Maar vertel? Link?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:01 schreef Lotusss het volgende:
Heb ook al een keer een bedreiging gehad van een gozer die niet heel erg goed in zijn vel zat. Dat kon ik nog enigszins begrijpen.
Dit is gewoon sad
Kan er verder niet op in gaan. PM's en DM's openbaar maken enzo...quote:
Ja een vrouwelijke burger die moderator is van een DEF subforum. Dat is erg provocerend. En een bedreiging voor wat militaire ego'squote:Op zondag 17 juli 2011 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
Is ook wel een beetje provocerend hoor dat blauwe kleurtje.
En dan wel iedereen hier lekker maken..quote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan er verder niet op in gaan. PM's en DM's openbaar maken enzo...
OMG, sad peoplequote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja een vrouwelijke burger die moderator is van een DEF subforum. Dat is erg provocerend. En een bedreiging voor wat militaire ego's
Naam is niet belangrijk. Kennen jullie verder ook niet. Maar ik moest wel even lachen!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG, sad people![]()
Maar ons de volgende keer niet nieuwsgierig maken graag![]()
Posticons!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja een vrouwelijke burger die moderator is van een DEF subforum. Dat is erg provocerend. En een bedreiging voor wat militaire ego's
Geen relquote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
En dan wel iedereen hier lekker maken..
Doen ze daar serieus moeilijk over?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een klein handjevol wel ja. I know. Sad.quote:
Haha jij ben blauw, jij weet het!quote:
Ja zeg heyquote:
Sorry.quote:
Geeft niet hoorquote:
Strand?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Ik ga dit keihard opzetten als ik morgenochtend naar het strand ga![]()
Maak mij nu maar jaloers.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Ik ga dit keihard opzetten als ik morgenochtend naar het strand ga![]()
Moeders jwz.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:16 schreef Godshand het volgende:
Veel singles hier die niet stappen trouwens
quote:
Oh oh Cherso?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:19 schreef Barbusse het volgende:
Ja, hier is het pas echt zomer.De 26e boatpartyyyy
Nee, dat gelukkig nietquote:
quote:
Ik heb een vriend. Ik ben burgerlijk. Ik lig op zaterdag vóór 23:00 op bedquote:Op zondag 17 juli 2011 01:16 schreef Godshand het volgende:
Veel singles hier die niet stappen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Mijn moeder is anders heul liefquote:
Mijn moeder....quote:
Die van mij is te lief.quote:
Jouw sociale leven? Hoezo?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij is te lief.
Sociaal leven bye bye...
Moeders raakt in paniek als ik voet buiten Amsterdam zet omdat ik het daar buiten niet ken.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Die van mij is heel dood. Dat maakt moeders niet ineens leuk ja
Ach ja, ze is zuinig op jequote:Op zondag 17 juli 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeders raakt in paniek als ik voet buiten Amsterdam zet omdat ik het daar buiten niet ken.
Moeders raakt in paniek als ik uit ga met mensen die zij niet kent.
Moeders wil dat ik thuis kom als een jongere vriend van mij net begint.
Dus het mag wel maar alleen met mensen die zij kent en ik moet voor 1 uur thuis zijn.
Gewoon binnenkort op kamers gaan... Of een vriendin nemen en luidruchtig neuken, dan wil ze je wel het huis uitquote:Op zondag 17 juli 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeders raakt in paniek als ik voet buiten Amsterdam zet omdat ik het daar buiten niet ken.
Moeders raakt in paniek als ik uit ga met mensen die zij niet kent.
Moeders wil dat ik thuis kom als een jongere vriend van mij net begint.
Dus het mag wel maar alleen met mensen die zij kent en ik moet voor 1 uur thuis zijn.
Iets te zuinig waardoor ze haar kans op kleinkinderen verspeelt.quote:
Geen geld voor en mijn moeder wil daar vast niet voor betalen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon binnenkort op kamers gaan... Of een vriendin nemen en luidruchtig neuken, dan wil ze je wel het huis uit
Betalen voor een vriendin?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen geld voor en mijn moeder wil daar vast niet voor betalen.
Zo'n vaart zal dat niet lopen als je 17 bentquote:Op zondag 17 juli 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets te zuinig waardoor ze haar kans op kleinkinderen verspeelt.
Scherp. Heel scherp.quote:
quote:
Ik moet al oefenen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal dat niet lopen als je 17 bent
Niks moet hoor.quote:
Ik wil al oefenen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |