Vorig jaar was hij nog 11e in AK.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
LL Sanchez doet het ook niet slecht, heeft al een etappe gewonnen. Veel meer kun je niet van hem verwachten.
Nee. Dan ben je een nederfaler. Lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok, maar op je bek gaan aan 70 in het uur mag niet?
Ook mede door ontsnappingen. Hij rijdt al het hele jaar niet goed, vond het al verrassend dat hij weer aardig goed is de afgelopen weken (won ook al het Spaans kampioenschap tijdrijden).quote:
Ruijgh is echt goed bezig jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:27 schreef marcodej het volgende:
Gevecht tussen Ten Dam en Ruijgh voor de beste Nederlandse klassementsman. Wie had dat kunnen denken deze Tour.
Nee, Mollema vond een chase patate gisteren de uitgelezen kans om zich te laten zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:26 schreef Wilskracht het volgende:
Als Chavanel nog terug kan komen dan kan Sanchez of Mollema dat ook toch wel.
Moest er nog bijkomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:27 schreef Wilskracht het volgende:
Toch durf ik wel mijn hand in het vuur te steken dat Rabo deze tour geen doping gebruikt.
Vorig jaar ging hij vol voor het klassement, was hij beter in vorm en 3 kilo lichter. Dit seizoen gaat alles maar halfslachtig en won hij een rit omdat Voeckler voor geel ging en hem in een zetel naar de finish bracht (en Vino en co vielen).quote:
Gerdemann is al sinds z'n beenbreuk(?) toen niet meer wat het geweest is. Helaas.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
Gerdemann..mag hopen dat hij wacht om nog even op kop van het peloton te rammen, dit is wel vrij zwak.
Dat zou ik voor niemand doen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:27 schreef Wilskracht het volgende:
Toch durf ik wel mijn hand in het vuur te steken dat Rabo deze tour geen doping gebruikt.
Als ze het wel doen zou ik maar een nieuwe supplier zoeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:27 schreef Wilskracht het volgende:
Idd want dan denk ik dat die dokter ze tictacs heeft toegediend..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als ze het wel doen zou ik maar een nieuwe supplier zoeken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die van de Ronde van Zwitserlandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Denk ook dat de winnaar uit de groep favorieten gaat komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:29 schreef Falco het volgende:
Dit wordt een achterstand van 4 a 5 minuten bij het begin van de slotklim.
oh oh oh, op zn minst notewaardig dit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:28 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die van de Ronde van ZwitserlandDat wordt vast een edit
Zit Roy er nog bij?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:29 schreef RemcoW23 het volgende:
No shit dat Gilbert er nog bij zit.. Samen met zijn vriendje Roy..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |