quote:
Ik ben wel benieuwd waarom je dit vindt Mala, ik heb het idee dat ik nog nauwelijks enige indruk heb achtergelaten hierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eerlijk gezegd, de enige waarvan ik echt vind dat ze wat minder hard voor zichzelf moet zijn is Roze_Spekkie.
Ik fok vanaf mobiel dus ik kan niet teruglinken enzo. Maar de indruk die ik af en toe heb bij posts van jou is ''nou, nou denigreer jezelf niet zo''quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je dit vindt Mala, ik heb het idee dat ik nog nauwelijks enige indruk heb achtergelaten hier
Ah, oké. Ik vind mezelf op het vlak van ljinen, en de discipline die je daarvoor zo goed zou kunnen gebruiken zo zwak en stom soms, dat ik mezelf alvast maar naar beneden haal. Ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik fok vanaf mobiel dus ik kan niet teruglinken enzo. Maar de indruk die ik af en toe heb bij posts van jou is ''nou, nou denigreer jezelf niet zo''. Ik kan er ook niet altijd de vinger op leggen hoor.
Je ondermijnt jezelfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:02 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik vind mezelf op het vlak van ljinen, en de discipline die je daarvoor zo goed zou kunnen gebruiken zo zwak en stom soms, dat ik mezelf alvast maar naar beneden haal. Ofzo.
Ik hou je woorden even in gedachten, de komende tijd!
http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.htmlquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:12 schreef Muks het volgende:
Keuken ! YEAH
Heb sinds gisteren een nieuweDus ik lees wel keuken ja
Net 52 minuten gehometrainert, standje 2 en 3 en toen 24 km afgelegd. Nu wil ik mijn verbruik weten, maar is dat nu laag, normaal ?
Ik hou op schatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:19 schreef Roze_spekkie het volgende:
Mala![]()
![]()
Ik zou hier best eens voor in therapie kunnen denk ik. Emoties liggen meteen op de loer als het hier over gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Muks op 16-07-2011 21:09:07 (leuk voor tijdelijk maar langer niet) ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |