Serieusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou weet ik dus echt niet of je een grapje maakt of serieus bent
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef Nirak het volgende:
Schorer
goede club!
Kregen altijd goed voorlichtingsmateriaal en condooms van voor het Hojokamp.
En dat was ook nodig want veel jongeren kennen de gevaren niet of denken: dat overkomt mij niet.
Totdat we een oud deelnemer uitnodigde om te vertellen dat hij ook dacht dat hij geen hiv zou krijgen. Dat maakte meer indruk op de deelnemers dan een oudere man die voorlichting komt geven.
Is het nou uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Bakfiets. het volgende:
De volgende vijf posts gaan over eenhoorns, anders maak ik het uit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Bakfiets. het volgende:
De volgende vijf posts gaan over eenhoorns, anders maak ik het uit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook wel leuk dat ik de kans heb in ieder geval. Ik kan alleen niet veel uit ervaring schrijvenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef Nirak het volgende:
Schorer
goede club!
Kregen altijd goed voorlichtingsmateriaal en condooms van voor het Hojokamp.
En dat was ook nodig want veel jongeren kennen de gevaren niet of denken: dat overkomt mij niet.
Totdat we een oud deelnemer uitnodigde om te vertellen dat hij ook dacht dat hij geen hiv zou krijgen. Dat maakte meer indruk op de deelnemers dan een oudere man die voorlichting komt geven.
Prutsers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef wonderer het volgende:
Daar gaat mijn laatste skype beltegoed... *ING klantenservice belt*
Yeah.Maar ik vind mijn rekeningnummers zo fijnquote:
Heb ik al hoor, ik heb er twee, een voor het geld van mijn boeken en eentje waar ik een betaalpas voor heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:18 schreef lezzer het volgende:
Oh daar ben ik echt heel makkelijk in. Als ze m'n geld niet willen hebben ga ik het ergens anders brengen. Simpel zat.
Een zakelijke rekening openen zou ik sowieso doen eigenlijk. Zakelijke geldstromen moet je apart houden.
Nee, ik heb geen bedrijf verder. 't Is gewoon een extra betaalrekening.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef lezzer het volgende:
Staat die rekening niet op naam van een bedrijf dan?
Nou moet je niet zo agressief gaan doen hoor, daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Die van mij was anders godverdomme paars, joah!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou moet je niet zo agressief gaan doen hoor, daar kan ik niet tegen
Dat is ook nog een vraag ja. Als ik het in Nederland doe, ben ik vast weer belastingplichtig en ik was net zo blij dat ik dat niet wasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:39 schreef Nirak het volgende:
Je hoeft volgens mij tot een bepaald bedrag in NL geen kvk nummer te hebben. Dus dat is hendig
Maar weet je al in welk land je evt bedrijf laat registreren? Waar is het belastingtechnisch gezien het gunstigst?
Nou, dat is niet waar volgens mijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:39 schreef Nirak het volgende:
Je hoeft volgens mij tot een bepaald bedrag in NL geen kvk nummer te hebben. Dus dat is hendig
for as far as I know wel.quote:
Ow daar ben ik ook altijd erg goed inquote:Intussen helpt mijn vrouw een Dela-medewerker over de zeik...
Ik quote de verkeerde zegquote:
Ja, die belde op. Dus Mrs meteen "ja dat ben ik, maar ik heb geen interesse". Hoor ik haar 2 seconden later zeggen "oh, ik moet betalenquote:Ow daar ben ik ook altijd erg goed in![]()
Tenminste ik neem aan dat Delabelgeit belde en niet vrouw naar Dela belde....
nou moet ik eerlijk zeggen dat me dat ooit verteld is, dus ik kan het zomaar verkeerd doorgeven hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerde zeg
Voor zover ik weet is het dus wél verplicht om je in te schrijven bij de KvK. Of je jezelf als ondernemer laat aanmerken bij de belastingdienst, dat is wel een keuze. Zeker als je niet veel inkomsten uit je bedrijf hebt.
[..]
Ja, die belde op. Dus Mrs meteen "ja dat ben ik, maar ik heb geen interesse". Hoor ik haar 2 seconden later zeggen "oh, ik moet betalen"...
Oh vandaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
nou moet ik eerlijk zeggen dat me dat ooit verteld is, dus ik kan het zomaar verkeerd doorgeven hoor
Dus naar mij moet je sowieso niet luisteren
ja zo bedoelde ik mijn 'wel' ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerde zeg
Voor zover ik weet is het dus wél verplicht om je in te schrijven bij de KvK. Of je jezelf als ondernemer laat aanmerken bij de belastingdienst, dat is wel een keuze. Zeker als je niet veel inkomsten uit je bedrijf hebt.
[..]
Ik had toen eens een muts aan de telefoon.. meteen al piepen... U kunt goedkoper in uw hypotheek...quote:Ja, die belde op. Dus Mrs meteen "ja dat ben ik, maar ik heb geen interesse". Hoor ik haar 2 seconden later zeggen "oh, ik moet betalen"...
Het waren 3 geweldige dagen in de achtertuin, met zwembadje om af te koelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:28 schreef wonderer het volgende:
Die was ook maar drie dagen en heel Nederland lag te zuchten en te steunen
Ik smelt.quote:
Welcome to New Englandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |