Ja, inderdaad. Ik hoop op een droge doch koude herfst en een allesvernietigende winter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan dat al? Ik heb er nog niets over gehoord. Maar ja, dat is wel logisch aangezien ik nog niet officieel ben ingeschreven.
[..]
Hopelijk dit jaar weer. In de afgelopen paar jaar is best veel sneeuw gevallen.
Ik had een brief erover gekregen, je hebt wel je studentennummer nodig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan dat al? Ik heb er nog niets over gehoord. Maar ja, dat is wel logisch aangezien ik nog niet officieel ben ingeschreven.
Ik wou hem nog zeggen, maar ik dacht laat ik dat maar niet doen want ongepast.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeker na dat schot ja.. (badum tsch)..
Zeker na dat schot ja.. (badum tsch)quote:
Waarom post je hem opnieuwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik heb verder niks gesnoven/gerookt/gespoten hoor!
Bovendien, misschien heel wreed maar de bevolking van de aarde mag ecologisch gezien wel is wat gaan dalen.
Ik dacht even dat fok hem flipte, maar je repost hem gewoonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik heb verder niks gesnoven/gerookt/gespoten hoor!
Bovendien, misschien heel wreed maar de bevolking van de aarde mag ecologisch gezien wel is wat gaan dalen.
Nee.. maar ik moet wel erg plassen, misschien komt het ook wel daardoor.quote:
Ga maar snel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee.. maar ik moet wel erg plassen
Een laag temperatuur kan in de winter wel fijn zijn, maar zo koud hoeft het van mij ook weer niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik hoop op een droge doch koude herfst en een allesvernietigende winter.Met sneeuw, ijzel, nog nooit geėvenaarde temperaturen ver onder het nulpunt.
Mijn studentennummer heb ik al.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had een brief erover gekregen, je hebt wel je studentennummer nodig.
Dan kan je je volgens mij gewoon al inschrijven hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een laag temperatuur kan in de winter wel fijn zijn, maar zo koud hoeft het van mij ook weer niet.
[..]
Mijn studentennummer heb ik al.
Terecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
Pff, ik zit me nu af te vragen of het niet beter was geweest om HBO te gaan doen ipv weer vwo.
Dan was het wat voor opleiding geworden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
Pff, ik zit me nu af te vragen of het niet beter was geweest om HBO te gaan doen ipv weer vwo.
Jawel, goddelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een laag temperatuur kan in de winter wel fijn zijn, maar zo koud hoeft het van mij ook weer niet.
Bellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
Mensen ik heb iets van 2 weken geleden mijn ov aangevraagd, dat ding met pasfoto enzo opgestuurd.. maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad dat ze iets ontvangen hebben... zou ik moeten bellen of nog even afwachten omdat het misschien nu heel druk is daar met aanvragen?
Weet ik veel, mijn eigen perspectief. Toen ik op VWO zat wou ik ook toch al HBO doenquote:
Vrijetijdskunde of communicatie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan was het wat voor opleiding geworden?
Mijn keus niet willen respecteren en mij daarom bashenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde______________________________!
Vrijetijdskunde.. ik dacht 10 seconden geleden: ''proest.. bestaat dat echt?!''quote:
Ja toch echt een bazenstudie jwzzquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde.. ik dacht 10 seconden geleden: ''proest.. bestaat dat echt?!''
Googlen --> ''''
Er is niets mis met vrijetijdskunde. Echt zo'n flauwe bashstudie geworden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde______________________________!
Vrijetijdskundequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn keus niet willen respecteren en mij daarom bashen_______!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |