idd beetje 2400m lopen en je bent klaar, 30 situps/20pushups en je kan weer aan de broodjes bal en de patatjes joppie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het enigste pluspunt aan de veranderingen in de conditieproef is het vervangen van de shuttlerun door de coopertest. Dat bevalt mij wel.
Dank daarvoor. Ik hoef nu minder te kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:21 schreef Esses het volgende:
@cobra de kmar proef was dat dusDCP is van de kmar afgekeken.
Vroeger wel ja (KLu). Maar sinds de oprichting van Paresto is er minder vette hap op de posten te bekennen.quote:@Cobra, bij de wacht eten ze vetter.
Wil niet zeggen dat ik dat doe toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lach maar. Jij gaat een vak uitoefenen waar men het vetste eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sport 3x per week.. maar trap 8 is echt ernstig. En toen ik dat haalde, rookte ik nietquote:Niet? Jij sport 3 of 4 keer per week! Ik denk ik 1 keer per twee weken.
Mocht je het dan niet halen dan ben je dus bezig met verkeerde oefeningen.
Er was eens....
Nee, dat is KMar eigen denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh? Dan heb je nog nooit van de term CV-Opgelegd gehoord?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
Wie zegt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan doe je dus echt de verkeerde dingen tijdens het sporten.quote:Ik sport 3x per week.. maar trap 8 is echt ernstig. En toen ik dat haalde, rookte ik niet"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik eet gewoon ontzettend veel..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
[..]
Dan doe je dus echt de verkeerde dingen tijdens het sporten.
Ja, een gezonde eetlust dus. Zullen we eens een keer een eet wedstrijdje houden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik eet gewoon ontzettend veel..
Ik wordt wel is bouwvakker genoemd.. zegt dat genoeg?
Volgende keer dat je naar de sportschool gaat maar eens doen dan.quote:Anywee, Ik heb sinds de middelbareschooltijd geen piepjes test meer gedaan dus ik zou niet weten wat ik eigenlijks haal
Holaquote:
K, had de specs verder niet bekeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:57 schreef m.k het volgende:
Nee de kaart die in die laptop van thaboel zit heeft zelf al meer dan genoeg geheugen
Shuttlerun, nog nooit gedaan... zou dus ook niet weten wat ik daar op haal of ooit gehaald heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:28 schreef Maitje het volgende:
Anywee, Ik heb sinds de middelbareschooltijd geen piepjes test meer gedaan dus ik zou niet weten wat ik eigenlijks haal
Dat was, denk ik, echt een KLu iets. KL heeft inderdaad altijd de Coopertest gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Shuttlerun, nog nooit gedaan... zou dus ook niet weten wat ik daar op haal of ooit gehaald heb.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik dat doe toch?ik haalde trap 8,5 met daarvoor nog te hebben gerooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik sport 3x per week.. maar trap 8 is echt ernstig. En toen ik dat haalde, rookte ik niethesje afgegooit en gelijk buiten een peuk gerookt voor de frisse lucht
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Zou maar zo kunnen, zo lang ik bij defensie zit heb ik niets anders gedaan dan de coopertest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was, denk ik, echt een KLu iets. KL heeft inderdaad altijd de Coopertest gehad.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik haalde trap 8,5 met daarvoor nog te hebben gerookthesje afgegooit en gelijk buiten een peuk gerookt voor de frisse lucht
Als je alleen de minimumeisen doet ben je ook wel een behoorlijke knurft wat mij betreft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
idd beetje 2400m lopen en je bent klaar, 30 situps/20pushups en je kan weer aan de broodjes bal en de patatjes joppie.
Ik zal maar niet vertellen hoe mijn eerste sporttest bij de KLu ging.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik haalde trap 8,5 met daarvoor nog te hebben gerookthesje afgegooit en gelijk buiten een peuk gerookt voor de frisse lucht
Waarom uitsloven als het geen meerwaarde heeft? Komt alleen maar een vinkje achter je naam dat je 'fit' bent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef Vortix het volgende:
[..]
Als je alleen de minimumeisen doet ben je ook wel een behoorlijke knurft wat mij betreft.
2400 is voor mij dan ook geen "minimumeis" meer...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef Vortix het volgende:
[..]
Als je alleen de minimumeisen doet ben je ook wel een behoorlijke knurft wat mij betreft.
Vroegah...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
In mijn jonge jaren (als roker) rende ik voor de MLV de 5km nog in 18,30 minuten
De term MLV kende men in 1830 nog niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
In mijn jonge jaren (als roker) rende ik voor de MLV de 5km nog in 18,30 minuten
Pleur op!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vroegah...![]()
Nu lijk je net 104. Maandag maar een rollator regelen voor je?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De term MLV kende men in 1830 nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |