Ik dacht dat er op Schwerte nog 1, hoogstens 2, armseinen stonden. Ben alleen niet helemaal zeker daarvan.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:41 schreef Igen het volgende:
Ik heb van die foto van Schwerte even het grootformaat bekeken, en zo te zien hebben ze daar inmiddels ook de armseinen vervangen door moderne? Ergens toch wel jammer, een paar jaar terug was het nog het enige station wat ik kende waar nog massa's ouderwetse armseinen stonden.
Dankje. Zoals Fles al zegt, mijn reisgenoot heet Sebastiaanquote:Op zondag 17 juli 2011 00:19 schreef bork het volgende:
Nice Greavy, mooie plaatjes hoor!, eentje (Schwerte) had je misschien er uit kunnen laten.
maar, Voor mijn reisgenoot de Niehl Sebastianstrasse weer bezocht:" dan word ik nieuwsgierig, wat is daar dan te zien?
heel somda een 10tje pp en dan lekker gaan cruissen met een vtjequote:Op zondag 17 juli 2011 10:55 schreef greavy het volgende:
Whut. Ik hoor net via-via een aantal lease- en koopprijzen van locomotieven:
- Serie 1600/1800 E-locs: Koop ¤50.000 tot ¤300.000. Afhankelijk van de staat van de loc ed
- Serie BR189 E-locs: Lease ¤60.000 per maand (onderhoud ed inbegrepen)
- Plan V en DM90: Lease ¤16.000 per maand
Microsoft train simulatorquote:Op zondag 17 juli 2011 12:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie speelt er hier wel eens treinspelletjes
Misschien de optie 'Nur direktverbindungen mit Schlafwagen anzeigen' aanklikken bij de vervoersmiddelkeuze?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, kan er niet eens een soort "comfort"-mode komen in HAFAS? Dat je niet van dit soort absurde adviezen krijgt:
Utrecht Centraal 20:51 V
Enschede 22:32 x 23:26
Münster 0:44 x 1:13
Köln Hbf 3:09 x 3:20
Frankfurt Flughafen 4:41 x 5:39
München Hbf 9:16 A
Dat is toch totale waanzin?![]()
Ik wil alleen zinvolle adviezen krijgen, namelijk de CityNightLine
Nja, dat gaat dan ook weer wat ver, andere opties kunnen ook comfortabel zijn, maar niet op deze manier. Misschien iets als "geen overstaps tussen 00:00 en 06:00" erin.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien de optie 'Nur direktverbindungen mit Schlafwagen anzeigen' aanklikken bij de vervoersmiddelkeuze?
Laatst was de DLC -75%, da's het moment om wat te kopen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Overpriced troep met die achterlijke hoeveelheid DLC's
27 en 28 augustus is er al stoom in de achterhoekquote:Op zondag 17 juli 2011 13:17 schreef dennistd het volgende:
Op 24 en 25 september worden er een aantal slagen Münster-Enschede en Münster-Coesfeld met stoom en oude diesels gereden. Fahrplan op http://www.altenberge.de/2005/zvm_flyer.pdf
Daarom boek ik die ook 92 dagen van te vorenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, alle nachttreinen zitten al tot de rand toe volgeboekt voor komend weekend en het weekend daarop. En ook Frankfurt lukt niet anders dan OF voor astronomisch veel geld, OF het wordt een soort stop-and-go-penalty aldaar![]()
Maar gewoon een slagje Köln dan. Kijk ik daar wel verder. Meteen maar even een BahnCard sjeffen trouwens.
Wel grappig: Een NS-jaarkaart is 3503 euro, ALS je hem ineens betaalt, anders 3649.
Een BahnCard 100 is 3800 euro. Maar daar kan je dan ook wel _IETS_ meer mee![]()
Ja natuurlijk, maar ja, ik weet NU pas dat het nog 2 weken slecht weer wordt en ik wil dus NU naar ergens waar het leuk isquote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef bork het volgende:
[..]
Daarom boek ik die ook 92 dagen van te voren
Dat klopt. Op de rode Fyra-locs staat NL-HSA, die locs zijn dus overgedragen aan HSA (die ze least van Alpha Trains). De grijze Fyra-locs zijn van D-CBR, dat is Cobra Rail. Die locs zijn slechts voor een korte tijd voor HSA, en zijn daarom niet overgedragen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:37 schreef Fixers het volgende:
In de lange registratiecodes op de zijkant van locs, daar in zijn de onderstreepte letters toch het land van herkomst? In dat geval stond er een duitse fyraloc in Breda. (grijs, met alleen het fyra logo in't rood)
Dat is dus precies ook mijn bezwaar tegen al die vroegboekkortingen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ja, ik weet NU pas dat het nog 2 weken slecht weer wordt en ik wil dus NU naar ergens waar het leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |