Waar? is het de moeite om bij EHV naar buiten te lopen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef Gitank2 het volgende:
Leuk spekkoekwolkje hier, zal dadelijk een foto plaatsen
Behoorlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
Fijne foto's. Jij woont wel in een uithoek of niet?
Daar kan mijn 2de weerstation prima staanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef Fredo55 het volgende:
Een aantal foto's van vanavond, de zon ging mooi onder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staan hier geen bomen in de weg nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar kan mijn 2de weerstation prima staan![]()
Zondag word wel een trieste dag zeg, maximum van 13 graden?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef horned_reaper het volgende:
Er lijk volgende week voorzichtig aan toch verbetering in het weer te komen!![]()
[ afbeelding ]
Afwachten nog maar even. ^^
Had ik het maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Er staan hier geen bomen in de weg nee.
Het is gewoon heerlijk weer nu. Het zonnetje schijnt, het is niet te warm en niet te koud. Er valt niets te klagen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:38 schreef garnage-patrick het volgende:
gelukkig vertrek ik zondag naar italie!
kutkou! kutnl, kutzomer!
Moet je eens naar (de stad) Groningen komen. Donker, grauw, bewolkt en koud...feitelijk ziet het eruit alsof het herfst is, hier en daar vallen zelfs al (veel voor de tijd van het jaar) bladeren van de bomenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon heerlijk weer nu. Het zonnetje schijnt, het is niet te warm en niet te koud. Er valt niets te klagen.
Jep ze zullen ook naar het oosten trekken. Dus je hebt vandaag gelukquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:25 schreef Fredo55 het volgende:
Hier schijnt de zon, is het erg benauwd en flinke bloemkolen in de lucht.
Activiteit gaat er uit helaas.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep ze zullen ook naar het oosten trekken. Dus je hebt vandaag geluk
14 graden en dat zomer noemen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon heerlijk weer nu. Het zonnetje schijnt, het is niet te warm en niet te koud. Er valt niets te klagen.
Hier is het 20 graden met een bijna strak blauwe luchtquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
14 graden en dat zomer noemen?
Geef mij maar 25 graden met een briesje en een strak blauwe lucht
Maak dan een video!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Ik zie roterende donkere wolken vanaf mn balkon.
Rijksweg A20 loopt onder na wolkbreukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |