SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Jijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:06 schreef Dastan het volgende:
Wat een kanker-TT gadverdamme terginlelijk eiiiekca bah bah
Its all in the game.quote:
HAD DAT GEZEGD DAN HAD IK JE EEN ASSIST KUNNEN GEVENquote:
Ga ik niet zeggen, eigen schuld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat wilde je nou doen als tt dan Dastan?
Sorry, nu is het al te laat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
HAD DAT GEZEGD DAN HAD IK JE EEN ASSIST KUNNEN GEVEN
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
een van de weinige krachttermen die nog krachtig zijn
Als je familie leden hebt zien weg teren aan kanker vind ik het niet zo gek.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je familie leden hebt zien weg teren aan kanker vind ik het niet zo gek.
Vloeken is zo uit de tijd nu we zo geseculariseerd zijn, de meeste ziektes zijn niet meer (tering, tyfus, cholera), behalve dan kanker ja.quote:
Ik had je iets hoger ingeschat.quote:
Jawel hoor, maar wtf. Mijn pa heeft kanker gehad, moest ik dan maar op ieder moment dat iemand "kanker" zei gaan huilen "HOU JE BEK MIJN PA HEEFT KANKER"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
en dat, maar waarschijnlijk weet ze dat niet
Nee maar dan kan je je nog wel voorstellen dat iemand het minder leuk vind.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar wtf. Mijn pa heeft kanker gehad, moest ik dan maar op ieder moment dat iemand "kanker" zei gaan huilen "HOU JE BEK MIJN PA HEEFT KANKER"
Leuk voor je. Ik heb meer meegemaakt dan jullie hier in dit topic denken en ik vind het gewoon achterlijk om jezelf daar zo druk om te maken. Het is godverdomme een woord.quote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee maar dan kan je je nog wel voorstellen dat iemand het minder leuk vind.
Nee, maar je druk maken om kanker is wel degelijk ongepast te noemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar wtf. Mijn pa heeft kanker gehad, moest ik dan maar op ieder moment dat iemand "kanker" zei gaan huilen "HOU JE BEK MIJN PA HEEFT KANKER"
hallo ben jij 14quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb meer meegemaakt dan jullie hier in dit topic denken
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben -out-, heb hier geen behoefte aan. Mooie #400
Wow. hero gaat opeens heel aanvallend reagerenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik heb meer meegemaakt dan jullie hier in dit topic denken en ik vind het gewoon achterlijk om jezelf daar zo druk om te maken. Het is godverdomme een woord.
Voorstellen ja. Moet ik dan maar ieder woord gaan bannen dat ik zeg? Er zijn ongetwijfeld ook mensen die kut vervelend vinden, evenals ieder scheldwoord op deze wereld. OHJEEJ IK MAG ALLEEN MAAR CHIPS ZEGGEN OHNEE WACHT DAN BELEDIG IK CHIPS OOK NOG.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee maar dan kan je je nog wel voorstellen dat iemand het minder leuk vind.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wow. hero gaat opeens heel aanvallend reagerenVerkeerde snaar geraakt Joost
Kanker is geen vloek. Noch is `chips`.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Voorstellen ja. Moet ik dan maar ieder woord gaan bannen dat ik zeg? Er zijn ongetwijfeld ook mensen die kut vervelend vinden, evenals ieder scheldwoord op deze wereld. OHJEEJ IK MAG ALLEEN MAAR CHIPS ZEGGEN OHNEE WACHT DAN BELEDIG IK CHIPS OOK NOG.
Ja ga ff lekker bij de bond tegen het vloeken ofzo.Ik wijs de weg wel even.
Wat jij wil kerel. Maar feit blijft dat het zo verdomde hypocriet als de neten is. En sorry, maar hypocriete mensen kunnen van mij een teringeind oprotten.quote:
Etsuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat jij wil kerel. Maar feit blijft dat het zo verdomde hypocriet als de neten is. En sorry, maar hypocriete mensen kunnen van mij een teringeind oprotten.
Alsof ik tegen jou in ben gegaan. Hoezo verblind door woede.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat jij wil kerel. Maar feit blijft dat het zo verdomde hypocriet als de neten is. En sorry, maar hypocriete mensen kunnen van mij een teringeind oprotten.
Het was meer algemeen gericht maar jij was de enige die reageerde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof ik tegen jou in ben gegaan. Hoezo verblind door woede.
Dit zijn de feesten hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:14 schreef Maraca het volgende:
Jullie vieren inderdaad feest in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |