Ja, maar dat ben jij. Jij hebt wel vaker van die soort dingen, daar heb ik verder niet zoveel boodschap aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik lees hier eigenlijk maar 1 iemand die zit ergens heel erg druk over maakt
Kanker is toch wel een extreem geval wat dat betreft, waar niemand in deze tijd nog tyfus heeft. En mocht ik iemand nog ergens mee raken dan bied ik tenminste mijn excuses aan, dat is wel het minst degelijke wat je kunt doen dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat je op die manier wel op ieder woord dat je uitspreekt kunt gaan letten omdat je met ieder scheldwoord of iets dergelijks wel iemand kwetst? Doen we dat? Nee.
Als je dat doet, mag je terugkomen, tot die tijd noem ik je hypocriet.
Niet elk woord heeft hetzelfde impact op een bepaald persoon. Als je mensen uit kennissenkring bijvoorbeeld aan kanker kwijt raakt dan doet dat meer als het scheldwoord 'klootzak'.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeg ik ook nergens, maar ga dan asjeblieft niet alleen janken bij het woord kanker maar doe dat bij ieder dergelijk scheldwoord.
grappig om zo het onderwerp te veranderenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben jij. Jij hebt wel vaker van die soort dingen, daar heb ik verder niet zoveel boodschap aan.
Oh. Jij weet zeker dat niemand in deze tijd not tering krijgt of wat dan ook? Wat dacht je van TBC? En ik doel niet alleen op tering of tyfus of kanker, maar er zijn genoeg scheldwoorden waar je iemand mee raakt. En ja, jij biedt misschien je excuses aan, maar als iedereen altijd zo moeilijk doet erover, ben ik daar al klaar mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kanker is toch wel een extreem geval wat dat betreft, waar niemand in deze tijd nog tyfus heeft. En mocht ik iemand nog ergens mee raken dan bied ik tenminste mijn excuses aan, dat is wel het minst degelijke wat je kunt doen dan.
Ja, dat misschien allemaal wel zo, maar moet ik dan maar met ieder woord dat ik zeg rekening houden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet elk woord heeft hetzelfde impact op een bepaald persoon. Als je mensen uit kennissenkring bijvoorbeeld aan kanker kwijt raakt dan doet dat meer als het scheldwoord 'klootzak'.
Ja hè, maar verder heb ik nog steeds geen boodschap aan wat jij vindt of ziet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
grappig om zo het onderwerp te veranderen
Statistiek. Bovendien is de rest van de "bekende scheldziektes" prima te behandelen, in tegenstelling tot kanker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Jij weet zeker dat niemand in deze tijd not tering krijgt of wat dan ook? Wat dacht je van TBC?
Fucked up mentaliteit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kom op, dan kan ik net zo goed zelf dood gaan. Ik leef voor mezelf, niet voor de rest van de wereld.
Dat ligt er nog maar net aan over welke kankersoort je praat. Ja het spijt me, maar het is gewoon een normaal iets in deze huidige tijd en ik vind dat je daar maar mee moet leren omgaan, ook al heb je misschien iemand in de familie zitten die eraan gestorven is of eraan lijdt. Ik heb dat ook gehad en ik maakte mezelf daar ook niet druk om. Had ook niet zo bar veel impact op me, want ik kan er op dat moment toch niets aan veranderen. Moet ik dan maar iedereen die het woord kanker gebruikt om zijn bek slaan omdat mijn pa kanker heeft? Nee sorry.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Statistiek. Bovendien is de rest van de "bekende scheldziektes" prima te behandelen, in tegenstelling tot kanker.
Nee, dat doe je niet. Je doet meer voor de rest van de wereld dan je denkt. Tevens ga je niet dood door een beetje rekening te houden met je medemens. Iedereen is egoïstisch, maar dit is wel erg egocentrisch.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik leef voor mezelf, niet voor de rest van de wereld.
Oke proficiat. Wat moet ik dan? Mezelf inzetten voor de rest van de wereld, alles achterlaten en naar Afrika gaan om kindertjes te redden? Nee sorry, ik heb al genoeg sores aan mezelf en zorg er eerst voor dat ik met mezelf goed ben, voordat ik anderen ga helpen. Op het moment dat ik het leven kut vind, ga ik mezelf wel verwaarlozen, maar niet eerder.quote:
Mag ik, ik denk altijd al aan anderen. Komt in jullie ogen raar over, maar goed, jullie hebben toch geen flauw idee van hoe ik in elkaar zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je doet meer voor de rest van de wereld dan je denkt. Tevens ga je niet dood door een beetje rekening te houden met je medemens. Iedereen is egoïstisch, maar dit is wel erg egocentrisch.
Weder zo'n puberale opmerking.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
jullie hebben toch geen flauw idee van hoe ik in elkaar zit.
Nee, zo'n instelling heb ik eigenlijk nooit gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij daar alles van hè, Dastan.
Ik sla je niet op je bek, ik probeer je te corrigeren op ronduit asociaal gedrag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ligt er nog maar net aan over welke kankersoort je praat. Ja het spijt me, maar het is gewoon een normaal iets in deze huidige tijd en ik vind dat je daar maar mee moet leren omgaan, ook al heb je misschien iemand in de familie zitten die eraan gestorven is of eraan lijdt. Ik heb dat ook gehad en ik maakte mezelf daar ook niet druk om. Had ook niet zo bar veel impact op me, want ik kan er op dat moment toch niets aan veranderen. Moet ik dan maar iedereen die het woord kanker gebruikt om zijn bek slaan omdat mijn pa kanker heeft? Nee sorry.
Ik ken genoeg van die mensen die zogenaamd 'altijd aan anderen denken' terwijl ze de meest egoïstische mensen zijn die ik ken. Ik zeg niet dat dit in jouw geval ook zo is, maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn. Alsof jij zo goed weet hoe je in elkaar zit. Niemand weet precies hoe hij of zij in elkaar zit. Sowieso ziet men vaak wat hij/zij graag wil zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mag ik, ik denk altijd al aan anderen. Komt in jullie ogen raar over, maar goed, jullie hebben toch geen flauw idee van hoe ik in elkaar zit.
Oke, dan probeer me maar te corrigeren. Ik heb al sorry gezegd, maar dat wil niet zeggen dat ik er minder kanker om ga gebruiken. Niet dat ik het ooit gebruik, maar ik vind het ronduit achterlijk om er zo moeilijk over te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik sla je niet op je bek, ik probeer je te corrigeren op ronduit asociaal gedrag.
Ik kan als geen ander zeggen denk ik dat kanker in veel gevallen nog altijd ontzettend tot niet te genezen is.
Even serieus, wat is je probleem?
Oh, ik heb andere dingen gehoord. Maar goed, dat zal wel jouw interpretatie van je eigen instelling zijn dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, zo'n instelling heb ik eigenlijk nooit gehad.
Ik weet genoeg over mezelf hoe ik in elkaar zit en daarbij kan ik ook met voorbaat zeggen dat ik veelal aan anderen denk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ken genoeg van die mensen die zogenaamd 'altijd aan anderen denken' terwijl ze de meest egoïstische mensen zijn die ik ken. Ik zeg niet dat dit in jouw geval ook zo is, maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn. Alsof jij zo goed weet hoe je in elkaar zit. Niemand weet precies hoe hij of zij in elkaar zit. Sowieso ziet men vaak wat hij/zij graag wil zien.
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, ik heb andere dingen gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |