twitter:barbarabarend twitterde op zondag 17-07-2011 om 20:46:49#vrouwenvoetbal in Duitsland naast #mannenvoetbal grootste kijksport, opening 14,2 miljoen tv kijkers, 20% bevolking en 60% kijkdichtheid. reageer retweet
True. Vooruit.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef lezzer het volgende:
Nou zeg eerlijk, ze loopt er nu beter bij vind ik
Och, dat is me van minder zorgquote:Op maandag 18 juli 2011 07:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En je wil alcoholisme vast ook niet ál te veel in de hand werken mag ik hopen.
Och. Ik weet niet hoe het met de taalontwikkeling van de Duitsers in het algemeen is, maar als die vergelijkbaar is met de algemene Nederlandse taalontwikkeling dan zou ik me niet zo veel zorgen makenquote:Op maandag 18 juli 2011 07:53 schreef wonderer het volgende:
Duits begint een beetje lastig te worden nu. Kutnaamvallen
Nou nee. Ik heb t gegoogled en er was niet heel veel te vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:32 schreef lezzer het volgende:
Dat hebben ze zeker ook al niet uitgezonden dan?
quote:Op maandag 18 juli 2011 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och. Ik weet niet hoe het met de taalontwikkeling van de Duitsers in het algemeen is, maar als die vergelijkbaar is met de algemene Nederlandse taalontwikkeling dan zou ik me niet zo veel zorgen maken
Ja, zo zit het ook met Engels hier, maar ik ben schrijver, dan wil ik de taal goed onder de knie hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och. Ik weet niet hoe het met de taalontwikkeling van de Duitsers in het algemeen is, maar als die vergelijkbaar is met de algemene Nederlandse taalontwikkeling dan zou ik me niet zo veel zorgen maken
Maar je schrijft toch sowieso in je moerstaal, neem ik aan?quote:Op maandag 18 juli 2011 07:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo zit het ook met Engels hier, maar ik ben schrijver, dan wil ik de taal goed onder de knie hebben
Helaas...quote:Op maandag 18 juli 2011 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je eerst eens zorgt dat je fatsoenlijk een brood kan kopen daar?quote:Op maandag 18 juli 2011 07:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo zit het ook met Engels hier, maar ik ben schrijver, dan wil ik de taal goed onder de knie hebben
Ik wil geen boek in het Duits schrijven, maar ik ben gewend me goed uit te kunnen drukken in een taal, zowel Nederlands als Engels.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je schrijft toch sowieso in je moerstaal, neem ik aan?
Dan wat?quote:Op maandag 18 juli 2011 08:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je eerst eens zorgt dat je fatsoenlijk een brood kan kopen daar?
Ja, waar denk je dat ik nu mee bezig ben, dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |