Appelscha, dus zuidoost Friesland, echt strak tegen Drenthe aan. Als je dat zou willen doen zou ik je enorm dankbaar zijn. Ben inmiddels wel in gesprek met een detacheerder waar een oud collega van me zit, hopelijk is dat wat, lijkt me een leuk bedrijfquote:Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef the85mc het volgende:
Vanochtend even gewogen, 84,5. Dus dat gaat mooi!
Freddeh, ik meende dat je ergens zuidwest drenthe, zuidoost friesland ging wonen toch? Ik weet niet precies wat voor werk je zoekt, maar ik kan altijd kijken of ik wat interessant voorbij zie komen. Mijn ouders wonen in de kop van overijssel en ik heb daar veel contacten. Je weet maar nooit.
Cool, nog een spelerquote:Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik heb het fietsen weer wat opgepakt, ongeveer een jaar lang stil gestaan omdat het fietsen met m'n fietsbuddy stoptemaat het bevalt wel weet goed. Ook mogen er wel wat kilo's af dus als het kan wil ik ook wel even meedoen, dan weeg ik me morgen even.
Balen Freddeh. Gelukkig ziet het weer er idd beter uit de komende week dus misschien wat meer mogelijkheden om naar buiten te gaan!?quote:Op maandag 25 juli 2011 08:52 schreef Freddeh het volgende:
Vanochtend weer gewogen, wéér een teleurstelling. Hoewel gisteren m'n zondagse pantalonnetje makkelijker dicht ging dan de week ervoor, ben ik blijkbaar toch aangekomen. Nu 95.7kg... Ik heb nagenoeg geen krachttraining gedaan, en alleen vorige week maandag een rondje gefietst. Lijkt er overigens op dat vandaag ook weer een meevaller wordt qua weer, ik ga proberen minder hard te fietsen vanavond, maar wel langere afstand.
[..]
Appelscha, dus zuidoost Friesland, echt strak tegen Drenthe aan. Als je dat zou willen doen zou ik je enorm dankbaar zijn. Ben inmiddels wel in gesprek met een detacheerder waar een oud collega van me zit, hopelijk is dat wat, lijkt me een leuk bedrijf
[..]
Cool, nog een speler
Ik zie inderdaad wel wat mogelijkheden voor deze week. Doordat ik de baas heb verteld dat ik per 1 november ga vertrekken ontkom ik wel enigzins aan de zakelijke verplichtingen zoals studie. Enige waar ik me nu druk om hoef te maken is mijn volgende werkgever.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen Freddeh. Gelukkig ziet het weer er idd beter uit de komende week dus misschien wat meer mogelijkheden om naar buiten te gaan!?
Ik ben bang dat ik deze week een terugval ga krijgen. Door een griepje vanaf woensdag niks meer aan sport gedaan en dit weekend bizarre hoeveelheden drop en keelpastilles verorberd.. Hopelijk was het niet voor niks want voel me vandaag al weer een stuk beter. Vanmiddag ga ik een huis bezichtigen en hopelijk daarna nog even een klein rondje fietsen.
Dat is ook waar natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:13 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad wel wat mogelijkheden voor deze week. Doordat ik de baas heb verteld dat ik per 1 november ga vertrekken ontkom ik wel enigzins aan de zakelijke verplichtingen zoals studie. Enige waar ik me nu druk om hoef te maken is mijn volgende werkgever.
Drop en keelpastilles is inderdaad wel erg veel suiker voor je lichaam. Maar vergeet niet dat je lichaam wanneer je ziek bent en herstellende, veel meer energie verbruikt dan wanneer je helemaal gezond bent he. Kan dus zijn dat je je verkijkt op je gewicht nu.
Ja, die eerste lessen zijn idd wel erg makkelijk. Waar heb je het voor gedownload? Iphone? Want dan zijn er bijvoorbeeld ook programma's beschikbaar zoals Nike Running. Daar zitten een aantal verschillende schema's in, ook voor wat meer gevorderden.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:48 schreef the85mc het volgende:
Ik wil binnenkort eens beginnen met hardlopen als het zulk slecht weer blijft..Als ik met dit weer ga fietsen zit ik onder de bagger na afloop. Nu heb ik al dat programma 'start to run' gedownload, alleen lijkt me dat in het begin erg makkelijk. Dat is intervaltraining die in totaal 30 minuten duurt. Als ik MTB doe ik min of meer af een intervaltraining van een uur. Misschien dat ik een paar lessen ga skippen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of gewoon vanaf het begin volgen?
En freddeh, als je zwaarder wordt maar wel dunner dan neemt je spiermassa toe en je vetpercentage af. Dat is eigenlijk nog belangrijker dan gewicht, want met meer spieren gaat je rustverbranding omhoog en ga je uiteindelijk meer en makkelijker afvallen.
Nog even over een nieuwe baan: wat voor soort baan ben je op zoek?
Nee, veel te druk (vooral in m'n hoofd). Wat me wel opvalt - ik ben nu een paar dagen achtereen op de weegschaal gaan staan - is dat ik nu al weer op 94.7 zit. Terwijl ik maandagochtend op 95.6 zat. Terwijl ik dit weekend NIETS raars gegeten heb, of weinig bewogen heb. Het lijkt net of m'n lichaam in het weekend automatisch aankomt, en dan alles er weer uit gooit door de week. Zul je zien dat ik a.s. maandag gewoon weer op 95.6 (of zelfs nóg hoger) zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog gefietst/gelopen/gesquat Freddeh?
Ik kan me niet voorstellen dat ik in het weekend te weinig beweeg, ben altijd wel bezig met van alles. Behalve dat heb ik een zittend beroep, dus zou je juist in het weekend moeten merken dat er wat vanaf gaat. Daarnaast heb ik zeker weten afgelopen weekend minder gegeten dan een normale werkdag. Dat vind ik het vreemde.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Klinkt alsof je in de weekenden toch iets meer moet doen / minder eten. Als je binnenkort gaat klussen aan je nieuwe woning komt dat eerste iig al goed
Denk dat dat de clou is inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:28 schreef the85mc het volgende:
Je moet een dieet, of eigenlijk een levensstijl zien te krijgen die je lange tijd vol kunt houden.
Snack-a-Jacks!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef scoloo het volgende:
Mooi dieet 85mc en ik ben het er ook mee eens dat het makkelijker is als het een levensstijl wordt. Ben alleen wel benieuwd wat jij 's avonds neemt als je honger hebt. Ik zelf neem dan meestal nog wat magere kwark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |