Is voor onze tijdquote:Op zondag 17 juli 2011 01:10 schreef picodealion het volgende:
Ik schat mezelf toch behoorlijk technisch in, maar dit gaat mijn verstand ook even te boven.
Looooolquote:Op zondag 17 juli 2011 02:04 schreef Robby87 het volgende:
!#@$Y$(@$
Net van de trap gevallen met mijn zatte kop, gelukkig geen ernstige schade
Doe je een beetje voorzichtig met jezelf?quote:Op zondag 17 juli 2011 02:04 schreef Robby87 het volgende:
!#@$Y$(@$
En dan lach je mij uit als ik stoned ben.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:04 schreef Robby87 het volgende:
!#@$Y$(@$
Voorspellend? Dat is interessant. Ik vond 'm ook leuk, maar wel een beetje voorspelbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Robby87 het volgende:
Net The Kids Are All Right gezien, ik moet mijn mening over Moore toch ietwat bijstellen, hoewel ik Bening wel erg sterk vond.
Wel verder wel leuke film, maar te voorspellend.
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef hornage het volgende:
[..]
The Faculty heeft een topcast:
Dan acteurs:
Josh Hartnett
Salma Hayek
Famke Janssen
John Stewart
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:53 schreef Gillingham het volgende:
Voorspellend? Dat is interessant. Ik vond 'm ook leuk, maar wel een beetje voorspelbaar.
Ben er ook een kijkje gaan nemen. Leuke vragen!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef picodealion het volgende:
Ik ga eens kijken of het daar leuk is. Geen zorgen, ik verlaat FMT niet.
Dat kan. Mij gaat FMT juist weer veel te langzaam.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:22 schreef hornage het volgende:
Nou, ik heb heel ff gesnuffeld daar bij AKQ, maar niveau ligt blijkbaar te laag, want elke vraag is zo voorbij. Gaat mij te snel
Zeker als Sands de vragen verzintquote:Op zondag 17 juli 2011 14:39 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Dat kan. Mij gaat FMT juist weer veel te langzaam.
Dat is een goed ideequote:Op zondag 17 juli 2011 15:21 schreef Baszh het volgende:
Niet over de AKQ hebben als Sands er is, straks komt ie daar ook nog Capra vragen stellen
En zeker met dit soort vragenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:34 schreef Sands het volgende:
Met welke 3 films won Frank Capra een oscar voor "Best Director" ?
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef FireFox1 het volgende:
Sands, blijf uit AKQ!!! Je steelt nu al mijn punten weg
Ik vind het zo ook goed hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 15:37 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind dat Sands zijn eigen topic verdiend. Mag ie zelf de vragen én antwoorden stellen!
quote:
Tsss gewoon beantwoordenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef Baszh het volgende:
trouwens, als niemand hem weet in AKQ, stellen we gewoon een nieuwe en blijft die andere open staan
Welke film won een oscar in 1753 ofzoietsquote:
quote:
Iedereen haat je vragen, niet jou mallerdquote:
quote:
De laatste daagjes heb ik vooral bekende films/mensen in mijn vragen gehadquote:Op zondag 17 juli 2011 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedereen haat je vragen, niet jou mallerd
Maak dat je kat maar wijsquote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
De laatste daagjes heb ik vooral bekende films/mensen in mijn vragen gehad
Het is al goed knul, het wordt gewoon een beetje zwart voor mijn ogen als ik CS ziequote:
True, true.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
De laatste daagjes heb ik vooral bekende films/mensen in mijn vragen gehad
Inddquote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef DragonFodder het volgende:
Oei, nu moet Sands een vraag in FMT én AKQ tegelijk gaan bijhouden. Als dat maar goed gaat.
hee! jij hebt twee vragen te maken, niet slowchatten!quote:
Ik vind Stacy's mom, wat blijkbaar hun bekendste hit is, ook helemaal niks eigenlijk. Ik ken alleen de eerste cd, en dan met name Radiation Vibe en Sink to the bottom.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:49 schreef picodealion het volgende:
Oeh, dat is wel ietsje poppy/zoetsappiger nog.
Oh, daar zat een lekkere milf in destijds.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind Stacy's mom, wat blijkbaar hun bekendste hit is, ook helemaal niks eigenlijk. Ik ken alleen de eerste cd, en dan met name Radiation Vibe en Sink to the bottom.
Blijft allemaal een beetje nostalgie.
Ziet er wel mooi uit alleen ik stoorde me ontzettend aan het kindquote:Op zondag 17 juli 2011 23:24 schreef Robby87 het volgende:
Mijn zus kwam net aanzetten met The Fall, dus maar aan het downloaden geslagen.
Is die film wat? Zag hier laatst ook wat vragen over.
OH, daar stoorde ik mij totaal niet aan, zal wel te verteren zijn danquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef afro het volgende:
Vond het wel een vette film, Het meisje in true grit is 10000x erger
Ik heb zojuist aan request gepost om hem in de reeks te plaatsen -> [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op maandag 18 juli 2011 11:08 schreef Dopekoe het volgende:
Geen idee, maar ook staat het topic niet in de reeks volgens mij
Wees blij, die reeksen kunnen mij niet snel genoeg gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:29 schreef Dopekoe het volgende:
Ik mis elke dubbele puntentopic tegenwoordig...
Of hij valt in het weekend of op mijn vrije vrijdag 1 x per 2 weken....
Inderdaad. Je mist niks. Zeker als Sands op stoom komt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wees blij, die reeksen kunnen mij niet snel genoeg gaan.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je mist niks. Zeker als Sands op stoom komt.
een stoomlocomotief uit 1812.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je mist niks. Zeker als Sands op stoom komt.
Breng hem nou niet op ideeënquote:
Jammer.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef hornage het volgende:
Die zijn er wel, maar wel verborgen achter een password
Spam?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef wyccie het volgende:
hornage, wil je me uit die spamlijst halen, aub?
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef wyccie het volgende:
Je komt niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef wyccie het volgende:
Nóg minder tietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |