Bij een snellaadpunt kan je hem voor 80% in 15 minuten opladen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
Geen idee, kan dat zo snel dan?
Dacht altijd dat 't uren in de garage moest staan daarvoor.
Nee, moet binnen half uurtje kunnen. Hier in de gemeente zie ik ineens overal van die paaltjes... Bij de supermarkt, bij het zwembad...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
Geen idee, kan dat zo snel dan?
Dacht altijd dat 't uren in de garage moest staan daarvoor.
We gaan inderdaad met de auto, het OV in Hongarije is een ramp en nu hebben we gewoon de auto bij. Het is maar 1300 kilometer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal m'n vader even vragen of hij nog wat meeneemt van zakenreis, zoniet zal ik 't melden bij je.
Ga je overigens dat hele end met de auto ofzo? dat je zoveel mee kan nemen.
Vind het nogal een afstand.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:08 schreef betyar het volgende:
[..]
We gaan inderdaad met de auto, het OV in Hongarije is een ramp en nu hebben we gewoon de auto bij. Het is maar 1300 kilometer.
En dan kan je wat, 50km?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij een snellaadpunt kan je hem voor 80% in 15 minuten opladen.
Vind ik niet vreemd met al die Aygo's, Twingo's en andere tupperwarebakken hier op de weg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Afstand is maar relatief, Hollanders vinden 100 kilometer rijden al veel.
Nee dat niet, maar een vliegveld is altijd dichterbij dan 1300 km.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Afstand is maar relatief, Hollanders vinden 100 kilometer rijden al veel.
Onzin dus, tenzij je zo'n huisvrouw miep bent die enkel naar de paal (hihi) moet rijden en terug.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das afhankelijk van je accu, maar iig genoeg om weer thuis te komen.
Zoiets wil ik wel rijden hoor: http://www.elektrischeauto.nl/modellen/renault-zoe-z-equote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef du_ke het volgende:
Elektrisch rijden is leuk maar vooralsnog niet zo praktisch qua techniek en prijs.
Nou ik hoef geen handeltje te beginnen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik neem 10 sloffen max mee. Die 380 extra sigaretten durf ik wel aan.
Goed te doen, dvd spelers voor de kids en vrouwtje de laptop. Iedereen stil.quote:
Is ook niks aan. Ik wil ook een beetje het milieu vervuilen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef du_ke het volgende:
Elektrisch rijden is leuk maar vooralsnog niet zo praktisch qua techniek en prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |