Klefbekken! Neem een voorbeeld aan Maitje en mij. Wij houden het beschaafd.quote:
Ik paste dat altijd redelijk af in de 23:15 die ik had, kon ik twee peukenpauzes inlassen onderweg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
In mijn jonge jaren (als roker) rende ik voor de MLV de 5km nog in 18,30 minuten
hehequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik paste dat altijd redelijk af in de 23:15 die ik had, kon ik twee peukenpauzes inlassen onderweg.
Die sportspieren bij ons waren zo gezond en bleek dat het er gewoon ongezond uitzagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
Pauzes? Roken onder het lopen.en dan die gezchten van de sportbillies als je gewoon de eisen haalt.
Laat me raden. Warmlopen (een km of 10) voor aanvang werk en na het werk een cooldown van een km of 5.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die sportspieren bij ons waren zo gezond en bleek dat het er gewoon ongezond uitzag
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat me raden. Warmlopen (een km of 10) voor aanvang werk en na het werk een cooldown van een km of 5.
Juist. Het type gasten die, tijdens een vakantie, "maar" 15km per dag hardlopen.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist. Het type gasten die, tijdens een vakantie, "maar" 15km per dag hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Het is net een fetish voor ze.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist. Het type gasten die, tijdens een vakantie, "maar" 15km per dag hardlopen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef m.k het volgende:
[..]Dat is ongeveer 6X coopertest. Derhalve 15km in 6 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 6X coopertest. Derhalve 15km in 6 jaar.
Daarom staat er ook NL op je nummerbord.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 6X coopertest. Derhalve 15km in 6 jaar.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef m.k het volgende:
[..]Dus jij rent 15km per dag in je vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Een ieder die dat doet verklaar ik bij deze voor gekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij rent 15km per dag in je vakantie?
16 op een dag, niet iedere dag. maar ik heb nu 3 weken niet gelopen omdat ik al heel lang op blaren liep. heb het nu laten helen, ga binnenkort weer beginnenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij rent 15km per dag in je vakantie?
Idem, verlof is om te ontspannen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een ieder die dat doet verklaar ik bij deze voor gek
Eens.quote:
Ah, terug van vakantie.quote:
Trusten!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
En voor mij is het tijd om te gaan rusten. Morgen weer vroeg op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |