SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
En dat is grappig? O.Oquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie nu pas de TT van het vorige topic.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Elk topic krijgt ander plaatje in OP
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gister de pijpvis, vandaag deze jongen met een vis. Vissenfetisjisme.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wij zijn wel in de bijbelse sferen.
Geen idee, leeft ie nog?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosje waar is onze derde musketier?
Chloroform.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:45 schreef FreezePop het volgende:
Zitten er eigenlijk wel mensen uit Gelderland op FOK!? Ik ken helemaal NIEMAND uit Gelderland.
Met korting?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga zo verse pasta (met korting) eten + zalm
Ik ook! Morgen wegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik heb mijn tas al ingepakt voor mijn vakantie!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi SV
Iemand zegt:
*je bent te braaf daarvoor ja
*geef maar een signaaltje als je weer single bent![]()
*ik bedenk me net. ik heb nog nooit gefapt op jouw foto ;O heb denk ik te veel respect voor je
Jezus
Nicequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ZuidFrankrijk en naar het mooie weer!
Ook zeker nices!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice
Ik naar Blanes (Spanje)
quote:
Waar heb je 't nou weer aan uitgegeven danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Niet dan? Ik heb liever geld dan niet hoor.
Aan dingenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Creeg het volgende:
[..]
Waar heb je 't nou weer aan uitgegeven dan
quote:
namen in de dm nuuuuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi SV
Iemand zegt:
*je bent te braaf daarvoor ja
*geef maar een signaaltje als je weer single bent![]()
*ik bedenk me net. ik heb nog nooit gefapt op jouw foto ;O heb denk ik te veel respect voor je
Jezus
Ik ken en weet meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi allemaal die hier is
[..]Je kent m toch niet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoi Popje
En hoi Creeg en Franneh
De zwepen liggen alweer klaar natuurlijk he dat weet je tochquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Creeg het volgende:
[..]
Heb je weer SM spulletjes gekocht voor ons avontuurtje?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi allemaal die hier is
[..]Je kent m toch niet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
De zwepen liggen alweer klaar natuurlijk he dat weet je toch
SVquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoi Popje
En hoi Creeg en Franneh
Laat een ander land die Spelen maar krijgen dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef Creeg het volgende:
AMSTERDAM - Mocht Nederland de Olympische Spelen van 2028 toegewezen krijgen, zal dat de staat een verliespost van 2 miljard euro opleveren.
![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Laat een ander land die Spelen + de tering maar krijgen dan.
Owh zo.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Leuk meisje man zo leuk durf niks te vragen. Waarom ben ik niet als SV?
Nja, er is van alles te vragen aan een meisjequote:
Gwn dr nummer of ze een keer wat wil doen. Klinkt raar dat ik dat niet durf maar 4 jaar emotioneel blok veel meegemaakt verder niet belangrijkquote:Op zondag 17 juli 2011 00:06 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nja, er is van alles te vragen aan een meisje
Oh ik kwam vroeger altijd met de smoes als er wat is dan kan je me altijd bereiken op 06 etc. Nja dan was er een keer wat, ging je der helpen, maar had je ondertussen wel der nr hahaquote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gwn dr nummer of ze een keer wat wil doen. Klinkt raar dat ik dat niet durf maar 4 jaar emotioneel blok veel meegemaakt verder niet belangrijk
het klinkt allemaal zo makkelijk maar voor mij is het lastig. 0 ervaring 0 vertrouwenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:12 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oh ik kwam vroeger altijd met de smoes als er wat is dan kan je me altijd bereiken op 06 etc. Nja dan was er een keer wat, ging je der helpen, maar had je ondertussen wel der nr haha
Mijn methode is ook erg makkelijk hoor. Gewoon intypen in msn of wat dan ook en dan op enter klikken.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
het klinkt allemaal zo makkelijk maar voor mij is het lastig. 0 ervaring 0 vertrouwen
holaquote:
Bien y tu?quote:
Que es el Españolquote:
No hay problemaquote:
quote:
niet op msn wel faceboojquote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
Mijn methode is ook erg makkelijk hoor. Gewoon intypen in msn of wat dan ook en dan op enter klikken.
Ja dan kan de hele wereld meelezenquote:
Vete a la mierda entonces!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
teveel ik ga wel naar smullers daar heb ik korting
het is latstig man. Lastig. moed opbouwen etcquote:Op zondag 17 juli 2011 01:08 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja dan kan de hele wereld meelezenNaja, in een bericht is toch eigenlijk hetzelfde als msn?
Ja met mij wel, straks naar m'n oma's verjaardagquote:
Je valt in herhalingquote:Op zondag 17 juli 2011 12:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja met mij wel, straks naar m'n oma's verjaardagen dan vanavond uiteten bij de Chinees
![]()
Met jou ook alles goed?
kan beterquote:Op zondag 17 juli 2011 12:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja met mij wel, straks naar m'n oma's verjaardagen dan vanavond uiteten bij de Chinees
![]()
Met jou ook alles goed?
Ik ben er alquote:Op zondag 17 juli 2011 13:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga nu naar Amsterdam, tot vanavond![]()
Open de deur ik wil bij je komen schuilen voor de regen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
De deurbel gaat, ik verwacht niemand en het regent keihard... hmmm jammer dat ik geen zich op voordeur heb anders zou ik stiekem spiekenNu is het jammer maar helaas.
Je weet toch niet waar ik woonquote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Open de deur ik wil bij je komen schuilen voor de regen.
Ik was het, drol, nu ben ik natgeregend.quote:
ok leukquote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was het, drol, nu ben ik natgeregend.
Neehoor.quote:
Wij zouden dokters moeten worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:37 schreef Omdatappel het volgende:
En dan zo BAM ineens weer ademhalen alles.
Vertel waaromquote:Op zondag 17 juli 2011 15:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dat zouden jullie niet moeten doen..
Bedankt mn beste Oceanview, dit waardeer ik. Als jij ooit in de wachtkamer zit zal ik een goed woordje voor je doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:43 schreef Oceanview het volgende:
FreezePop zou een goede dokter kunnen worden.
kun je mij anaalyseren?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bedankt mn beste Oceanview, dit waardeer ik. Als jij ooit in de wachtkamer zit zal ik een goed woordje voor je doen.
Dokter Appel en Dokter Pop, helden van het goede en strijders tegen het kwade. Niemand zal onder ons toeziend oog sterven. Wij zullen helden worden en een televisieshow krijgen.quote:
Ja, mijn poep is niet meer zo'n kunstwerk als vroeger en nu vraag ik mij af wat er mee gebeurd is.quote:
Aan Appel's looks zal het niet liggen..quote:Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dokter Appel en Dokter Pop, helden van het goede en strijders tegen het kwade. Niemand zal onder ons toeziend oog sterven. Wij zullen helden worden en een televisieshow krijgen.
Meer vezels eten. Ik kan Dokter Knetter je wel even laten anaalyseren?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja, mijn poep is niet meer zo'n kunstwerk als vroeger en nu vraag ik mij af wat er mee gebeurd is.
Blijven proberen.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aan Appel's looks zal het niet liggen..(subtiel)
Ehh ja nou ehh kvoel me al een stuk beter nou bedankt he.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meer vezels eten. Ik kan Dokter Knetter je wel even laten anaalyseren?
Mijn gedachten, exact. Onoverwinnelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dokter Appel en Dokter Pop, helden van het goede en strijders tegen het kwade. Niemand zal onder ons toeziend oog sterven. Wij zullen helden worden en een televisieshow krijgen.
Dokter Team X: De series.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn gedachten, exact. Onoverwinnelijk.
En ik dan? Slijmbal.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat die in ieder geval al meehelpen aan jullie TV-succes
Hey hey.. sinds wanneer is dames complimenten geven falen!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:59 schreef Oceanview het volgende:
En onze faalusert van de dag samthegreat5.
Oh..quote:Sorry, geen Appel zonder Pop en vice versa.
Oh. Make-over programma's.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat die in ieder geval al meehelpen aan jullie TV-succes
Gniffelquote:Op zondag 17 juli 2011 15:59 schreef Oceanview het volgende:
En onze faalusert van de dag samthegreat5.
Ik zal volgende keer wel minder subtiel zijn, blijkt een betere strategie te zijn kennelijk ..quote:
Kennelijk merk je niet dat ze het niet echt waardeert.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer wel minder subtiel zijn, blijkt een betere strategie te zijn kennelijk ..
WAT GEMEEN!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:02 schreef Omdatappel het volgende:
Ik had nog niet eens hoi tegen je gezegd, OV.
Jaja.. keep your pants onquote:Op zondag 17 juli 2011 16:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kennelijk merk je niet dat ze het niet echt waardeert.
This time I see it through the fingers.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:02 schreef Omdatappel het volgende:
Ik had nog niet eens hoi tegen je gezegd, OV.
Ik moet vanaf morgen weer een hele week voor 6 uur opstaan..quote:Op zondag 17 juli 2011 16:03 schreef Bloempje. het volgende:
Oempf jongens, ik moest gewoon om half 7 opstaan vanochtend
Ach gut.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik moet vanaf morgen weer een hele week voor 6 uur opstaan..
Dus als we allemaal zeggen dat je lelijk en stom en saai bent. Wat dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:04 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kan niet goed met complimenten omgaan, óók niet met 'subtiele'. Excuus.
Oh sorry hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou jij zei anders ook geen hoi terug.
Pff, dankje. Het zal niet nog een keer gebeuren.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
This time I see it through the fingers.
Dan niks?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dus als we allemaal zeggen dat je lelijk en stom en saai bent. Wat dan?
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan geven we je wel nooit meer gemeende complimenten.
Is niet erg hoor.quote:
Wat een opluchtingquote:Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pff, dankje. Het zal niet nog een keer gebeuren.
Oceanview je ziet er goed uit vandaag.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is niet erg hoor.
Alles goed verder?
[..]
Wat een opluchting
Vrouwen hebben toch graag aandacht? Dus als Appel geen aandacht meer krijgt wordt ze forever alone.
Forever alone.. what!? NOOOO..quote:Op zondag 17 juli 2011 16:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is niet erg hoor.
Alles goed verder?
[..]
Wat een opluchting
Vrouwen hebben toch graag aandacht? Dus als Appel geen aandacht meer krijgt wordt ze forever alone.
Sorry, Freezen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan geven we je wel nooit meer gemeende complimenten.
Dankjewel, wat heb je een mooi shirt aan.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Oceanview je ziet er goed uit vandaag.
Bedankt, van OmdatAppel gekregen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dankjewel, wat heb je een mooi shirt aan.
Internetkabel er uit trekken.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand iets om me te motiveren om m'n natuurkundeopgaven te gaan maken?
Kun je haar vragen vanwaar ze het heeft, want jaloezie enzo.quote:
Doe maar liever niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Misschien moet ik hier maar al die natuurkundeshit gaan spuien, dat ik er dan vanzelf zin in krijg. Komt ie dan.
Inzetten > presteren > resultaten > blij.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand iets om me te motiveren om m'n natuurkundeopgaven te gaan maken?
Dankje, dat waardeer ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent zoals je bent. We mogen je.
Ik weet het niet. Ik heb nog wel iets in jouw maat.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kun je haar vragen vanwaar ze het heeft, want jaloezie enzo.
Wat voor bedrag wil je daar tegenover terug?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb nog wel iets in jouw maat.
Google het, in plaats van ons depressief te maken.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand wat er gebeurd met de energie van fotonen die geen elektronen vrij kunnen maken?
Ik denk dat het vrij komt in de vorm van warmte, mijn gok.
Sorry voor het verpesten van je dag. Ook kusjes en liefde naar jouquote:
Vergeet niet om schone sokken aan te trekken. Kusjes.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:18 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga lekker warm douchen. Knuffels en goede woordjes.
Speciaal schone sokken, onderbroek, t-shirt en de hele mikmak.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vergeet niet om schone sokken aan te trekken. Kusjes.
Toe maar.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Speciaal schone sokken, onderbroek, t-shirt en de hele mikmak.
SV (duim omhoog) Goede familiebanden zo te horen..? Wat heb jij je oma gegeven?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond
Was gezellig bij mn oma en heb lekker gegeten
Een lichaamsverzorgingspakketquote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SV (duim omhoog) Goede familiebanden zo te horen..? Wat heb jij je oma gegeven?
Zovan hint: je stinkt?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Een lichaamsverzorgingspakket
Ik ga je missenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen op vakantie.
Ben morgenochtend nog wel ff in dit topic
In Afrika kunnen kinderen vaak helemaal niet staan.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
Nog een half uur wachten op de bus. Wat mooi dat je in Nederland gewoon onder een afdakje kan staan.
Gebruiken ze daar ook qwerty toetsenborden?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
In Afrika kunnen kinderen vaak helemaal niet staan.
Nee met tongklanken en een microfoon.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gebruiken ze daar ook qwerty toetsenborden?
Bedankt voor dit antwoord. Is het goed als ik jou bij m'n bronnen zet?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee met tongklanken en een microfoon.
Als je mijn naam op de voorpagina zet wil ik wel schikken.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bedankt voor dit antwoord. Is het goed als ik jou bij m'n bronnen zet?
Nog in de liefdestunnel gezeten?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OV
Efteling was superrrr, prachtig weer gehad, was heel rustig ook.
Bovenaan bij de bronvermeldingen en een pakje zware Van Nelle?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je mijn naam op de voorpagina zet wil ik wel schikken.
Over ongeveer 57 is deze aflevering afgelopen. Geduld is wat wij allen nu op moeten brengen.quote:
Ik verklein de venster wel even danquote:
voeg me toe sexysexysexyfreeze@hotmail.comquote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik verklein de venster wel even danAllemaal tegelijk..deze multitasker doet dat gewoon [ afbeelding ]
Zet je webcam aan dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
voeg me toe sexysexysexyfreeze@hotmail.com
camsecks?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Creeg het volgende:
Zometeen is ze er weer![]()
![]()
Soms ben ik die popups wel dankbaar![]()
Zoiets denk ikquote:
mogguh SV.quote:
Gianniquote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh SV.
relaxt. waar gaat de reis naartoe?
Thnxquote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooi Gianni!
Veel plezier op vakantie SV![]()
Want?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:50 schreef gianni61 het volgende:
ik kan niet wachten tot het donderdag is
costa del achtertuinquote: