Van Etsu zeker, nou, ik verzeker je dat je misschien nog minder dan het halve verhaal hebt gehoord.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, zo zijn ditjes en datjes. Ik heb gehoord dat je erg goed in het negeren bent van mensen, dat vind ik ook ronduit puberaal.
Dat zal ongetwijfeld, maar ik trek alleen een conclusie op wat ik gehoord heb. Ik heb volgens jou minder dan het halve verhaal gehoord, dus trek ik ook een onvolledige conclusie. Jij trekt in die zin ook onvolledige conclusies, omdat jij ook geen idee van mijn verhaal hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Van Etsu zeker, nou, ik verzeker je dat je misschien nog minder dan het halve verhaal hebt gehoord.
Nee, ik heb mijn conclusie getrokken op basis van de door jou geplaatste berichten. Jij trekt je conclusie op basis het subjectieve verhaal van een ander.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar ik trek alleen een conclusie op wat ik gehoord heb. Ik heb volgens jou minder dan het halve verhaal gehoord, dus trek ik ook een onvolledige conclusie. Jij trekt in die zin ook onvolledige conclusies, omdat jij ook geen idee van mijn verhaal hebt.
Ik moet zeggen dat je die schijn wel aardig probeert op te houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Dastan het volgende:
Daarbij heb ik echt geen lak-aan-alle-anderen-om-me-heenmentaliteit.
Geenszins hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je die schijn wel aardig probeert op te houden.
Mwah, op dit moment kan ik niet met zekerheid zeggen dat ik achter mijn berichten sta. Op dat moment wel, nu ben ik rustig. Alhoewel ik nog wel steeds vind dat je niet zo moeilijk moet doen over kanker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn conclusie getrokken op basis van de door jou geplaatste berichten. Jij trekt je conclusie op basis het subjectieve verhaal van een ander.
Dat is een groot verschil. Jij staat achter je berichten, ik sta niet per se achter het verhaal dat door een ander is gedaan.
Je krijgt een gratis auto aangeboden met een kans van 1 op 20 dat hij spontaan ontploft. Ga je er dan nog in rijden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En dat kan, maar het is in genoeg gevallen ook te genezen.
Dat is volledig jouw probleem. Als jij een bericht plaatst sta je erachter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, op dit moment kan ik niet met zekerheid zeggen dat ik achter mijn berichten sta.
Oké, wat jij wil.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over mezelf hoe ik in elkaar zit en daarbij kan ik ook met voorbaat zeggen dat ik veelal aan anderen denk.En ja, ik kan ook daadwerkelijk egoïstisch zijn, heel egoïstisch.
Oke en nu? Je probeert je punt duidelijk te maken? Dat is wel met meer dingen zo. Ik zie niet in waarom je zo je punt duidelijk moet maken, want ik begrijp best wat je bedoelt, maar blijft zo dat er ook vormen zijn die te genezen zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je krijgt een gratis auto aangeboden met een kans van 1 op 20 dat hij spontaan ontploft. Ga je er dan nog in rijden?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
10 miljoen graag.quote:
Op dat moment ja. Op dit moment niet meer. Maar ach, aangezien jullie alles wat ik zeg aannemen voor hetgeen wat ik daadwerkelijk vindt, is duidelijk. Dus ik kan er weinig aan veranderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is volledig jouw probleem. Als jij een bericht plaatst sta je erachter.
Dat lijkt me inderdaad niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar ach, aangezien jullie alles wat ik zeg aannemen voor hetgeen wat ik daadwerkelijk vindt, is duidelijk.
Niet totaal nutteloos. Zo kom je erachter hoe mensen denken over een bepaald onderwerp.quote:
Ja, want wij zijn de enige die zeuren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo krijg je wel topics vol. Maar goed, ik heb op dit moment ook niet meer zoveel zin in dit, omdat ik geen zin in dit gezeur meer.Doei.
Daar is zo'n leuk plaatje voor maar die post ik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Of ben je nu ineens een `troll` geweest het afgelopen uur?
Duidelijk niet, een troll blijft er kalm onderquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Nee hoor, maar dan ga ik alleen nog maar meer dingen zeggen waar ik niet achter sta en niet meen, en daar heb ik totaal geen zin in.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Ik zeg gezeur, ik noem nergens namen. Wel knap dat jij meteen uit mijn opmerking kan opmaken dat ik mezelf niet bedoel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want wij zijn de enige die zeuren.Tot later!
Die meningen veranderen toch niet em waren al in 1 post duidelijk. Dus nutteloos.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet totaal nutteloos. Zo kom je erachter hoe mensen denken over een bepaald onderwerp.
Alsof je genoeg krijgt van je eigen mening.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zeg gezeur, ik noem nergens namen. Wel knap dat jij meteen uit mijn opmerking kan opmaken dat ik mezelf niet bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |