Surströmming? Nee, maar ze verkopen het hier wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef wonderer het volgende:
Heb je wel eens van die haring gehad die je onder water moet openmaken omdat het zo stinkt?
De nieuwe? Of die met David Tennant? (Die vond ik veul leuker)quote:
Runaway Bride, met David Tennantquote:Op zondag 17 juli 2011 04:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
De nieuwe? Of die met David Tennant? (Die vond ik veul leuker)
Awww fuck. Toen ik de titel las dacht ik het al. Ik heb me toch gejankt bij die aflevering....quote:
Nee, dit is het einde van Doomsday. Runaway Bride is met die grote spin en Donna.quote:Op zondag 17 juli 2011 04:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Awww fuck. Toen ik de titel las dacht ik het al. Ik heb me toch gejankt bij die aflevering....
Yep.quote:Op zondag 17 juli 2011 04:13 schreef skunkasaur het volgende:
Ja wacht. Dat is die daarvoor. Met die andere dimensie enzo.
quote:Op zondag 17 juli 2011 05:09 schreef Vanyel het volgende:
Als ze jaar longen niet zowat uitkotst van het hoesten, probeert ze wel wat te drinken ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja lekker zwart graagquote:
Ik lig nog in bed. Ben moed aan het verzamelen.quote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op zondag 17 juli 2011 08:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed. Ben moed aan het verzamelen.
Ghgihigghi #failquote:Op zondag 17 juli 2011 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mogge
Goede voornemen is om daar een keer VOOR 10 uur te zijn... Wie weet...
Ja, maar ik moet zeggen dat ie totaal ongeschikt is voor bed. Liggend typen is geen porem met dit formaat.quote:Op zondag 17 juli 2011 08:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al
Had je je flyer op het nachtkastje liggen?
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:10 schreef Blue-eyes het volgende:
Arme Dottir![]()
Arme Vanyel die dan de halve nacht op zit![]()
Knuffel voor jullie allebei
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:01 schreef Vanyel het volgende:
Yep. Koorts, blafhoesten en kotsen van het hoesten. En heel veel jammeren, maar dat mag best als je je voor het eerst zo ontzettend niet lekker voelt.
Kom maar hoor. Ik zit hier toch heel alleen werkontwijkend gedrag te vertonen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien krijg ik het ook en mag ik lekker 3 weken ziekmelden *o*
[me=DancingPhoebe] likt aan het neusje van Dottir.
[/me]
koel!!!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef Vanyel het volgende:
Ghihihi
http://www.telegraaf.nl/b(...)eek__.html?cid=short
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[me=DancingPhoebe] likt aan het neusje van Dottir.
[/me]
Vet hèquote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef Vanyel het volgende:
Ghihihi
http://www.telegraaf.nl/b(...)eek__.html?cid=short
quote:
twitter:barbarabarend twitterde op zondag 17-07-2011 om 20:46:49#vrouwenvoetbal in Duitsland naast #mannenvoetbal grootste kijksport, opening 14,2 miljoen tv kijkers, 20% bevolking en 60% kijkdichtheid. reageer retweet
True. Vooruit.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef lezzer het volgende:
Nou zeg eerlijk, ze loopt er nu beter bij vind ik
Och, dat is me van minder zorgquote:Op maandag 18 juli 2011 07:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En je wil alcoholisme vast ook niet ál te veel in de hand werken mag ik hopen.
Och. Ik weet niet hoe het met de taalontwikkeling van de Duitsers in het algemeen is, maar als die vergelijkbaar is met de algemene Nederlandse taalontwikkeling dan zou ik me niet zo veel zorgen makenquote:Op maandag 18 juli 2011 07:53 schreef wonderer het volgende:
Duits begint een beetje lastig te worden nu. Kutnaamvallen
Nou nee. Ik heb t gegoogled en er was niet heel veel te vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:32 schreef lezzer het volgende:
Dat hebben ze zeker ook al niet uitgezonden dan?
quote:Op maandag 18 juli 2011 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och. Ik weet niet hoe het met de taalontwikkeling van de Duitsers in het algemeen is, maar als die vergelijkbaar is met de algemene Nederlandse taalontwikkeling dan zou ik me niet zo veel zorgen maken
Ja, zo zit het ook met Engels hier, maar ik ben schrijver, dan wil ik de taal goed onder de knie hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och. Ik weet niet hoe het met de taalontwikkeling van de Duitsers in het algemeen is, maar als die vergelijkbaar is met de algemene Nederlandse taalontwikkeling dan zou ik me niet zo veel zorgen maken
Maar je schrijft toch sowieso in je moerstaal, neem ik aan?quote:Op maandag 18 juli 2011 07:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo zit het ook met Engels hier, maar ik ben schrijver, dan wil ik de taal goed onder de knie hebben
Helaas...quote:Op maandag 18 juli 2011 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je eerst eens zorgt dat je fatsoenlijk een brood kan kopen daar?quote:Op maandag 18 juli 2011 07:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo zit het ook met Engels hier, maar ik ben schrijver, dan wil ik de taal goed onder de knie hebben
Ik wil geen boek in het Duits schrijven, maar ik ben gewend me goed uit te kunnen drukken in een taal, zowel Nederlands als Engels.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je schrijft toch sowieso in je moerstaal, neem ik aan?
Dan wat?quote:Op maandag 18 juli 2011 08:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je eerst eens zorgt dat je fatsoenlijk een brood kan kopen daar?
Ja, waar denk je dat ik nu mee bezig ben, dan?quote:
Ja, preciesquote:Op maandag 18 juli 2011 08:53 schreef Vanyel het volgende:
Je wil het juiste brood kopen en niet opeens met een jongetjesbrood thuiskomen als het eigenlijk een onzijdig brood was?
Maar maken ze zich daar niet druk om omdat het van nature al (bijna) goed gaat? Ik merk nu al dat ik er niet bij alles over na hoef te denken omdat sommige dingen goed klinken of fout klinken, net als in het Nederlands of het Engels.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:53 schreef Nizno het volgende:
Wonder, de meeste Duitsers horen aan een ander dat het een buitenlander is die Duits spreekt omdat ze de enigen zijn die de naamvallen goed proberen te doen.
Een Duitser maakt zich daar zelf echt niet druk om.
neuj.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar maken ze zich daar niet druk om omdat het van nature al (bijna) goed gaat? Ik merk nu al dat ik er niet bij alles over na hoef te denken omdat sommige dingen goed klinken of fout klinken, net als in het Nederlands of het Engels.
Misschien kan wonderer dat al langquote:Op maandag 18 juli 2011 09:01 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij is dat brood véél belangrijker
Oh, en zo'n zin is uit een boekje, dat is geen spreektaal.
Ik vind van niet. Je boodschap met zo min mogelijk fouten (=ruis) overbrengen, waar het ook om gaat, is in de meeste situaties belangrijk, niet alleen bij de bakker.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:01 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij is dat brood véél belangrijker
Oh, en zo'n zin is uit een boekje, dat is geen spreektaal.
Grapjurk.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:07 schreef lezzer het volgende:
Zullen we het even uitleggen?
Dit is Lesbeau, een reeks op Fok! FOK!, die inmiddels al 5 jaar bestaat. Lesbiënnes, lesbo's, potten en aanverwanten kunnen hier lekker met elkaar babbelen over dagelijkse dingetjes.
Of bedoelde je dat niet?
Het was een firewall issue... en ik maar in die code zoeken...quote:Op maandag 18 juli 2011 12:37 schreef lezzer het volgende:
Oh, daar weet ik ook niks van![]()
Wel onhandig als je geacht wordt dat te kunnen.
Ach ja, ik ben ook opgeleid voor Illustrator. Kan ik ook geen zak mee
Deze dag mag van mij al wel weer voorbij zijn eik.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:40 schreef Vanyel het volgende:
Bah. Tijd gaat veel te snel. Dag al half om en ik ben nog niet op een kwart van wat ik wil/moet doen vandaag..
Maar het ligt toch altijd eerst aan dingen waar jij niks aan kunt doen?!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Het was een firewall issue... en ik maar in die code zoeken...
Je hebt jezelf een doel gesteld op je vrije dag?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:40 schreef Vanyel het volgende:
Bah. Tijd gaat veel te snel. Dag al half om en ik ben nog niet op een kwart van wat ik wil/moet doen vandaag..
Dat kan van alles zijn natuurlijkquote:
Die jeugd van tegenwoordig ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef lezzer het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Wat voor dingen ga je doen onder de douche?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn natuurlijk
Ik ga nu ook dingen doen. Onder de douche
?quote:
quote:
quote:Eva Longoria wordt lesbisch
Desperate Housewife Eva Longoria speelt een lesbienne in de nieuwe comedy ‘Without Men’. Eerder kuste Longoria al andere dames – zoals Maria Bravo in ‘Carlita’s Secret’, en ook collega Terri Hatcher mocht haar lippen al eens proeven – maar ditmaal doet ze het met de bevallige Kate Del Castillo.
Eva Longoria speelt een vrouw die aan het hoofd komt te staan van een Latijns-Amerikaans dorp, waarvan alle mannelijke inwoners gedwongen ingelijfd werden door een guerillabende. Alleen de priester – een rol voor Oscar Nunez – blijft nog over als mannelijk lid van de gemeenschap.
Tot de komst van een Amerikaanse journalist, vertolkt door Christian Slater, die het uiteraard aanlegt met Longoria, is alle seks ‘women only’ in deze komedie. Ook Eva Longoria krijgt zo haar lesboscène, en wel met Kate Del Castillo.
Nu hoort ze bij jou in ieder gevalquote:Op maandag 18 juli 2011 18:16 schreef lezzer het volgende:
Ik vond het toen niet zo grappig, maar inmiddels wel ironisch.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Nirak het volgende:
Maar 4 is al best veel V, hebben alle huwelijken/registraties tot nog toe stand gehouden?
Wij ookquote:Op maandag 18 juli 2011 20:09 schreef wonderer het volgende:
Ik nog niet, ik wacht tot het niet meer zo druk is in het theater
Nou, dan ga ik daar gewoon lekker nog even naar kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Interview met Jennifer Beals over d'r nieuwe serie en ze is heel mooi.
Niet zozeer boring as well as dat ik dit lieverniet mijn hele leven wil doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boring?
Ik moet vandaag allemaal een beetje zuchten.
V. Hoe is dottir?
Neeeee gelukkig maar een paar weken. Tijdelijk contract. Ik ga in september naar zwedenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor tijdelijk, of moet je hier nog 30 jaar door?
Schrijven is een vak apart. Als je mijn blogje ooit gelezen hebt weet je dat ik daar geen held in ben :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef wonderer het volgende:
Nirak: http://www.la-vita.nl/la-(...)roep-ben-jij-zwanger
Serieusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou weet ik dus echt niet of je een grapje maakt of serieus bent
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef Nirak het volgende:
Schorer
goede club!
Kregen altijd goed voorlichtingsmateriaal en condooms van voor het Hojokamp.
En dat was ook nodig want veel jongeren kennen de gevaren niet of denken: dat overkomt mij niet.
Totdat we een oud deelnemer uitnodigde om te vertellen dat hij ook dacht dat hij geen hiv zou krijgen. Dat maakte meer indruk op de deelnemers dan een oudere man die voorlichting komt geven.
Is het nou uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Bakfiets. het volgende:
De volgende vijf posts gaan over eenhoorns, anders maak ik het uit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Bakfiets. het volgende:
De volgende vijf posts gaan over eenhoorns, anders maak ik het uit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Ik vind het ook wel leuk dat ik de kans heb in ieder geval. Ik kan alleen niet veel uit ervaring schrijvenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef Nirak het volgende:
Schorer
goede club!
Kregen altijd goed voorlichtingsmateriaal en condooms van voor het Hojokamp.
En dat was ook nodig want veel jongeren kennen de gevaren niet of denken: dat overkomt mij niet.
Totdat we een oud deelnemer uitnodigde om te vertellen dat hij ook dacht dat hij geen hiv zou krijgen. Dat maakte meer indruk op de deelnemers dan een oudere man die voorlichting komt geven.
Prutsers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef wonderer het volgende:
Daar gaat mijn laatste skype beltegoed... *ING klantenservice belt*
Yeah.Maar ik vind mijn rekeningnummers zo fijnquote:
Heb ik al hoor, ik heb er twee, een voor het geld van mijn boeken en eentje waar ik een betaalpas voor heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:18 schreef lezzer het volgende:
Oh daar ben ik echt heel makkelijk in. Als ze m'n geld niet willen hebben ga ik het ergens anders brengen. Simpel zat.
Een zakelijke rekening openen zou ik sowieso doen eigenlijk. Zakelijke geldstromen moet je apart houden.
Nee, ik heb geen bedrijf verder. 't Is gewoon een extra betaalrekening.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef lezzer het volgende:
Staat die rekening niet op naam van een bedrijf dan?
Nou moet je niet zo agressief gaan doen hoor, daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Die van mij was anders godverdomme paars, joah!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou moet je niet zo agressief gaan doen hoor, daar kan ik niet tegen
Dat is ook nog een vraag ja. Als ik het in Nederland doe, ben ik vast weer belastingplichtig en ik was net zo blij dat ik dat niet wasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:39 schreef Nirak het volgende:
Je hoeft volgens mij tot een bepaald bedrag in NL geen kvk nummer te hebben. Dus dat is hendig
Maar weet je al in welk land je evt bedrijf laat registreren? Waar is het belastingtechnisch gezien het gunstigst?
Nou, dat is niet waar volgens mijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:39 schreef Nirak het volgende:
Je hoeft volgens mij tot een bepaald bedrag in NL geen kvk nummer te hebben. Dus dat is hendig
for as far as I know wel.quote:
Ow daar ben ik ook altijd erg goed inquote:Intussen helpt mijn vrouw een Dela-medewerker over de zeik...
Ik quote de verkeerde zegquote:
Ja, die belde op. Dus Mrs meteen "ja dat ben ik, maar ik heb geen interesse". Hoor ik haar 2 seconden later zeggen "oh, ik moet betalenquote:Ow daar ben ik ook altijd erg goed in![]()
Tenminste ik neem aan dat Delabelgeit belde en niet vrouw naar Dela belde....
nou moet ik eerlijk zeggen dat me dat ooit verteld is, dus ik kan het zomaar verkeerd doorgeven hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerde zeg
Voor zover ik weet is het dus wél verplicht om je in te schrijven bij de KvK. Of je jezelf als ondernemer laat aanmerken bij de belastingdienst, dat is wel een keuze. Zeker als je niet veel inkomsten uit je bedrijf hebt.
[..]
Ja, die belde op. Dus Mrs meteen "ja dat ben ik, maar ik heb geen interesse". Hoor ik haar 2 seconden later zeggen "oh, ik moet betalen"...
Oh vandaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
nou moet ik eerlijk zeggen dat me dat ooit verteld is, dus ik kan het zomaar verkeerd doorgeven hoor
Dus naar mij moet je sowieso niet luisteren
ja zo bedoelde ik mijn 'wel' ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerde zeg
Voor zover ik weet is het dus wél verplicht om je in te schrijven bij de KvK. Of je jezelf als ondernemer laat aanmerken bij de belastingdienst, dat is wel een keuze. Zeker als je niet veel inkomsten uit je bedrijf hebt.
[..]
Ik had toen eens een muts aan de telefoon.. meteen al piepen... U kunt goedkoper in uw hypotheek...quote:Ja, die belde op. Dus Mrs meteen "ja dat ben ik, maar ik heb geen interesse". Hoor ik haar 2 seconden later zeggen "oh, ik moet betalen"...
Het waren 3 geweldige dagen in de achtertuin, met zwembadje om af te koelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef wonderer het volgende:
Die was ook maar drie dagen en heel Nederland lag te zuchten en te steunen
Ik smelt.quote:
Welcome to New Englandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |