Mwoah, zelfs moslims zelf zeggen dat het extremisten zijn. Het is dan ook een relatief kleine groep die dat pak draagt. En het is per definitie haatdragend tegen niet-moslims.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het ooit bij je opgekomen dat die vrouwen die tent gewoon dragen omdat ze dat prettig vinden on omdat ze denken dat het moet van hun god? En dat daar geen greintje haat bij komt kijken.
Oke, je bent dus narrowminded en wilt niet luisteren. Prima, je zat fout, kan gebeuren, ik vergeef het je.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga volstrekt af op de door jouw geschreven reacties. Ook in dit topic. Dat zijn in ieder geval niet de reacties die ik verwacht van een VVD-er.
Wederom een bevestiging van het feit dat je niet theoretisch bent onderlegt. Iedereen die 'actie = reactie' hoort, weet dat dit bij Newton`s 3e wet hoort. Dan is het nogal stom om te roepen 'maar dat is niet het eindstation heurrrrrrrrrrrrr'. Daarmee sla je best wel een flater, en daar moet ik dan wel op reageren ja. Noem het een twitch van mij.quote:Het heeft niets te maken met "het niet kunnen plaatsen in een maatschappelijke discussie". Je gaf simpelweg geen reactie op de statement die ik maakte aan de hand van je reply. Je had er namelijk ook gewoon "Ja dat klopt" op kunnen antwoorden en dan was de discussie van tafel. Echter jij besloot je "kennis" te etaleren door over Newton's derde wet te gaan praten - terwijl deze niet eens in mijn hoofd was opgekomen - gezien het onderwerp van de discussie. Maar goed, kennelijk is dat een kenmerk van je manier van discussieren.
Dus je hebt nooit de Butterfly effect gezien, of je hebt hem gezien en je snapte hem niet. Prima, maakt niet uit. We kunnen daar wel een keer verder over bomen, maar dat is meer voor Filosofie en Levensbeschouwing en nogal offtopic.quote:Werkelijk, de theorie snap ik prima. Echter ik snap niet met wat voor reden jij "je kennis" van deze theorie zo graag wil etaleren. We hebben het hier over een maatschappelijk discussie, niet over Newton's wetten of hoe deze exact passen in de huidige maatschappelijke situatie. Als je van onderwerp wil veranderen, doe dat dan op een wat subtielere manier.
Je snapte die opmerking niet, en dat dacht ik dus al, gezien je manier van reageren.quote:Je vergoeilijkt inderdaad hun acties, door te stellen dat dit een "logische reactie" is op het rellen van moslimtuig.
Ik ga af op wat ik hier lees (goh, van wie heb ik dat nu geleerd) en dan moet ik gewoon concluderen dat je een pro-islamitische, PVV-hatende, Mohammed-B adorerende extremist ben. Alles wat jij doet of zegt om dat te ontkrachten negeer ik gewoon, want hey, ik heb oogkleppen op.quote:Nu is dat verband uberhaupt al ver te zoeken natuurlijk. Want het is dan een "reactie" op een totaal andere actie (het dragen van een burka). Ten tweede heb ik aan de lopende band, publiekelijk op dit forum, mijn woede en kritiek jegens Mohammed B. en consorten geuit.
Negen van de tien keer komt dat omdat je begint te blaten over dat ik een PVV-er ben en alle moslims dood wil hebben. Dat is nogal een convo killer jaquote:Tot slot is fatsoenlijk discussieren met Scorpie onmogelijk, dat weet jij zelf ook dondersgoed. Geen enkele discussie waar ik jou tegenkom zal eindigen in een fatsoenlijke discussie.
Waar je vandaan haalt dat ik je niet mag is mij een raadsel, want ik oordeel niet op basis van wat fok reacties. Zou je ook eens moeten doen, je horizon verbreden, zou je goed doen. Ik denk dat wij prima een keer een colatje kunnen drinken samen hoor.quote:Ik mag je niet en jij mag mij niet, dus ik zal het waarderen als we elkaar gewoon niet spreken, dan is dat probleem ook opgelost.
Ik zeg dat burqa-draagsters extremistisch zijn. En daar is geen woord van gelogen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel moslima dus kan me wel in hun plaatsen.
KKK is extremistisch inderdaad, nu doe je net alsof de hele islam extremistisch is.
Het zijn extremisten in die zin dat ze zo'n pak dragen. Dat betekent echter niet automatisch dat ze het westen haten en onze maatschappij omver willen werpen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mwoah, zelfs moslims zelf zeggen dat het extremisten zijn. Het is dan ook een relatief kleine groep die dat pak draagt. En het is per definitie haatdragend tegen niet-moslims.
Ze zijn onderdeel van de extremistische islam.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van welke eenduidige politieke of religieuze organisatie maken de burkadraagsters deel uit?
Dan kan je net zo goed zeggen dat vrouwen die een 'gewone' hoofddoek dragen ook extremistisch zijn. Immers ze dragen het met hetzelfde doel.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zeg dat burqa-draagsters extremistisch zijn. En daar is geen woord van gelogen.
Ze zijn per definitie voor Sharia-wetgeving. Daaruit volgt automatisch de 2e zin.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn extremisten in die zin dat ze zo'n pak dragen. Dat betekent echter niet automatisch dat ze het westen haten en onze maatschappij omver willen werpen.
Je kan met droge ogen beweren dat burqa-draagsters geen extremisten zijn maar het is een nogal lachwekkende stelling.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef Copycat het volgende:
Er is inderdaad geen woord van gelogen dat jij dat zegt, ja. Dat maakt het nog geen feit.
Er zijn wel meer mensen die ons land een andere invulling zouden willen geven. So what? Bovendien kun jij helemaal niet weten wat de opvattingen zijn van burqa-draagsters.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze zijn per definitie voor Sharia-wetgeving. Daaruit volgt automatisch de 2e zin.
Net zoals ik al jouw stellingen in dit en andere topics uiterst vermakelijk vind. Ze zijn wellicht streng in de leer, dat maakt ze nog geen extremisten die eropuit zijn 'onze Westerse wereld' omver te werpen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je kan met droge ogen beweren dat burqa-draagsters geen extremisten zijn maar het is een nogal lachwekkende stelling.
Haha. Ik zou eens met een paar gaan praten als ik jou was. Ze zullen mijn stelling niet ontkennen hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net zoals ik al jouw stellingen in dit en andere topics uiterst vermakelijk vind. Ze zijn wellicht streng in de leer, dat maakt ze nog geen extremisten die eropuit zijn 'onze Westerse wereld' omver te werpen.
Daarvan uitgaan is juist eng. En ingegeven door angst.
Heb jij dat ook gedaan, met een burqa-draagsters gepraat?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha. Ik zou eens met een paar gaan praten als ik jou was. Ze zullen mijn stelling niet ontkennen hoor.
Met je 'angst'
Ben je ook bang voor extreem rechts?
Vooralsnog blijkt uit niets het tegendeel. Wellicht dat je het liberale gedachtegoed eens meer door je reacties kan laten schijnen. Misschien dat ik er dan nog eens over nadenk.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Oke, je bent dus narrowminded en wilt niet luisteren. Prima, je zat fout, kan gebeuren, ik vergeef het je.
Hoezo is dat stom om te roepen, als dat nota bene in lijn is met de 3e wet van Newton. Jij deed echter alsof je mijjn reactie compleet niet begreep. Feit is dat we publiekelijk discussieren en er genoeg mensen zijn die NIET bekend zijn met newtons 3e wet. Vandaar dat ik in een discussie zo min mogelijk op theoretisch vlak wil discussieren. Noem het maar Henk en Ingrid language.quote:Wederom een bevestiging van het feit dat je niet theoretisch bent onderlegt. Iedereen die 'actie = reactie' hoort, weet dat dit bij Newton`s 3e wet hoort. Dan is het nogal stom om te roepen 'maar dat is niet het eindstation heurrrrrrrrrrrrr'. Daarmee sla je best wel een flater, en daar moet ik dan wel op reageren ja. Noem het een twitch van mij.
Twee veronderstellingen in één alinea.quote:Dus je hebt nooit de Butterfly effect gezien, of je hebt hem gezien en je snapte hem niet. Prima, maakt niet uit. We kunnen daar wel een keer verder over bomen, maar dat is meer voor Filosofie en Levensbeschouwing en nogal offtopic.
Ik snapte de opmerking prima, maar ik vind het een onterechte opmerking. Dat is wat anders.quote:Je snapte die opmerking niet, en dat dacht ik dus al, gezien je manier van reageren.
Ik ben zeker pro-islamitisch en PVV-hatend. Dat klopt volstrekt. Verder zal ik geen moeite doen om het overige te ontkrachten, gezien het feit dat iedereen goed kan meelezen over het hoe en wat. De doorsnee fokker kent mij wel wat langer dan vandaag, gelukkig.quote:Ik ga af op wat ik hier lees (goh, van wie heb ik dat nu geleerd) en dan moet ik gewoon concluderen dat je een pro-islamitische, PVV-hatende, Mohammed-B adorerende extremist ben. Alles wat jij doet of zegt om dat te ontkrachten negeer ik gewoon, want hey, ik heb oogkleppen op.
Alleen faal je jammerlijk.quote:Snap je nu misschien wel dat ik gewoonweg een beetje aan hetspiegelen bent qua reacties van jou?
Ik heb nergens gesteld dat je moslims dood wil hebben.quote:Negen van de tien keer komt dat omdat je begint te blaten over dat ik een PVV-er ben en alle moslims dood wil hebben. Dat is nogal een convo killer ja
Wederom, reacties vertellen vaak boekdelen. En ik denk niet dat wij samen een cola'tje kunnen drinken. Dat heeft niets "met horizon verbreden te maken" - alswel met iemand mogen of niet mogen. Zo zou ik wel een cola'tje kunnen drinken met onze geestelijk gestoorde burka-hatende vriend Hofstadtgruppe, ondanks de enorme onoverbrugbare politieke tegenstellingen.quote:Waar je vandaan haalt dat ik je niet mag is mij een raadsel, want ik oordeel niet op basis van wat fok reacties. Zou je ook eens moeten doen, je horizon verbreden, zou je goed doen. Ik denk dat wij prima een keer een colatje kunnen drinken samen hoor.
Oh maar je bent wel tegen extreem-rechts?quote:
ik zie niet in iedere extreem-rechtse knakker een boy from Brasil ... Zie je het verschil?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh maar je bent wel tegen extreem-rechts?
Dan ben je bang voor ze. Ingegeven door angst allemaal. Poepdoos.
Dat blijkt nergens uit. Orthodoxe Islam zeker, maar extremistisch.....quote:Op zondag 17 juli 2011 13:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze zijn onderdeel van de extremistische islam.
Ja ik kom ze nml regelmatig tegen. Iets wat de rest hier geloof ik niet beleefd.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb jij dat ook gedaan, met een burqa-draagsters gepraat?
Nee, over extreem-rechtse mensen zeg ik gewoon dat ik het niet met ze eens ben en dat ik er nooit vrienden mee zou worden. Ik ga geen hele topics vullen met postings waarin ik aangeef hoezeer ik die lui haat en ik ga de extreem-rechtsjes ook niet verbieden te zijn wie zij zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh maar je bent wel tegen extreem-rechts?
Dan ben je bang voor ze. Ingegeven door angst allemaal. Poepdoos.
Jij bent de nieuwe Uri Geller? Jij kan in het hoofd kijken van die dames? Jij adviseert een ander een keer met burqa-draagsters te gaan praten, terwijl je ze zelf nog nooit hebt gesproken. Je begluurt ze alleen. Maakt verder ook niet uit, maar dat maakt jouw advies nogal lachwekkend.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ik kom ze nml regelmatig tegen. Iets wat de rest hier geloof ik niet beleefd.
Al is 'praten' misschien niet de juiste benaming
Maar serieus: geen burqa-draagster zal ontkennen dat ze voor de sharia-wetgeving is hoor.
Oh maar hierin wel?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik zie niet in iedere extreem-rechtse knakker een boy from Brasil ... Zie je het verschil?
Dat is niet waar. Dat is met een simpele klik op je naam al te ontkrachten.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, over extreem-rechtse mensen zeg ik gewoon dat ik het niet met ze eens ben en dat ik er nooit vrienden mee zou worden. Ik ga geen hele topics vullen met postings waarin ik aangeef hoezeer ik die lui haat en ik ga de extreem-rechtsjes ook niet verbieden te zijn wie zij zijn.
Ga je gang.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat is met een simpele klik op je naam al te ontkrachten.
Ik heb wel met ze gepraat, ik bedoelde daar alleen mee dat praten misschien niet de juiste naam was omdat het een niet op al te laag volume ging.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent de nieuwe Uri Geller? Jij kan in het hoofd kijken van die dames? Jij adviseert een ander een keer met burqa-draagsters te gaan praten, terwijl je ze zelf nog nooit hebt gesproken. Je begluurt ze alleen. Maakt verder ook niet uit, maar dat maakt jouw advies nogal lachwekkend.
Waarom zou ik dat willen, zodat jij eindelijk een keer over je angst voor mij heen komt? Neuh.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vooralsnog blijkt uit niets het tegendeel. Wellicht dat je het liberale gedachtegoed eens meer door je reacties kan laten schijnen. Misschien dat ik er dan nog eens over nadenk.
Je snapte hem gewoon niet. Heb je ook al eerder aangekaart overigens.quote:Hoezo is dat stom om te roepen, als dat nota bene in lijn is met de 3e wet van Newton. Jij deed echter alsof je mijjn reactie compleet niet begreep. Feit is dat we publiekelijk discussieren en er genoeg mensen zijn die NIET bekend zijn met newtons 3e wet. Vandaar dat ik in een discussie zo min mogelijk op theoretisch vlak wil discussieren. Noem het maar Henk en Ingrid language.
Pot, ketelquote:Twee veronderstellingen in één alinea.
Nee, je snapte hem niet, getuige het feit dat we nu al 30 minuten aan het discussieren zijn eroverquote:Ik snapte de opmerking prima, maar ik vind het een onterechte opmerking. Dat is wat anders.
Ehm, de doorsnee Fokker heeft geen idee wie je bent en wat je in het verleden hebt gedaan.quote:Ik ben zeker pro-islamitisch en PVV-hatend. Dat klopt volstrekt. Verder zal ik geen moeite doen om het overige te ontkrachten, gezien het feit dat iedereen goed kan meelezen over het hoe en wat. De doorsnee fokker kent mij wel wat langer dan vandaag, gelukkig.
Ik kan er ook niks aan doen dat jij het inzicht ontbeerd om je eigen reacties terug te lezen en aan zelfreflectie hierop te doen.quote:Alleen faal je jammerlijk.
Dan moet je toch echt de schuld bij jezelf zoeken over het feit dat je toch niet zo sociaal empathisch vermogen hebt om met mensen om te kunnen gaan. Maar goed, het is goed dat je je eigen beperkingen kent. Alleen jammer dat je ook je leven er zo naar inricht.quote:Wederom, reacties vertellen vaak boekdelen. En ik denk niet dat wij samen een cola'tje kunnen drinken. Dat heeft niets "met horizon verbreden te maken" - alswel met iemand mogen of niet mogen.
Tja, misschien omdat je daar wel een discussie van kan winnen, ik weet het niet. Ik ga bij voorbaat niet zulke gekke dingen roepen op basis van wat posts op een forum.quote:Zo zou ik wel een cola'tje kunnen drinken met onze geestelijk gestoorde burka-hatende vriend Hofstadtgruppe, ondanks de enorme onoverbrugbare politieke tegenstellingen.
Nee, maar wees jou nou maar blij als je tokkie-NLe buren vervangen worden door nobele wilden.quote:
Ik leef graag in een gemêleerde buurt.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee, maar wees jou nou maar blij als je tokkie-NLe buren vervangen worden door nobele wilden.
Je hebt naar ze geschreeuwd? Waarom?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb wel met ze gepraat, ik bedoelde daar alleen mee dat praten misschien niet de juiste naam was omdat het een niet op al te laag volume ging.
Je hebt geen geld om te verhuizen bedoel je.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leef graag in een gemêleerde buurt.
Wow, je hebt ff lekker ruig gedaan tegen zwakke, onderdrukte vrouwen?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb wel met ze gepraat, ik bedoelde daar alleen mee dat praten misschien niet de juiste naam was omdat het een niet op al te laag volume ging.
Het ontaarde in een niet zo aardige conversatie, maar zo begon het niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt naar ze geschreeuwd? Waarom?
Nee, dat bedoel ik niet. Wel weer typisch voor jouw houding.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je hebt geen geld om te verhuizen bedoel je.
Zwakke onderdrukte vrouwen? Je beledigt ze nu hoor. Zo zien ze zichzelf absoluut niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wow, je hebt ff lekker ruig gedaan tegen zwakke, onderdrukte vrouwen?
Valt wel mee, in veel gevallen gaat dat wel op. Iig vaker dan dat ze er zelf zo blij mee zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zwakke onderdrukte vrouwen? Je beledigt ze nu hoor. Zo zien ze zichzelf absoluut niet.
Ah ga toch weg. Met je onzinverhaal van de vorige keer. Waarom is een ´gemêleerde´ buurt trouwens per definitie een pre?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Wel weer typisch voor jouw houding.
Jij hebt heel vriendelijk gevraagd of ze die burqa niet meer willen dragen?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het ontaarde in een niet zo aardige conversatie, maar zo begon het niet.
Ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar nogmaals: geen burqa-draagster zal ontkennen dat ze voor de sharia is. Dat is nml een inherent onderdeel van die ideologie die erachter zit dat ze dat ding uberhaupt draagt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Valt wel mee, in veel gevallen gaat dat wel op. Iig vaker dan dat ze er zelf zo blij mee zijn.
Mensen die andere mensen tuig noemen gebeurt idd nooit in onze samenleving.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet meer dan correct gehandeld door deze fractie. Verschrikkelijk dat er zulke mensen in onze samenleving lopen met zulke bekrompen, betreurenswaardige visies.
Niks onzin. Mijn visie. Dié lijnrecht tegenover die van jou staat.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ah ga toch weg. Met je onzinverhaal van de vorige keer. Waarom is een ´gemêleerde´ buurt trouwens per definitie een pre?
Dat kan heel goed, maar wat doet het ertoe? Een afwijkende mening of afwijkende idealen moeten gewoon kunnen toch? Eventuele problemen ontstaan pas wanneer je deze probeert te verwezenlijken.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar serieus: geen burqa-draagster zal ontkennen dat ze voor de sharia-wetgeving is hoor.
Waarom? Omdat het voordelen bied? Of omdat je vindt dat het moet dat je dat prettig vind?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks onzin. Mijn visie. Dié lijnrecht tegenover die van jou staat.
Voor mij is het een pre omdat ik het prettig wonen vind, tussen mensen van verschillende pluimage. Ik hou van diversiteit.
Blij dat je het toegeeft. Dat was ook waar de stelling om ging. En ik vind dat daaruit volgt dat je mensen op die keuze en visie mag bekritiseren.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, maar wat doet het ertoe? Een afwijkende mening of afwijkende idealen moeten gewoon kunnen toch? Eventuele problemen ontstaan pas wanneer je deze probeert te verwezenlijken.
Stel jij zou liever hebben dat er geen moslims in Nederland zouden wonen. Dat moet kunnen, vind ik. Je zou dat ideaalbeeld zelfs zonder problemen expliciet kunnen uitdragen door het op FOK! te pas en te onpas te blijven herhalen. Ook al laat je hiermee zien dat je de huidige Nederlandse samenleving afwijst en het liefst anders zou zien, het is niet echt een probleem.
Het wordt pas een probleem wanneer je dit ideaalbeeld zou proberen te realiseren door bijvoorbeeld willekeurige moslims op straat aan te vallen. Wat mij betreft is er tot die tijd gewoon plaats voor jou in Nederland, en ook voor vrouwen die graag in een allesbedekkend gewaad paraderen.
Dat moet kunnen. Het wordt alleen lastig wanneer je mensen woorden in de mond gaat leggen, om ze daar vervolgens op aan te vallen. Dan is het dus eerder 'aanvallen' dan 'bekritiseren'.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blij dat je het toegeeft. Dat was ook waar de stelling om ging. En ik vind dat daaruit volgt dat je mensen op die keuze en visie mag bekritiseren.
Dat vind ik ook.quote:k snap best dat ik vanuit hun kant gezien precies hetzelfde ben maar dan andersom, maar ik vind dat dat het recht is als NLer zijnde.
Prima dat jij dat vindt en uit wil dragen, en als een andere Nederlander daar anders over denkt moet hij of zij dat ook uit kunnen dragen. Dit proberen tegen te houden door zaken als kledingstukken (quote:Ik ben geen cultuurrelativist en vind dat de NLe/Westerse cultuur beter is dan de islamitische en wil dus dat dat beschermd en gestimuleerd wordt.
Je leest nietquote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En nog zo`n persoon die het niet kan laten. Kom eens met een onderbouwing dan, sterker nog, het liefst met een bron dat ik pro-PVV zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |