Maar vertel? Link?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:01 schreef Lotusss het volgende:
Heb ook al een keer een bedreiging gehad van een gozer die niet heel erg goed in zijn vel zat. Dat kon ik nog enigszins begrijpen.
Dit is gewoon sad
Kan er verder niet op in gaan. PM's en DM's openbaar maken enzo...quote:
Ja een vrouwelijke burger die moderator is van een DEF subforum. Dat is erg provocerend. En een bedreiging voor wat militaire ego'squote:Op zondag 17 juli 2011 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
Is ook wel een beetje provocerend hoor dat blauwe kleurtje.
En dan wel iedereen hier lekker maken..quote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan er verder niet op in gaan. PM's en DM's openbaar maken enzo...
OMG, sad peoplequote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja een vrouwelijke burger die moderator is van een DEF subforum. Dat is erg provocerend. En een bedreiging voor wat militaire ego's
Naam is niet belangrijk. Kennen jullie verder ook niet. Maar ik moest wel even lachen!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG, sad people![]()
Maar ons de volgende keer niet nieuwsgierig maken graag![]()
Posticons!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja een vrouwelijke burger die moderator is van een DEF subforum. Dat is erg provocerend. En een bedreiging voor wat militaire ego's
Geen relquote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
En dan wel iedereen hier lekker maken..
Doen ze daar serieus moeilijk over?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een klein handjevol wel ja. I know. Sad.quote:
Haha jij ben blauw, jij weet het!quote:
Ja zeg heyquote:
Sorry.quote:
Geeft niet hoorquote:
Strand?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Ik ga dit keihard opzetten als ik morgenochtend naar het strand ga![]()
Maak mij nu maar jaloers.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Ik ga dit keihard opzetten als ik morgenochtend naar het strand ga![]()
Moeders jwz.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:16 schreef Godshand het volgende:
Veel singles hier die niet stappen trouwens
quote:
Oh oh Cherso?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:19 schreef Barbusse het volgende:
Ja, hier is het pas echt zomer.De 26e boatpartyyyy
Nee, dat gelukkig nietquote:
quote:
Ik heb een vriend. Ik ben burgerlijk. Ik lig op zaterdag vóór 23:00 op bedquote:Op zondag 17 juli 2011 01:16 schreef Godshand het volgende:
Veel singles hier die niet stappen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Mijn moeder is anders heul liefquote:
Mijn moeder....quote:
Die van mij is te lief.quote:
Jouw sociale leven? Hoezo?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij is te lief.
Sociaal leven bye bye...
Moeders raakt in paniek als ik voet buiten Amsterdam zet omdat ik het daar buiten niet ken.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Die van mij is heel dood. Dat maakt moeders niet ineens leuk ja
Ach ja, ze is zuinig op jequote:Op zondag 17 juli 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeders raakt in paniek als ik voet buiten Amsterdam zet omdat ik het daar buiten niet ken.
Moeders raakt in paniek als ik uit ga met mensen die zij niet kent.
Moeders wil dat ik thuis kom als een jongere vriend van mij net begint.
Dus het mag wel maar alleen met mensen die zij kent en ik moet voor 1 uur thuis zijn.
Gewoon binnenkort op kamers gaan... Of een vriendin nemen en luidruchtig neuken, dan wil ze je wel het huis uitquote:Op zondag 17 juli 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeders raakt in paniek als ik voet buiten Amsterdam zet omdat ik het daar buiten niet ken.
Moeders raakt in paniek als ik uit ga met mensen die zij niet kent.
Moeders wil dat ik thuis kom als een jongere vriend van mij net begint.
Dus het mag wel maar alleen met mensen die zij kent en ik moet voor 1 uur thuis zijn.
Iets te zuinig waardoor ze haar kans op kleinkinderen verspeelt.quote:
Geen geld voor en mijn moeder wil daar vast niet voor betalen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon binnenkort op kamers gaan... Of een vriendin nemen en luidruchtig neuken, dan wil ze je wel het huis uit
Betalen voor een vriendin?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen geld voor en mijn moeder wil daar vast niet voor betalen.
Zo'n vaart zal dat niet lopen als je 17 bentquote:Op zondag 17 juli 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets te zuinig waardoor ze haar kans op kleinkinderen verspeelt.
Scherp. Heel scherp.quote:
quote:
Ik moet al oefenen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal dat niet lopen als je 17 bent
Niks moet hoor.quote:
Ik wil al oefenen dan?quote:
quote:
Nu mijn moeder nog.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.
Het is die grappenmaker!quote:
quote:
Als je Godt ziet dan weet je ook gewoon dat het vermakelijk gaat worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:53 schreef L-E het volgende:
Haha, ik moest gewoon echt heel hard lachen.!
I'm funny how? I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fu*kin amuse you?quote:Op zondag 17 juli 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je Godt ziet dan weet je ook gewoon dat het vermakelijk gaat worden.
Mja van alle reclames die er zijn, was dat nog best te behappenquote:
Ik vind van welquote:
niet eens verleden tijd zelfsquote:
Echt nietquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef DuracellPower het volgende:
Moge! Deze singel is gestopt met roken, huis is te klein! Ik ga hardlopen! Hyper! Hyper!
quote:
mijn huis is al te klein voor een slotgracht, laat staan een singelquote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef DuracellPower het volgende:
Moge! Deze singel is gestopt met roken, huis is te klein! Ik ga hardlopen! Hyper! Hyper!
good busy.quote:
Oepsquote:Op zondag 17 juli 2011 13:10 schreef clevy het volgende:
[..]
mijn huis is al te klein voor een slotgracht, laat staan een singel
[..]
good busy.
moet ik vanavond ook nog doen.. dalijk eerst naar een verjaardag
nee, m'n achternicht. zus is volgende maand ergens maar daar ga ik niet heenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maare ikke ook verjaardag, is jou zus ook jarig?
tja.. heb verder geen familie van dezelfde generatie.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:22 schreef DuracellPower het volgende:
Ah oke, ik ga meestal niet naar de achternichten, maar wel naar mijn zus
Bezittelijk voornaamwoord.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maare ikke ook verjaardag, is jou zus ook jarig?
Ikke is ook niet echt... Prettig om te lezen.quote:
heej.. meisje met de mooie haartjes.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ikke is ook niet echt... Prettig om te lezen.
die quote geldt op vele frontenquote:
Ik ook nietquote:
maar jou vergeef ik datquote:
Tijn kan er ook niks aan doen hoorquote:
ahh wat schattig.. een kwaaie rooiequote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Tijn kan er ook niks aan doen hoor
of heb je ze in de war geslapen?quote:
Hoiquote:
Neequote:
quote:
Lekker weertje niet?quote:
Hier ookquote:
de wolkbreuk in je huis?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:42 schreef ArTiC het volgende:
wolkbreuk hier net...maar heel lokaal en in huis
niks lekkerder dan lang en heet douchen na het sporten
nieuwe kopen danquote:
dan is refurbisht je enige optie.. maar wie kan er een oplappen?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zijn geen snuitebolletjes meer te koop..
quote:Het populaire Discovery programma "Mythbusters" heeft deze legende onderzocht en de uitkomst uit hun onderzoek is dat het gekwaak van eenden wel degelijk een echo heeft. Hier een quote met uitleg over de mythe:
"Dat de echo van het gekwaak van eenden normaal niet opvalt, verklaren de wetenschappers door de lange, langzaam zachter wordende ‘aaakk’ op het eind. Deze verhult als het ware de echo en dat is de verklaring voor de mythe van het echoloos gesnater."
Kwaakvaak o.i.d?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef Cue_ het volgende:
hoe heette die eend van hier ook alweer.. die met murmeli was ..
"oude koe uit sloot" was zijn naam.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef Cue_ het volgende:
hoe heette die eend van hier ook alweer.. die met murmeli was ..
Gaarne! ben dood.. mn hoofd is rood en heb overal spierpijn. Was heerlijk hard werken op het waterquote:
Duhhhhquote:Op zondag 17 juli 2011 20:58 schreef Cue_ het volgende:
wat is de drie musketiers toch een bagger film
Pindakaasquote:Op zondag 17 juli 2011 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht.. ik geef het een kans, maar helaas.
het is er wel een met life force.. ik glimlachte ook ffquote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef Godtje het volgende:
Ik moest lachen![]()
Super scherpe foto van alien! Echt of nep?
HARF! HARF! HARF!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef Godtje het volgende:
Ik moest lachen![]()
Super scherpe foto van alien! Echt of nep?
Niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zijn geen snuitebolletjes meer te koop..
helemaal mee eens.. ik ga neervallenquote:
Je filmsquote:
haha, jij bent tofquote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je films
Je kont
Je pasta
Je kaas
JIJ
Mijn dj-afspraak was lichtelijk teleurgesteld, maar we hadden een perfecte 1,5 uur. Wat een gaaf spul
Heb foto's gemaakt van de vinylhoezen die hij had hangen. Mooie kunst
En een regenboog langs de A2. Weet niet of ie goed eropstaat, ik reed 100.
Whehe, jij aan de DJ.. Was inderdaad super weer vandaag.. Ben kneiter hard verbrand en tot op mn ondergoed zeikes nat geregend.. Ik hou van hollandquote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je films
Je kont
Je pasta
Je kaas
JIJ
Mijn dj-afspraak was lichtelijk teleurgesteld, maar we hadden een perfecte 1,5 uur. Wat een gaaf spul
Heb foto's gemaakt van de vinylhoezen die hij had hangen. Mooie kunst
En een regenboog langs de A2. Weet niet of ie goed eropstaat, ik reed 100.
ik kom net pas kijkenquote:
sja, ik kan er ook niks aan doenquote:
Maar wel een druk weekend met weinig slaapquote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik post zo wat foto's van mijn TOPweekend.
Zelden zo'n goed weekend meegemaakt. Magisch gewoon.
45 uur wakker, 2 uur slaap. En dat zonder XTC.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wel een druk weekend met weinig slaap
ja, ik heb vandaag marathon gehoudenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef El_Matador het volgende:
Kloon:
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXXV
Je weet wat je te doen staat?![]()
Vet!!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik heb vandaag marathon gehouden![]()
Be cool, Witches, The Tourist, The invention of lying gekeken
Be cool.. ik vond het erg jammer van Vince Vaughn.. Normaalquote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet!!
Hoe was Be Cool? The Tourist? En The Invention of Lying is dus goed??? Mooi, B. heeft een goeie smaak he?
Ik heb Sucker Punch in de planning.
Oke, ik geloof je op je woordquote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef dawg het volgende:
sangre por sangre is mijn ultieme film
vind jij niks denk ik, evilchick
maar wanneer kom jij nou eens langs?quote:
zodra ik een mooie uitnodiging krijgquote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar wanneer kom jij nou eens langs?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~quote:
nou nouquote:Op maandag 18 juli 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
R.,
Kom je binnenkort een keer langs?
Misschien als je toch al in de buurt bent?
x M.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
mooi genoeg?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef dawg het volgende:
[..]
nou nou
maar is goed hoor. ik ben tegenwoordig nooit meer in de buurt maar speciaal voor jou kom ik wel naar diezelfde buurt
Kende je die nog niet? Damn, ik dacht dat ik soms achter liep met films kijkenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik heb vandaag marathon gehouden![]()
Be cool, Witches, The Tourist, The invention of lying gekeken
Witches welquote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Damn, ik dacht dat ik soms achter liep met films kijken
Vertel, wat is nu echt een must see in het suspense-mystery-goeietietenschietenhelicopters-surrealistischeverhalen- filmgenre?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Damn, ik dacht dat ik soms achter liep met films kijken
Ja, pitten kan, Kloon heeft vannacht op Varkens slaapkamer geslapenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef dawg het volgende:
hey sletje van me
sms maar een datum wanneer je goed uitkomt (pitten kan?), dan merk ik het wel![]()
nu filmpje kijken. nos vemos. adiossssss
Ik heb nog niks gehoord over een GOA bos partyquote:
Mja, volgens mij niet zo heel veel haha....quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel, wat is nu echt een must see in het suspense-mystery-goeietietenschietenhelicopters-surrealistischeverhalen- filmgenre?
quote:
Ditoquote:
ok dan. sms maarquote:Op maandag 18 juli 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, pitten kan, Kloon heeft vannacht op Varkens slaapkamer geslapen
MET het Varken op eigen verzoek, zag er erg schattig uit wel
Hey Mamquote:
Alive and kicking, as always.quote:
Wild weekend gehad dochterlief?quote:
Doet ik, als ik het niet vergeetquote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ok dan. sms maar
hey missbehave![]()
pm me eens terug jij
![]()
orale, nu weg. chao
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ok dan. sms maar
hey missbehave![]()
pm me eens terug jij
![]()
orale, nu weg. chao
Gaat prima hierquote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alive and kicking, as always.En met u?
Neuh.. dat valt wel mee.. Kloon is hier gister/vannacht geweest, en we hebben heerlijk gekloondquote:
Ik vond 'm niet zo bijzonder hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
After.Life is trouwens ook een goede film met Liam Neeson en Cristina Ricci.. (ja je ziet haar tieten) Best wel een mind-fuck film....
Dat klinkt viesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh.. dat valt wel mee.. Kloon is hier gister/vannacht geweest, en we hebben heerlijk gekloond
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]niks vies aan een beetje kaas, films, muziek, kletsen, eten, kaas en nog meer kaas toch?
Wij bedoelen de andere Kaas.. Die kaas ligt nog steeds onaangebroken in de koelkastquote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
Kaas.
(Ik bedoel dat gele zuivelproduct voor op brood)
kutquotenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:15 schreef El_Matador het volgende:
Weekend
https://picasaweb.google.(...)Gv1sRgCL28y6yT9pDWWw
Uit het vuistje dusquote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
Kaas.
(Ik bedoel dat gele zuivelproduct voor op brood)
Groene kaas schimmelt niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij bedoelen de andere Kaas.. Die kaas ligt nog steeds onaangebroken in de koelkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groene kaas schimmelt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Wat vind je van de foto's?quote:
quote:
Mooie regenboogquote:
Hij koos m zelf uit. Maar met die air van awesomeness staat alles m.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Vind het zo leuk om te zien hoe blij jullie er mee zijn!
Nu is het ook wel een tof ding, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 18 juli 2011 00:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij koos m zelf uit. Maar met die air van awesomeness staat alles m.
Kind is way tofferquote:Op maandag 18 juli 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu is het ook wel een tof ding, al zeg ik het zelfzowel het kind als de bodywarmer
Terwijl hij naast me op de bank ligt he, met zijn reet tegen me aanquote:
Uiteraardquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl hij naast me op de bank ligt he, met zijn reet tegen me aan
Pup 1, MissB 0quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl hij naast me op de bank ligt he, met zijn reet tegen me aan
Met al dat gepoep naast de krant is het allang 30-0quote:
maar mooie vrouwen poepen nietquote:
quote:
Waarom poep jij naast de krant dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met al dat gepoep naast de krant is het allang 30-0
Die van mij gedraagt zich voorbeeldigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk richtenquote:
poepen naast de krant?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij doet het erom denk ik, aangezien hij het thuis wel goed doet.quote:
Jawel, Lekker terug in de tijdquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Ripley het volgende:
Omg gvse, dat zijn toch niet jouw gordijnen?
Daar ga je fout dan, je straalt geen gezag uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij doet het erom denk ik, aangezien hij het thuis wel goed doet.Hij boft maar dat ik zo dol op 'm ben...
Jij hebt ze ook?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Ripley het volgende:
Omg gvse, dat zijn toch niet jouw gordijnen?
Oh best wel hoor, verder luistert hij goed naar me. En ach, eerst deed hij alles naast de krant, nu de helft, dus ik maak vorderingenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ga je fout dan, je straalt geen gezag uit.
Hoe jong is hij? Mag een pup al bij zn baas weg ivm opvoeden en alles, is dat niet verwarrend? (Dit zijn oprechte vragen, ik weet niets van honden.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh best wel hoor, verder luistert hij goed naar me. En ach, eerst deed hij alles naast de krant, nu de helft, dus ik maak vorderingen
Komt goed dusquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh best wel hoor, verder luistert hij goed naar me. En ach, eerst deed hij alles naast de krant, nu de helft, dus ik maak vorderingen
Hij is nu een week of 12, geloof ik. En omdat hij hier ook vaak zal zijn, moet hij toch ook hier wennen. Maar ik moet zeggen dat hij weinig rottigheid uithaalt verder, hij bijt niks kapot enzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe jong is hij? Mag een pup al bij zn baas weg ivm opvoeden en alles, is dat niet verwarrend? (Dit zijn oprechte vragen, ik weet niets van honden.)
Dat kapot bijten komt wel zodra hij gaat wisselenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is nu een week of 12, geloof ik. En omdat hij hier ook vaak zal zijn, moet hij toch ook hier wennen. Maar ik moet zeggen dat hij weinig rottigheid uithaalt verder, hij bijt niks kapot enzo.
Dat vind ik mooi.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En ik heb van Kloon gister een nieuw kruis gekregen voor mijn Kruizencollectie
Heeeelemaal uit Mexico![]()
[ afbeelding ]
Het is een rush into the fifties, maar dan het deel waar ze met ontvlambare materialen experimenteerden. Met een telefoon out 1990.quote:
Hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kapot bijten komt wel zodra hij gaat wisselen
ja, had ff geen geld om een telefoon te kopen en heb sinds vorige week eindelijk een vast nummer ook.. dus ff een oude bij mn ouders van zolder afgevistquote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een rush into the fifties, maar dan het deel waar ze met ontvlambare materialen experimenteerden. Met een telefoon out 1990.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Van de week ff betonspijkers halen, en dan kunnen mn kruizen aan de muurquote:
Nicequote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van de week ff betonspijkers halen, en dan kunnen mn kruizen aan de muur
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Aah lief, daar kun je toch niet boos op wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze ook niet zo mooi. Ik zal de dooddoener over dat smaken verschillen achterwege laten.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een rush into the fifties, maar dan het deel waar ze met ontvlambare materialen experimenteerden. Met een telefoon out 1990.
maar het zijn er pas 5quote:
Oh jawel hoor, af en toe.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aah lief, daar kun je toch niet boos op worden
nja, niemand behalve ik hoeft ze tof te vinden gelukkig. Voordeel van Single zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet zo mooi. Ik zal de dooddoener over dat smaken verschillen achterwege laten.
quote:
heerlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keihard Elvis meebleren in de auto. Met regenbogen en een lege weg. Wat is het leven mooi.
Je mag op honden ook niet boos wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aah lief, daar kun je toch niet boos op worden
Ik spreek 'm vermanend toe, mag dat wel?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mag op honden ook niet boos worden
Cesar Millan
Ik vind het stofje wel leuk trouwens, gewoon niet als gordijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, niemand behalve ik hoeft ze tof te vinden gelukkig. Voordeel van Single zijn
En erna vette tech nouse (over 2 weken ga ik weer.quote:
Ik was eerlijk verbaasd. Dacht serieus dat het een grapje wasquote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet zo mooi. Ik zal de dooddoener over dat smaken verschillen achterwege laten.
Oma gaat voor mij ook nog een groot kussen voor op de bank ervan naaienquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het stofje wel leuk trouwens, gewoon niet als gordijn.
En inderdaad, lekker is dat he?Ik kan alles doen in huis qua inrichting wat ik maar wil, alles is van mij, ultieme vrijheid!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
niet dusquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was eerlijk verbaasd. Dacht serieus dat het een grapje was
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
Wat was het heerlijk om aan kloon haar kruis te zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Maar dat laatste heb ik! Hij heeft gewoon geen fuck te vertellen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oma gaat voor mij ook nog een groot kussen voor op de bank ervan naaien![]()
Waarschijnlijk het laatste grote ding dat ze ooit voor me in elkaar naait
ja, dat is idd heerlijk, alhoewel gewoon een man om je heen in huis ook wel fijn is
I love cheesequote:
ja, dat laatste heb ik dus niet. Maar indien wel, heeft ie vrij weinig te vertellenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat laatste heb ik! Hij heeft gewoon geen fuck te vertellen.
ach, ik trek me vrij weinig aan van wat anderen vindenquote:
Dit las ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik trek me vrij weinig af bij van wat anderen vinden![]()
Gelukkig![]()
maar valt ook wel aan me te zien denk ik
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit las ik.
Tijd voor Sucker Punch
Ben jij zo iemand die de grootste modemisdaden begaat onder het mom van "ik trek me niets van anderen aan"..?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik trek me vrij weinig aan van wat anderen vinden![]()
Gelukkig![]()
maar valt ook wel aan me te zien denk ik
uhm... soms wel.. maar meer omdat ik dan te lui ben om echt kleren uit te zoeken en nergens naartoe hoef.. hooguit ff snel naar de winkel ofzo..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die de grootste modemisdaden begaat onder het mom van "ik trek me niets van anderen aan"..?
Verwacht er niet te veel van..... dan valt ie niet tegenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit las ik.
Tijd voor Sucker Punch
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]ahhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kom je daaraan dan? nog een dier erbij?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Ik had gewoon geen zin...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, tekorten kloon, tekorten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste.
En nogmaals bedankt voor je films![]()
![]()
The only limit is your own imagination
Bitch Slap was geniaal, ik kan die wijven wel aan..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel van..... dan valt ie niet tegen
Hij is niet echt van mij. Van kleine man en zijn vader, maar hij 'logeert' dus regelmatig hier.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ahhhhoe kom je daaraan dan? nog een dier erbij?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bitch Slap was geniaal, ik kan die wijven wel aan..
Kinderboererijquote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is niet echt van mij. Van kleine man en zijn vader, maar hij 'logeert' dus regelmatig hier.
* Spezza19 zou wel een geitje willen als hij dat stuk gemeentegrond erbij gekocht heeftquote:Op maandag 18 juli 2011 01:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
KinderboererijHebben de poezen en het varken geen last van m?
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:41 schreef Q. het volgende:
Acteur John Kraaijkamp (86) overleden
Zat er natuurlijk aan te komen maar toch schrik ik er nog van.
Gezellig, de baas zit op mijn plek, mag ik op de kop van het blok, lekker, iedereen de hele tijd achter je langs hebben lopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:16 schreef Q. het volgende:
Tijd om lekker door de regen naar mn werk te fietsen.
gadverdamme.. volgende week wil er een collega direct achter me komen zitten.. daar heb ik ook geen zin inquote:Op maandag 18 juli 2011 07:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig, de baas zit op mijn plek, mag ik op de kop van het blok, lekker, iedereen de hele tijd achter je langs hebben lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |