Vooral vanaf mijn woonplaats.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee op zich, de winter wordt echt terreur
Onder andere, en of ik iets kan vinden.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hangt van je luiheids percentage af
Iddquote:Op zondag 17 juli 2011 00:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Onder andere, en of ik iets kan vinden.
Dan nog heb je in de winter enorm veel vertragingquote:Op zondag 17 juli 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooral vanaf mijn woonplaats.Maar jij woont toch niet zo heel ver van Utrecht af?
In Japan is vertraging non-existent bij spoorwegmaatschappijenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan nog heb je in de winter enorm veel vertraging
Dan is het reizen alsnog kut ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan nog heb je in de winter enorm veel vertraging
Ja maar daar krijg je spontaan tentakels als je in zee zwemt.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In Japan is vertraging non-existent bij spoorwegmaatschappijen
Trusten, nou ga ik ook echt slapenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef emzor1994 het volgende:
Maar ik ga maar eens slapenspreek jullie allemaal morgen ofzo nog wel
Lators!
Point taken..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je tentakels als je in zee zwemt.
Dag Emmaquote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef emzor1994 het volgende:
Maar ik ga maar eens slapenspreek jullie allemaal morgen ofzo nog wel
Lators!
17? Ik zat aan 18 te denkenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:42 schreef Ezell het volgende:
Het lijkt me echt k*t om als 16-jarige op zoek te gaan naar kamers. De minimale leeftijd is zo'n beetje overal 17 jaar.
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
17? Ik zat aan 18 te denken
Trouwens, wat is deze echt: http://kamernet.nl/kamer/673877
Zet hij hem te huur op die site, staat er vervolgens dat je het alleen kunt kopen.
WAT IS ER MIS MET DAT VOLK
Hoezo dat dan? Da's toch geen beperking voor jou?quote:
Nee, niet voor mij. Ik ben pas achttien geworden. Maar voor jongere mensen is het nogal k*t.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Da's toch geen beperking voor jou?
Ik ben zo blij dat ik volgende maand 18 word hèquote:Op zondag 17 juli 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij. Ik ben pas achttien geworden. Maar voor jongere mensen is het nogal k*t.
Wel toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik volgende maand 18 word hè
Vriend van me wordt pas volgend jaar 18, krijgt ook geen stufi enzo. Laatste keer dat ik het met hem erover had was dat tenminste zo
Borg is een bedrag dat je van tevoren betaalt, als "waarborg" dat je niks stukmaakt enzo. Als er iets mis is krijg je je borg niet terug, als alles ok is wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel toch?Wat houdt borg eigenlijk precies in?
![]()
Je krijgt waar je voor betaalt, in dit geval dus 8m2. Dat is echt niksquote:Op zondag 17 juli 2011 00:51 schreef Ezell het volgende:
Zie deze dan goedkoop zijn.
http://kamernet.nl/kamer/675405
Klopt... 600 euro voor 25 meterquote:Op zondag 17 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
Ja, oké. Maar soms zie je een veel hoger bedrag voor een ruimte van dezelfde grootte.
quote:
Komt ook leuk over.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zag er daarnet een met een "gezellige man van 47"
Alleen vrouwen mochten reageren._______!
Ook geen schatting?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:12 schreef Ezell het volgende:
Ik weet het inkomen van mijn ouders niet, dus ik kan dat nu niet uitreken. Jammer.
Mijn oom/tante, maar in plaats van dat ze gewoon een verhuisbedrijf inschakelen wordt de hele familie opgetrommeld en moeten we met 5 huurbusjes het daar zien te krijgen.quote:
Pinoquote:Op zondag 17 juli 2011 01:18 schreef Pino112 het volgende:
Laatste tijd weinig in de SC gepost, maar ik wil toch even afscheid nemen.
Thnx voor de leuke tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat de SC naar SES btw?
O. Alvast veel succes dan maar.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn oom/tante, maar in plaats van dat ze gewoon een verhuisbedrijf inschakelen wordt de hele familie opgetrommeld en moeten we met 5 huurbusjes het daar zien te krijgen.
Dankje, zullen we nog wel nodig hebben. Beter laten ze de bank enzo gewoon daarquote:
Sjouwen met een tweepersoonsbed.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dankje, zullen we nog wel nodig hebben. Beter laten ze de bank enzo gewoon daar
Die gaat gewoon uit elkaar, desnoods met een bijlquote:
Sanderquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die gaat gewoon uit elkaar, desnoods met een bijl
Is je vriendin dus nu?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
M'n hele broek en schoenen zitten onder de modder lolz! Wat een kutweer vandaag.
Maar heb genoten, Kikker ook!
En gister feessie gehad bij Suus dit dat
O ja, jullie gingen naar dat ene event. Wat leuk om dit te horen!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
M'n hele broek en schoenen zitten onder de modder lolz! Wat een kutweer vandaag.
Nou, misschien als je een grote familie hebt.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:25 schreef Kaasrol het volgende:
En dan ook weer daar alles in elkaar zetten... Ik weet nu al dat het niet in 1 dag gaat lukken
Oja, jullie gingen naar free festival toch? Hoe was het?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
quote:
Ja was genieten, maar teringkut hé echt meer dan de helft liep al malend keistrak rondquote:Op zondag 17 juli 2011 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, jullie gingen naar dat ene event. Wat leuk om dit te horen!
[..]
Nou, misschien als je een grote familie hebt.
Tof! Weer zat niet mee, dus drukte in de tenten. Maar de hardcoretent bohhh, werd heerlijk gedraaid! Hardstyle was ook wel tof, maar geluid was daar kut (zacht). Maar het was zo goed als gratis dus ik klaag alleen over het weerquote:Op zondag 17 juli 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oja, jullie gingen naar free festival toch? Hoe was het?
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:29 schreef yosander het volgende:
[..]. Nee
![]()
.
[..]
Ja was genieten, maar teringkut hé echt meer dan de helft liep al malend keistrak rond![]()
.
[..]
Tof! Weer zat niet mee, dus drukte in de tenten. Maar de hardcoretent bohhh, werd heerlijk gedraaid! Hardstyle was ook wel tof, maar geluid was daar kut (zacht). Maar het was zo goed als gratis dus ik klaag alleen over het weer.
Al geneukt dan?quote:
Water! Heb je ook post gehad over de introductie en studievereniging van farmacie/FWquote:
Ja! Ik heb het inschrijfformulier alweer op de post retour gedaanquote:Op zondag 17 juli 2011 01:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Water! Heb je ook post gehad over de introductie en studievereniging van farmacie/FW?
Oké! Ga je aan alles meedoenquote:Op zondag 17 juli 2011 01:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het inschrijfformulier alweer op de post retour gedaan
Moet nog kijken, alleen doorgebladerdquote:Op zondag 17 juli 2011 01:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee aan niks![]()
Ik kan die dagen niet. Jij?
Ja...ik weet wel wat je hebt gehad voor je verjaardag van je vriendinquote:
Het is idd zo dat farmaceutische wetenschappen en farmacie eerste twee jaar gemeenschappelijk hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 01:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet nog kijken, alleen doorgebladerd.
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het is idd zo dat farmaceutische wetenschappen en farmacie eerste twee jaar gemeenschappelijk hebben
Mijn benen jaquote:
Mwah, heb veel gestamptquote:
En hardstyle ja. Maar voornamelijk bij de hardcore gestaan, heerlijkquote:
Klinkt niet leukquote:Op zondag 17 juli 2011 02:21 schreef yosander het volgende:
[..]
En hardstyle ja. Maar voornamelijk bij de hardcore gestaan, heerlijk. Morgen de setjes terugluisteren!
Kloptquote:Op zondag 17 juli 2011 02:24 schreef Water123 het volgende:
[..]
Klinkt niet leukHaha maar voor jou wel natuurlijk!
Ik zag op FB dat je al bezet bent jaquote:Op zondag 17 juli 2011 01:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast, heb jij een bord voor je kop?
Een matgitaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey gitaar, wat voor gitaar speel jij?
Gibson les Paul, Fender Stratocaster en een goedkope akoestische.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar op wat voor gitaar speel je nou?![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gibson les Paul, Fender Stratocaster en een goedkope akoestische.
Opeens? Ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:54 schreef Keauning het volgende:
Bwuhhhhhhh
Hebben jullie ook wel eens van die dagen waar je je zo extreem kut voelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |