quote:Eva Longoria wordt lesbisch
Desperate Housewife Eva Longoria speelt een lesbienne in de nieuwe comedy ‘Without Men’. Eerder kuste Longoria al andere dames – zoals Maria Bravo in ‘Carlita’s Secret’, en ook collega Terri Hatcher mocht haar lippen al eens proeven – maar ditmaal doet ze het met de bevallige Kate Del Castillo.
Eva Longoria speelt een vrouw die aan het hoofd komt te staan van een Latijns-Amerikaans dorp, waarvan alle mannelijke inwoners gedwongen ingelijfd werden door een guerillabende. Alleen de priester – een rol voor Oscar Nunez – blijft nog over als mannelijk lid van de gemeenschap.
Tot de komst van een Amerikaanse journalist, vertolkt door Christian Slater, die het uiteraard aanlegt met Longoria, is alle seks ‘women only’ in deze komedie. Ook Eva Longoria krijgt zo haar lesboscène, en wel met Kate Del Castillo.
Nu hoort ze bij jou in ieder gevalquote:Op maandag 18 juli 2011 18:16 schreef lezzer het volgende:
Ik vond het toen niet zo grappig, maar inmiddels wel ironisch.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:10 schreef Nirak het volgende:
Maar 4 is al best veel V, hebben alle huwelijken/registraties tot nog toe stand gehouden?
Wij ookquote:Op maandag 18 juli 2011 20:09 schreef wonderer het volgende:
Ik nog niet, ik wacht tot het niet meer zo druk is in het theater
Nou, dan ga ik daar gewoon lekker nog even naar kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Interview met Jennifer Beals over d'r nieuwe serie en ze is heel mooi.
Niet zozeer boring as well as dat ik dit lieverniet mijn hele leven wil doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boring?
Ik moet vandaag allemaal een beetje zuchten.
V. Hoe is dottir?
Neeeee gelukkig maar een paar weken. Tijdelijk contract. Ik ga in september naar zwedenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor tijdelijk, of moet je hier nog 30 jaar door?
Schrijven is een vak apart. Als je mijn blogje ooit gelezen hebt weet je dat ik daar geen held in ben :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef wonderer het volgende:
Nirak: http://www.la-vita.nl/la-(...)roep-ben-jij-zwanger
Serieusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou weet ik dus echt niet of je een grapje maakt of serieus bent
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef Nirak het volgende:
Schorer
goede club!
Kregen altijd goed voorlichtingsmateriaal en condooms van voor het Hojokamp.
En dat was ook nodig want veel jongeren kennen de gevaren niet of denken: dat overkomt mij niet.
Totdat we een oud deelnemer uitnodigde om te vertellen dat hij ook dacht dat hij geen hiv zou krijgen. Dat maakte meer indruk op de deelnemers dan een oudere man die voorlichting komt geven.
Is het nou uit?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Bakfiets. het volgende:
De volgende vijf posts gaan over eenhoorns, anders maak ik het uit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Bakfiets. het volgende:
De volgende vijf posts gaan over eenhoorns, anders maak ik het uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |