Ook altijd mooi bij kaartcontrole in de trein: "Ihre BahnCard, bitte".quote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga gewoon een treinkaartje kopen voor een ontbrekend stukje waar het NRW-ticket niet geldt. En dan wapper ik met die kaart.
Die he'k dan tochquote:Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook altijd mooi bij kaartcontrole in de trein: "Ihre BahnCard, bitte".
Precies. Mooi toch dat je dan zo'n kaart kan showen.quote:
Ja! Goed dat je het zegt. Ik moet mijn Railplus via NS nog opzeggen voordat mijn Voordeelurenabonnement verlengd wordt.quote:Zit trouwens ook meteen RailPlus bij zag ik. Scheelt weer 15 euries![]()
Ja jammer dat die Buurlandtreinen niet meer rijden. Daar had ik nog wel profijt van toen ik in Breda op school zatquote:Op zondag 17 juli 2011 23:45 schreef James1988 het volgende:
Voordat ik ook maar in de buurt van Duitsland ben, is het al anderhalf uur verder (minstens)
Ja maar dat is anders. De meeste mensen hebben ook een normaal leven met school en werk en huis en slapen en eten en zo. Jij nietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef greavy het volgende:
Wat denk je van mij? Ik ben nog langer onderweg
Ik heb een normaal levenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders. De meeste mensen hebben ook een normaal leven met school en werk en huis en slapen en eten en zo. Jij niet
Half uurtjequote:Op zondag 17 juli 2011 23:45 schreef James1988 het volgende:
Voordat ik ook maar in de buurt van Duitsland ben, is het al anderhalf uur verder (minstens)
Zo bezien eigenlijk wel een wonder dat ik een vriendin heb...quote:Hobby's: treinen, treinreizen, treinen restaureren, treinen fotograferen, over treinen praten op internet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:11 schreef Duvel het volgende:
Zie je het al voor je op zo'n datingsite?
[..]
Zo bezien eigenlijk wel een wonder dat ik een vriendin heb...
Lees meerquote:Ruim 10 procent meer omzet Thalys
BRUSSEL - Thalys, de snelle treinverbinding tussen Amsterdam en Parijs, heeft in het eerste halfjaar 10,3 procent meer binnengehaald met de verkoop van kaarten dan in het eerste halfjaar van 2010.
Alleen bij die ritten kom je wel eens te vroeg, daar heb je bij het spoor gelukkig geen last van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |