SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!![]()
Stil nuquote:
Moet je maar shemale zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
Het goedkoopste zelfstandig appartement in Utrecht is al ¤450 p.m., en dan nog alleen voor vrouwen.
La la la la la la pasta..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom, ik heb dat liedje in mijn hoofd.Kan ook hamburgers met korting zingen?
NEEEEquote:
Dat is al veel beter jaquote:Op zondag 17 juli 2011 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom, ik heb dat liedje in mijn hoofd.Kan ook hamburgers met korting zingen?
Ik vind het eigenlijk ook echt een flauwe reclamequote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
NEEEE
Dat heeft echt 3 dagen in mijn hoofd gezeten, nadat ik eindelijk hamburgers met korting eruit had gekregen
Ik ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
Ik ben echt slecht in het inschatten van een x aantal vierkante meters.
Lengte X breedtequote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
Neem de wortel van dat getal, zoveel stappen lang en breed.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Neem de wortel van dat getal, zoveel stappen lang en breed.
(of meter natuurlijk)
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lengte X breedte
En dan stappen tellen, dan kan je het wel ongeveer inschatten.
Ik weet wel je dat moet uitrekenen hoor. Ik ben gewoon slecht in het inschatten van hoeveel een x aantal meter is. Ik pak maar even een meetlint..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Neem de wortel van dat getal, zoveel stappen lang en breed.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wel je dat moet uitrekenen hoor. Ik ben gewoon slecht in het inschatten van hoeveel een x aantal meter is. Ik pak maar even een meetlint..
Een grote stap gewoon.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wel je dat moet uitrekenen hoor. Ik ben gewoon slecht in het inschatten van hoeveel een x aantal meter is. Ik pak maar even een meetlint..
Weet je ook hoe je de energie van een foton uit kunt rekenen he!!! NOU!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
O, dat verhaal.quote:
Wat is een foton?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je de energie van een foton uit kunt rekenen he!!! NOU!
Breng dat nou niet weer terugquote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je de energie van een foton uit kunt rekenen he!!! NOU!
IK LEES HET NIETquote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel: E = h*f --> Energie in Joule = constante van Planck * Frequentie in Herz.
Zelfs ik snapte vmbo natuurkunde niet en haalde een onvoldoende op 't CE.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natuurkunde begrijpen van 4 jaar in 8 weken
Dat vind ik serieus heel knap.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natuurkunde begrijpen van 4 jaar in 8 weken![]()
Twee personen Kaasrol..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
KIJK DIT NOUhttp://kamernet.nl/kamer/673893
Op kamers met Ezellquote:
Lijkt me aan een kant wel gezellig, aan de andere kant moet je daar wel rekening mee houden. Als je op jezelf woont kan je wanneer je wil vrienden uitnodigen enzo, en met een beetje pech zit je bij zo'n NSB'erquote:
Als jij ook >500stufi krijgt dan moet het lukkenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat moet wel in Utrecht.
[..]
Alsnog aan de dure kant.
nee.quote:
Ik denk niet dat ik 500+ krijg. Maar wat bedoelen ze met '3 kamerappartement'? Drie slaapkamers?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als jij ook >500stufi krijgt dan moet het lukken
Ik denk woonkamer + 2 slaapkamersquote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 500+ krijg. Maar wat bedoelen ze met '3 kamerappartement'? Drie slaapkamers?
Welterusten Oscarquote:
Ja echt he, of voor 1 maand ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:27 schreef emzor1994 het volgende:
Dat kut tijdelijke verhuur... Zie ik een mooie kamer, goeie prijs, lekker groot, helemaal verkocht, staat er: voor de zomermaanden te huur
Gewoon studenten die in tijd bij hun paps en mams verblijven en zo toch wat geld willen binnen halen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:27 schreef emzor1994 het volgende:
Dat kut tijdelijke verhuur... Zie ik een mooie kamer, goeie prijs, lekker groot, helemaal verkocht, staat er: voor de zomermaanden te huur
Als het voor drie personen was hé, dan zou het eigenlijk best perfect zijn. Vooral vanwege de prijs.quote:
Ja.. maar wie huurt nou een studentenkamer voor 1/2 maandenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon studenten die in tijd bij hun paps en mams verblijven en zo toch wat geld willen binnen halen.
Hoezo dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:29 schreef emzor1994 het volgende:
Maar Sam ben jij echt serieus aan het zoeken naar een kamer of meer van: als ik iets tegenkom is wel okey.
Ja precies, met 3x stufi red je dat makkelijk. Ik ken nog 2 mensen met wie we een paar maanden terug voor de grap zaten te plannen om samen op kamers te gaan, gaan alledrie in Utrecht...quote:Op zondag 17 juli 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als het voor drie personen was hé, dan zou het eigenlijk best perfect zijn. Vooral vanwege de prijs.
Sommigen verhuren ze aan mensen uit het buitenland die hier een maandje van Nederland willen genieten.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. maar wie huurt nou een studentenkamer voor 1/2 maanden
Ik ga niet meteen op kamers, maar als ik iets heel moois zie misschien wel. Maar reizen is voor jou misschien wat lastiger ofzo?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Naja, ik kijk wel op kamernet enzo. Maar ik moet toch is wat gaan reageren.
Genoeg mensen. Als je op een tijdelijke kamer zit, heb je sowieso meer kans om een permanente kamer te vinden dan vanuit je kamertje thuis.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. maar wie huurt nou een studentenkamer voor 1/2 maanden
En dan in het nederlands op kamernet zettenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sommigen verhuren ze aan mensen uit het buitenland die hier een maandje van Nederland willen genieten.
Als die persoon ook havo deed, dan was dit zeker een goed plekje voor jullie. Jammer.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja precies, met 3x stufi red je dat makkelijk. Ik ken nog 2 mensen met wie we een paar maanden terug voor de grap zaten te plannen om samen op kamers te gaan, gaan alledrie in Utrecht...
Jammer dat we nog een jaar dan op de derde moeten wachten met zijn VWO
Je kansen spreiden heet zoiets.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En dan in het nederlands op kamernet zetten
Dat zit ik nu ook te denken.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als die persoon ook havo deed, dan was dit zeker een goed plekje voor jullie. Jammer.
Ik weet het niet. Nijmegen is 1:18 uur met de trein voor mij. Valt nog wel te doen in vergelijking met Utrecht wat ik nu 8 weken heb gedaan. Maar toch liever op kamers denk ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ga niet meteen op kamers, maar als ik iets heel moois zie misschien wel. Maar reizen is voor jou misschien wat lastiger ofzo?
Is dat niet met een slaapkamer?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
Als je werkt is dit met zijn tweeen best te doen: http://kamernet.nl/kamer/675318
Ok.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Nijmegen is 1:18 uur met de trein voor mij. Valt nog wel te doen in vergelijking met Utrecht wat ik nu 8 weken heb gedaan. Maar toch liever op kamers denk ik.
Klinkt goed.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
Als je werkt is dit met zijn tweeen best te doen: http://kamernet.nl/kamer/675318
Er staat geschikt voor 1 of 2 personen, ik denk met 2 danquote:
59 minuten.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe ver moet jij dan met de trein?
Dat is ook wel een goed idee op zich, de winter wordt echt terreurquote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk zou ik het niet erg vinden om een tijdje in een tijdelijk kamer te zitten. Zolang ik in de winter maar niet van hoef te reizen. Vanaf daar kan ik natuurlijk verder zoeken.
Prima toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Is gewoon tweekamerappartement waarbij er een in de slaapkamer en een in de woonkamer kan pitten.
Klopt. Ik hoop het zolang mogelijk vol te houden, misschien ga ik na een half jaar, misschien na 1 jaar echt een kamer zoeken.quote:
Hangt van je luiheids percentage afquote:Op zondag 17 juli 2011 00:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop het zolang mogelijk vol te houden, misschien ga ik na een half jaar, misschien na 1 jaar echt een kamer zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |