Correct.quote:
Vind het gek dat het een I3 processor heeft maar 3 gb intern geheugen terwijl I3 alleen dual channel geheugen ondersteund.quote:
mooi kut dusquote:
Eerste 6 woorden...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Vind het gek dat het een I3 processor heeft maar 3 gb intern geheugen terwijl I3 alleen dual channel geheugen ondersteund.
snap je dat?
Sinds wanneer spreek jij japans..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Vind het gek dat het een I3 processor heeft maar 3 gb intern geheugen terwijl I3 alleen dual channel geheugen ondersteund.
snap je dat?
een processor reeks ondersteunt een bepaalde configuratie waarop jij moet besluiten hoeveel latjes met hoeveel geheugen er op in het moederbord geprikt gaan worden. Een I3 processor (die jij hebt) ondersteun alleen dual channel (dubbel kanaal), dat betekend dat je er alleen setjes van twee latjes in kan zetten. Jij hebt 3GB aan geheugen in je laptop. Dat zou dus betekenen dat je twee latjes van 1,5 GB zou hebben. Alleen ben ik nog nooit een geheugen latje tegengekomen met 1,5 GB er op. Meestal zit er 1 of 2 GB opquote:
Kom anders zo ff op msnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef m.k het volgende:
[..]
een processor reeks ondersteunt een bepaalde configuratie waarop jij moet besluiten hoeveel latjes met hoeveel geheugen er op in het moederbord geprikt gaan worden. Een I3 processor (die jij hebt) ondersteun alleen dual channel (dubbel kanaal), dat betekend dat je er alleen setjes van twee latjes in kan zetten. Jij hebt 3GB aan geheugen in je laptop. Dat zou dus betekenen dat je twee latjes van 1,5 GB zou hebben. Alleen ben ik nog nooit een geheugen latje tegengekomen met 1,5 GB er op. Meestal zit er 1 of 2 GB op
Het is gewoon ongewoonquote:
Denk trouwens dat ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is gewoon ongewoonverder is het prima, je ziet het alleen niet vaak
Tenzij 1 gig dedicated gpu is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is gewoon ongewoonverder is het prima, je ziet het alleen niet vaak
U was weg?quote:
Ben het geloof ik al eens tegengekomen in een laptop waarbij de specs het hadden over 3 gig maar de werkelijkheid was 2 gig intern en een gig videogeheugen.quote:
Vrouw/blond/geen computernerd..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben het geloof ik al eens tegengekomen in een laptop waarbij de specs het hadden over 3 gig maar de werkelijkheid was 2 gig intern en een gig videogeheugen.
Maar het kan ook werken met 2 gig dual en de laatste gig in single mode.
Hoe werkt je computer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Vrouw/blond/geen computernerd..
Ik snap er werkelijk geen aars van!
Qeu? (woord van de dag denk ik)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Het bedrijf OV-Chipkaart loopt wel héél erg vooruit op de toekomst
Weet ik veel... stroom, geheugen uuhmm... motortjequote:
Ik kreeg een brief van ze ivm automatisch opladen chipkaart.quote:
Que?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef Thaboel het volgende:
Dan zie je ook gelijk hoeveel vertrouwen ze hebben in jou en je collega's
Als ze er al vanuit gaan dat de post op 18juli word bezorgt.quote:
heh, dit gaat heel anders hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ze er al vanuit gaan dat de post op 18juli word bezorgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |