SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!![]()
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn mensen die ze lezen.
Jawel hoor, alleen vind ik het een beetje rustig geworden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
He Suusje, je zou toch niet meer in SC komen?
Tja, maar gezellig is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen vind ik het een beetje rustig geworden.
Jij bent keigezellig op msn toch.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, maar gezellig is een ander verhaal.
Daar heb ik geen zin in. Maar ach, ik zit er toch nooit meer op. Alles gaat bij mij zo'n beetje via de mail.quote:
Altijd jeweet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bemt keigezellig op msn toch.
Donkere wolken zijn al vertrokken en hebben plaats gemaakt voor zonnestraaltjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, maar gezellig is een ander verhaal.
Ik weet niet of ik daarmee eens ben hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Donkere wolken zijn al vertrokken en hebben plaats gemaakt voor zonnestraaltjes.
Ik wou dat alles bij mij via een e-mail ging. Ik, Facebook-loos, mis alle spontane feestavonden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in. Maar ach, ik zit er toch nooit meer op. Alles gaat bij mij zo'n beetje via de mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |