Ik ga niet meteen op kamers, maar als ik iets heel moois zie misschien wel. Maar reizen is voor jou misschien wat lastiger ofzo?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Naja, ik kijk wel op kamernet enzo. Maar ik moet toch is wat gaan reageren.
Genoeg mensen. Als je op een tijdelijke kamer zit, heb je sowieso meer kans om een permanente kamer te vinden dan vanuit je kamertje thuis.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. maar wie huurt nou een studentenkamer voor 1/2 maanden
En dan in het nederlands op kamernet zettenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sommigen verhuren ze aan mensen uit het buitenland die hier een maandje van Nederland willen genieten.
Als die persoon ook havo deed, dan was dit zeker een goed plekje voor jullie. Jammer.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja precies, met 3x stufi red je dat makkelijk. Ik ken nog 2 mensen met wie we een paar maanden terug voor de grap zaten te plannen om samen op kamers te gaan, gaan alledrie in Utrecht...
Jammer dat we nog een jaar dan op de derde moeten wachten met zijn VWO
Je kansen spreiden heet zoiets.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En dan in het nederlands op kamernet zetten
Dat zit ik nu ook te denken.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als die persoon ook havo deed, dan was dit zeker een goed plekje voor jullie. Jammer.
Ik weet het niet. Nijmegen is 1:18 uur met de trein voor mij. Valt nog wel te doen in vergelijking met Utrecht wat ik nu 8 weken heb gedaan. Maar toch liever op kamers denk ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ga niet meteen op kamers, maar als ik iets heel moois zie misschien wel. Maar reizen is voor jou misschien wat lastiger ofzo?
Is dat niet met een slaapkamer?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
Als je werkt is dit met zijn tweeen best te doen: http://kamernet.nl/kamer/675318
Ok.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Nijmegen is 1:18 uur met de trein voor mij. Valt nog wel te doen in vergelijking met Utrecht wat ik nu 8 weken heb gedaan. Maar toch liever op kamers denk ik.
Klinkt goed.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
Als je werkt is dit met zijn tweeen best te doen: http://kamernet.nl/kamer/675318
Er staat geschikt voor 1 of 2 personen, ik denk met 2 danquote:
59 minuten.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe ver moet jij dan met de trein?
Dat is ook wel een goed idee op zich, de winter wordt echt terreurquote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk zou ik het niet erg vinden om een tijdje in een tijdelijk kamer te zitten. Zolang ik in de winter maar niet van hoef te reizen. Vanaf daar kan ik natuurlijk verder zoeken.
Prima toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Is gewoon tweekamerappartement waarbij er een in de slaapkamer en een in de woonkamer kan pitten.
Klopt. Ik hoop het zolang mogelijk vol te houden, misschien ga ik na een half jaar, misschien na 1 jaar echt een kamer zoeken.quote:
Hangt van je luiheids percentage afquote:Op zondag 17 juli 2011 00:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop het zolang mogelijk vol te houden, misschien ga ik na een half jaar, misschien na 1 jaar echt een kamer zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |