Excuus, dan LEEK het langquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]16 seconden. jouw reply is 2 minuten langzamer..
Arnie .. over natte winden gesproken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef Pritt het volgende:
Lekker wijf die Danielle. Doet Arnie goed.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef Pritt het volgende:
Lekker wijf die Danielle. Doet Arnie goed.
hij ontkent dat ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
Moet jij zeggen meneer de Vries.. over uitbuiten gesproken
Over Andy?quote:
Kan ja, maar ze hadden vandaag ook Contador pijn moeten doen.. die kan dadelijk ook nog terug komen, komende dagen zijn wat rustigere etappes + een rust dag, dan heeft hij weer tijd om te herstellen.. dus die onderschatten ze wellicht ook nog..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:07 schreef Evertjan het volgende:
ik heb het idee dat de grote jongens Voeckler niet serieus nemen, dat kan ze nog duur komen te staan
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Leuke uitzending tot nu toe, lekker pittige discussies en Gert is weer flink op dreef.
Bij de Rabo'squote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Erik de Jakhals is nog niet geweest vandaag.
Hij stond net Gesink nog te interviewen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Hij gaat Casartelli eren in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Oh zat ik zeker net niet op te lettenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij stond net Gesink nog te interviewen.
Ziet er ook wel uit als zo'n iedereens-vriend.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Danny Nelissen lult het allemaal weer rechtNaief persoon
Vanendert heeft wel veel blessureleed gehad dus dat hij er opeens staat is wel logischquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Danny Nelissen lult het allemaal weer rechtNaief persoon
Dat vond ik ook. Maar goed, laten hier ook niet zo'n discussie houdenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Die reactie van Hoogerland was veelzeggend...
Ik denk dat hij het half verzint en dat het half echt gebeurd is, hij klopt het een beetje op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Gert verzint het ook ter plekke geloof ik.
Ja precies, die auto moest gewoon hard remmen en stond mooi op tijd stil, verder niks aan de hand.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het half verzint en dat het half echt gebeurd is, hij klopt het een beetje op.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:24 schreef Geo3kant het volgende:
Zei die nou met 70 per uur de auto instappen?
uitstappen ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:24 schreef Geo3kant het volgende:
je deed het gewoon want het moest!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:24 schreef Geo3kant het volgende:
Dat heeft 0,0 te maken met Gesink zijn val zelf.. zo kun je ook niet iemand op ze plek zetten met zulke uitspraken.quote:
Dan durft Peter r. dit niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Johan niet aan tafel zit...
Dat is het en niks anders, Peter wint discussies door over je heen te schreeuwen alleen dat lukt niet bij Derksen.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef Evertjan het volgende:
Danielle overgaag de vrouw die de de FA-Cup uitsprak zoals het shampoo merk tijdens het Sportjournaal
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef RemcoW23 het volgende:
RTL Gemist waardig lees ik hier al.. Is Peter R. aan het trappen?
Hij basht ons aller Johanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef RemcoW23 het volgende:
RTL Gemist waardig lees ik hier al.. Is Peter R. aan het trappen?
Juiste contacten en dan kom je een heel eindquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ik blijf me elk jaar verbazen dat ze die Peter R nog niet dood gevonden hebben in een slootje ofso, met al die badguys die hij lastig valt.
Eey patrick mang, ik betaal jouw 500euro jij mij bescherm? je weetzelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Juiste contacten en dan kom je een heel eind.
hij heeft denk ik ook gewoon beschermingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ik blijf me elk jaar verbazen dat ze die Peter R nog niet dood gevonden hebben in een slootje ofso, met al die badguys die hij lastig valt.
Zie je dat niet? Hij is undercover!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Jaquote:
Sommige onderwerpen verdienen iets meer inhoud. Dat kan je niet aan RTL overlaten. En aan een lama al helemaal niet natuurlijkquote:
Niet Diekstra hatenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef RemcoW23 het volgende:
Diekstra moet volgend jaar lekker naar Polen/Oekraine gaan
Hij sprak "oggi' gewoon op zn Nederlands uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, hij roept gewoon wat woorden die iedereen kent en hoopt dan dat ze het begrijpen.
ik wil haar troostenquote:
OK, dan is het goedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is daar het EK volgend jaar..
Probleem is alleen dat je niet weet wat er in beeld komt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb het filmpje niet kunnen zien, censuur.. pff maar ik vind dat zulke dingen wel op tv moeten kunnen, als je er niet tegen kan zap je maar weg..
In topsport komen nu eenmaal dodelijke ongevallen voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt alleen op fok dit soort reacties
Zou jij het leuk vinden als dergelijke filmpjes van jouw familieleden op internet staan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb het filmpje niet kunnen zien, censuur.. pff maar ik vind dat zulke dingen wel op tv moeten kunnen, als je er niet tegen kan zap je maar weg..
tuurlijk, maar dat maakt het toch niet minder erg?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
In topsport komen nu eenmaal dodelijke ongevallen voor.
Autistquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Als ie goed over de Alpen komtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
Een hele grote kans om te Tour te gaan winnen?
ben jij een topsporter? :dquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg over gehoord .. maar wat wil je dan? Ik wil niet voetbal erbij halen maar zoals in Engeland elke keer als er een incident is de camera wegdraaien? Dus als Voight de bosjes ingaat doe maar niet.. kom op, dat hoort er toch ook bij? Hoe erg het ook is?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je niet weet wat er in beeld komt.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg over gehoord .. maar wat wil je dan? Ik wil niet voetbal erbij halen maar zoals in Engeland elke keer als er een incident is de camera wegdraaien? Dus als Voight de bosjes ingaat doe maar niet.. kom op, dat hoort er toch ook bij? Hoe erg het ook is?
Er moet wel een grens zijn, een val van Voigt kan wel vind ik, maar bij bijv Weylant weet ik het nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg over gehoord .. maar wat wil je dan? Ik wil niet voetbal erbij halen maar zoals in Engeland elke keer als er een incident is de camera wegdraaien? Dus als Voight de bosjes ingaat doe maar niet.. kom op, dat hoort er toch ook bij? Hoe erg het ook is?
Weylandts was op slag dood...dat hoeft voor mij niet op TV.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld dondert Voigt 60 meter naar beneden. Dan is het weer te erg zeker?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:35 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Er moet wel een grens zijn, een val van Voigt kan wel vind ik, maar bij Weylant weet ik het niet
wat een respectloze reply..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:35 schreef vivelafete het volgende:
'mooi' om te zien zeg, hoe die ex-wielrenners het nog zo moeilijk hebben met die dodelijke gebeurtenissen.
Maar iemand die de bosjes ingaat of zo'n Laurens ten Dam, weet je ook niet meteen hoe ernstig het is? Iemand die het ravijn in gaat?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:35 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Er moet wel een grens zijn, een val van Voigt kan wel vind ik, maar bij Weylant weet ik het niet
Snap ik, zou het ook moeilijk vinden om die grens aan te gevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar iemand die de bosjes ingaat of zo'n Laurens ten Dam, weet je ook niet meteen hoe ernstig het is? Iemand die het ravijn in gaat?
Ik kan je enigzins begrijpen .. maar dan kunnen we ook wegknippen als F1 auto's crashen.
Het geschreeuw van Wennemars op de 500m in Nagano 1998 ging ook door merg en been, maar ook dat hoort er eenmaal bij, hoe hard het ook is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:36 schreef Evertjan het volgende:
weet nog dat de NOS ooit eens de camera weg draaide tijdens een blessure van een volleyballer tijdens een wedstrijd live op tv. Dat geschreeuw ging toen ook door merg en been was van Brecht Rodenburg
En het been van Reis laten ze 23x zien, en daar kraait niemand over.. en dat zag er ook goed eng uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:36 schreef Evertjan het volgende:
weet nog dat de NOS ooit eens de camera weg draaide tijdens een blessure van een volleyballer tijdens een wedstrijd live op tv. Dat geschreeuw ging toen ook door merg en been was van Brecht Rodenburg
er kwam een stroom bloed uit zijn neus, het was wel gelijk duidelijk dat het heel ernstig wasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Als duidelijk is dat het ernstig is, dan moet er uiteraard weggedraaid worden. Maar ook bij Weylandt was denk ik niet binnen 4 seconden duidelijk hoe erg het was. Brajkovic in deze tour bloedde ook erg hevig aan zijn hoofd bijvoorbeeld.
Je zag gelijk dat dat geen fatale gevolgen had...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het geschreeuw van Wennemars op de 500m in Nagano 1998 ging ook door merg en been, maar ook dat hoort er eenmaal bij, hoe hard het ook is.
Ik heb het zelf gelukkig niet gezien. Maar in dat geval had het nooit zo in beeld mogen komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
er kwam een stroom bloed uit zijn neus, het was wel gelijk duidelijk dat het heel ernstig was
Is het wel waardquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Net thuis, alles gemist... dan maar terug kijken
Moet je zeker doen, topshow.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Net thuis, alles gemist... dan maar terug kijken
Jaren 80quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is Gunter straks wel weer in vorm...
Gert Jan Teunisse was de hippie. Rooks is gewoon saai.quote:
Niet Rooks, die ene van net. Ik zat even te zappen, heb de namen niet gehoord.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gert Jan Teunisse was de hippie. Rooks is gewoon saai.
De band heet Moke, dus het is vast te vinden via wikipediaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet Rooks, die ene van net. Ik zat even te zappen, heb de namen niet gehoord.
Gert in Sterren dansen op het IJs
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:
Oh ik dacht een duif richting Beth Holloway.
Moke heb ik weleens van gehoord volgens mij, ik ga straks even zoeken, tijdens de reclame.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De band heet Moke, dus het is vast te vinden via wikipedia
Hadden 2 of 3 jaar geleden dacht ik de soundtrack of hoe je het wil noemen van de champions league, en dacht ook een keer in een bier/bavaria reklame. Hebben 2 leuke nummers ofsoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Moke heb ik weleens van gehoord volgens mij, ik ga straks even zoeken, tijdens de reclame.
Of Kerstmanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Ze hadden Peter wel als nieuwe Sinterklaas kunnen vragen.
Zijn er echt mensen geweest die hem op het podium verwachte en hem niet als 1 van de mogelijke kanshebbers zag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Te duur.
Peter heeft helemaal gelijk.
Had wel gekund als je ziet hoe die Schlecks rijden nuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen geweest die hem op het podium verwachte en hem niet als 1 van de kanshebbers zag.
En Robben zonder blessurequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
Zolang we van Persie niet meer op stellen als hij in de zelfde vorm is maken we kans
Peter is niet in de raad gekozen dus hij is zogenaamd boos op Cruijff, wees maar niet bangquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat Peter niet over Ajax begon...
Ik dacht 5e tot 15e. Maar na zn val was dat al lastig genoeg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen geweest die hem op het podium verwachte en hem niet als 1 van de mogelijke kanshebbers zag.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik kan de naam van Poppel al bijna niet meer horen.
Wilfred had het over een aantal finales.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:56 schreef tong80 het volgende:
Wat en godsvergeven negatieveling die Peter R. de Vries
Vergeet ie de toernooien van 94, 98, 2000, 2010. Heeft ie het nog steeds over 74
Heeft die zak hooi wel ergens verstand van ?
Op de camping he.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week worden de seksavontuurtjes besproken door het gehobbel op het zadel
Een beetje van Maggi en een beetje uit z'n duimquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Waar haalt hij het vandaan vraag je je af.
bij die grap stoppen ze meestal bij 2 eierenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
grapje wat Gert aanhaalt is al zo oud als de weg naar Rome.
Is dus exact hetzelfde als Gijp bij VI. Gewoon 'moppen' vertellen en zo aanpassen dat het lijkt alsof het jezelf gebeurd is
Wilfriede Genee met haar geverfde haar.quote:
Hij had er toen toch al 1? Een jaartje of anderhalf geleden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Dries krijgt zijn eerste nummer 1en ik vind verdorie het liedje nu leuk
Is dat zo? Shit, gemist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij had er toen toch al 1? Een jaartje of anderhalf geleden.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij had er toen toch al 1? Een jaartje of anderhalf geleden.
Nu ik die clip zie herken ik het wel, maar ik wist niet dat het op 1 stond. Die clip is goed van slechtheidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zie:http://www.nu.nl/muziek/2(...)er-1-hit-pakken.html
gijp heeft hetzelfde met Gullitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik kan de naam van Poppel al bijna niet meer horen.
Hoe komen jullie aan deze link?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:30 schreef zeebeschuit het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
homo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef APK het volgende:
Lelijke plastic etalagepop trouwens, die Oerlemans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |