Roy zit er niet bij, als je gewoon oplet..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:29 schreef RemcoW23 het volgende:
No shit dat Gilbert er nog bij zit.. Samen met zijn vriendje Roy..
Ohja.. Was ff vergeten dat dit mijn baan is en ik continu de boel in de gaten moet houden..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Roy zit er niet bij, als je gewoon oplet..
Op deze manier nog wel minder...de koplopers gaan blufpokeren en de knechten in het peloton gaan knallen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:29 schreef Falco het volgende:
Dit wordt een achterstand van 4 a 5 minuten bij het begin van de slotklim, maar het kan sneller krijg ik het idee.
Niemand, want Gilbert zei gisteren dat hij voor het groen wou gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:30 schreef Szura het volgende:
Wie was dat hier ook alweer die zei dat Gilbert voor een heel goed klassement ging gisteren?
Nee, maar als je een dopingaantijging maakt, moet je het wel goed doen, dit is nog triester..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ohja.. Was ff vergeten dat dit mijn baan is en ik continu de boel in de gaten moet houden..
Na de etappe zei hij dat ja. Tijdens de etappe was er nog iemand aan het blaten dat hij voor een goed klassement ging...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Niemand, want Gilbert zei gisteren dat hij voor het groen wou gaan.
Vandaag zei hij alweer dat het groen heel moeilijk wordt en dat hij voor Clasica San Sebastian en WK gaat... Dus het zou me niet verbazen moest hij binnenkort opgeven.
Dan is het uitgewerkt, ook best.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar als je een dopingaantijging maakt, moet je het wel goed doen, dit is nog triester..
Haal even een biertje of zo, beetje verfrissing zal je goed doen. Het is toch een lange dag zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar als je een dopingaantijging maakt, moet je het wel goed doen, dit is nog triester..
dat XX-500 grapje van Remco kon prima hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah , moet je nooit doen met sporters en al helemaal niet met wielrenners, ze gebruiken namelijk allemaalquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:27 schreef Wilskracht het volgende:
Toch durf ik wel mijn hand in het vuur te steken dat Rabo deze tour geen doping gebruikt.
Voor de 500e keer? Het is een keer leuk geweest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat XX-500 grapje van Remco kon prima hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |