Ga je nog op vakantie?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:34 schreef Pumatje het volgende:
nog 1 week werken..
dan 3 en halve week vakantione
jes, met vrienden naar Italie.quote:
Kun je meteen het fort bezoeken,quote:
Huh?quote:
Klinkt goed!!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jes, met vrienden naar Italie.
Eerst tegen mijn zin in de eindetappe van de Tour de France bekijken..
pff het moet maar
I hate wielrenners...
en daarna door naar Italïe..
2 dagen Rimini.. wil een maat van me even zien, daarna Venetië, dan Gardameer.. en dan Zurück..
Hij heeft een ban...quote:Op zondag 17 juli 2011 15:54 schreef EllaN het volgende:
Er staat een streep door zijn naam.
Heb ik wat gemist gisteren?
Ik denk het.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:54 schreef EllaN het volgende:
Er staat een streep door zijn naam.
Heb ik wat gemist gisteren?
?quote:
Ik vind het nog steeds kont dat Defensie destijds niet voor de AUG heeft gekozen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Gisteren op Fairford ook even wat verschillende wapens in mn klauwen gehad en met een geschoten. Verdomme wat is zo'n Mk.17 licht. Zelfs met 40mm en acog erop weegt zo'n ding volgens mij nog minder dan een C7. Ook nog een sopmod m4 gehad waar je zo ongeveer mee kon jongleren. Ook nog even sim-geschoten met een L85. Heel apart zo'n bullpup wapen. Veel korter dan een C7. Ook zit je met je ook dichter bij de richtkijker. Wel appart dat je met je linkerhand het wapen spand, terwijl dat ding aan de rechter kant zit.
Had te maken met tegenorders geloof ik, en die patria deal.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:35 schreef Bouke-p het volgende:
of de G36, maar goed Diemaco/colt kwam met de goedkoopste offerte
Aha.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou gezien Lightning ook gebanned is kan ik gezien het vorige topic wel raden waarom.
Facebook!!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:57 schreef Pumatje het volgende:
dit gaat echt te ver.. ik maak even een sprong in de 21e eeuw met facebook en een smartphone hee
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef Bouke-p het volgende:
Soms denk ik dat ik beter kan scheiden.... ik ga zo maar eens richting kazerne, daar is het wss gezelliger
Welkom!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:57 schreef Pumatje het volgende:
dit gaat echt te ver.. ik maak even een sprong in de 21e eeuw met facebook en een smartphone hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |