abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:18:18 #51
308981 Narcotical
Best in the World
pi_99787632
Ik ga amper uit eten, maar ik zou het er wel een beetje van nemen.. Juist omdat ik dat zo weinig doe en omdat je, als je dan zondigt, er zoveel meer van geniet
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:22:03 #52
275429 scoloo
Just Popeye the Sailorman
pi_99787739
Haha daar heb je wel gelijk in ja. Als je het je zelf toelaat is het idd genieten.
Als je zegt wat je doet, moet je ook doen wat je zegt!
pi_99788008
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:22 schreef scoloo het volgende:
Haha daar heb je wel gelijk in ja. Als je het je zelf toelaat is het idd genieten.
Vorige week sushi - heilbot - chocoladetaart :9~

Ik let er niet echt op maar neem automatisch al vrijwel altijd vis omdat ik dit thuis niet zoveel eet. Sowieso eet ik niet bij van die ongezonde toko's en ook niet onbeperkt gedoe. Verder eet ik wel gewoon waar ik zin in heb :)
pi_99788114
Ik probeer wel te genieten maar met mate. Dus ik kies zeker iets wat ik lekker vind, maar dan nog wel iets dat nog redelijk goed binnen mijn dieet past. Dus ik kies dan toch vaak de gerechten die relatief mager zijn met veel eiwitten.. Biefstuk enzo ;) Maar eigenlijk vind ik alles lekker en dat is ook gelijk mijn probleem haha..
Ik ben wel behoorlijk minderen met suiker en chocola. Ik eet dat eigenlijk nooit meer. Laatst een keer zo'n mars uit de vriezer gehad. Dat was echt enorm lekker. Heb er echt van genoten. Nu is het veel bijzonderder dan eerder.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:18:38 #55
275429 scoloo
pi_99789507
Ja zo gaat het mij denk ook wel een beetje af. Ik eet snel oesters of garnalen ofzo. En ik ben ook niet van die onbeperkt restaurants. Achteraf meestal een koffie. Dat vind ik dan zoooo lekker.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:26:41 #56
275429 scoloo
pi_99789720
Sushi heb ik nog nooit gehad. Moet ik echt ook nog eens proberen.
pi_99802418
Vandaag weer even een rondje gedaan, 38 km. Veel harde wind. Maar ging mooi. gemiddeld ruim boven 25, ondanks dat ik een stuk heb gelopen met de fiets. Ik fietste langs de vecht en ik wist de weg niet precies. Dus een stuk door een wandelgebied langzaam gefietst en gelopen. Dat is wel funest voor je gemiddelde. Na fietsen woog ik 84, maar ik heb daarna weer gedronken en gegeten, dus ik zal rond de 85 wegen nu. Laatste keer dat ik onder de 84 woog was echt lang geleden, denk dat ik toen 18-19 was ofzo. Wat een beetje fietsen al niet kan doen ;)
pi_99816366
Oh jakkes... Ik houd echt niet van vis of ander waterspul, echt niet mijn ding. Behalve dan krabsalade van één specifieke broodjeskraam die in Groningen op de markt staat af en toe, tonijn, of makreel. Laatst zalm op, ben er heel de avond niet lekker van geweest :N

Doe mij maar een goed stuk vlees. Heb ooit een reuzenschnitzel op in Tsjechie. Die mensen kunnen echt álles met vlees :9~
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:28:17 #59
275429 scoloo
pi_99841331
hahah ja ieder zen ding hé. Maar voor een schnitzel ben ik altijd ook wel te porren. Gister heb ik crabcake - black tiger garnalen - roodfruit tiramisu. Was heerlijk en volgens mij niet al te calorie rijk. Al hoewel die tiramisu echt wel een suikerbommetje was.

@freddeh : alweer gefietst? Of heb je het te druk met de verhuizing? Duurt nou niet lang meer zeker?
pi_99842367
Niet meer gefietst, heb gisteren m'n werkgever over m'n plannen verteld en die is er niet echt heel blij mee. Tja, ik was ook liever bij hem wezen plakken en liever een huis gevonden in het westen van het land.Maar goed, we hebben het niet allemaal voor het kiezen, en soms moet je keuzes maken waar je wel 100% achter staat, maar wel weer andere problemen met zich mee brengt.
Goed, ik ben dus sinds een paar dagen bezig met sollicitaties. Ik heb er inmiddels 7 gedaan waarvan 1 al afgewezen retour is gekomen. Jammer, maar we hebben nog wel kansen over.
Inmiddels heb ik alleen maar wat naar de TdF kunnen kijken en is dat het enige fietsen waar ik aan toe ben gekomen.
pi_99899884
Vanochtend even gewogen, 84,5. Dus dat gaat mooi!
Freddeh, ik meende dat je ergens zuidwest drenthe, zuidoost friesland ging wonen toch? Ik weet niet precies wat voor werk je zoekt, maar ik kan altijd kijken of ik wat interessant voorbij zie komen. Mijn ouders wonen in de kop van overijssel en ik heb daar veel contacten. Je weet maar nooit.
pi_99901138
Ik heb het fietsen weer wat opgepakt, ongeveer een jaar lang stil gestaan omdat het fietsen met m'n fietsbuddy stopte :') maat het bevalt wel weet goed. Ook mogen er wel wat kilo's af dus als het kan wil ik ook wel even meedoen, dan weeg ik me morgen even.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_99911724
Vanochtend weer gewogen, wéér een teleurstelling. Hoewel gisteren m'n zondagse pantalonnetje makkelijker dicht ging dan de week ervoor, ben ik blijkbaar toch aangekomen. Nu 95.7kg... Ik heb nagenoeg geen krachttraining gedaan, en alleen vorige week maandag een rondje gefietst. Lijkt er overigens op dat vandaag ook weer een meevaller wordt qua weer, ik ga proberen minder hard te fietsen vanavond, maar wel langere afstand.
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:48 schreef the85mc het volgende:
Vanochtend even gewogen, 84,5. Dus dat gaat mooi!
Freddeh, ik meende dat je ergens zuidwest drenthe, zuidoost friesland ging wonen toch? Ik weet niet precies wat voor werk je zoekt, maar ik kan altijd kijken of ik wat interessant voorbij zie komen. Mijn ouders wonen in de kop van overijssel en ik heb daar veel contacten. Je weet maar nooit.
Appelscha, dus zuidoost Friesland, echt strak tegen Drenthe aan. Als je dat zou willen doen zou ik je enorm dankbaar zijn. Ben inmiddels wel in gesprek met een detacheerder waar een oud collega van me zit, hopelijk is dat wat, lijkt me een leuk bedrijf :)
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik heb het fietsen weer wat opgepakt, ongeveer een jaar lang stil gestaan omdat het fietsen met m'n fietsbuddy stopte :') maat het bevalt wel weet goed. Ook mogen er wel wat kilo's af dus als het kan wil ik ook wel even meedoen, dan weeg ik me morgen even.
Cool, nog een speler :)
pi_99911843
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:52 schreef Freddeh het volgende:
Vanochtend weer gewogen, wéér een teleurstelling. Hoewel gisteren m'n zondagse pantalonnetje makkelijker dicht ging dan de week ervoor, ben ik blijkbaar toch aangekomen. Nu 95.7kg... Ik heb nagenoeg geen krachttraining gedaan, en alleen vorige week maandag een rondje gefietst. Lijkt er overigens op dat vandaag ook weer een meevaller wordt qua weer, ik ga proberen minder hard te fietsen vanavond, maar wel langere afstand.

[..]

Appelscha, dus zuidoost Friesland, echt strak tegen Drenthe aan. Als je dat zou willen doen zou ik je enorm dankbaar zijn. Ben inmiddels wel in gesprek met een detacheerder waar een oud collega van me zit, hopelijk is dat wat, lijkt me een leuk bedrijf :)

[..]

Cool, nog een speler :)
Balen Freddeh. Gelukkig ziet het weer er idd beter uit de komende week dus misschien wat meer mogelijkheden om naar buiten te gaan!?

Ik ben bang dat ik deze week een terugval ga krijgen. Door een griepje vanaf woensdag niks meer aan sport gedaan en dit weekend bizarre hoeveelheden drop en keelpastilles verorberd.. Hopelijk was het niet voor niks want voel me vandaag al weer een stuk beter. Vanmiddag ga ik een huis bezichtigen en hopelijk daarna nog even een klein rondje fietsen.
pi_99911998
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Balen Freddeh. Gelukkig ziet het weer er idd beter uit de komende week dus misschien wat meer mogelijkheden om naar buiten te gaan!?

Ik ben bang dat ik deze week een terugval ga krijgen. Door een griepje vanaf woensdag niks meer aan sport gedaan en dit weekend bizarre hoeveelheden drop en keelpastilles verorberd.. Hopelijk was het niet voor niks want voel me vandaag al weer een stuk beter. Vanmiddag ga ik een huis bezichtigen en hopelijk daarna nog even een klein rondje fietsen.
Ik zie inderdaad wel wat mogelijkheden voor deze week. Doordat ik de baas heb verteld dat ik per 1 november ga vertrekken ontkom ik wel enigzins aan de zakelijke verplichtingen zoals studie. Enige waar ik me nu druk om hoef te maken is mijn volgende werkgever.

Drop en keelpastilles is inderdaad wel erg veel suiker voor je lichaam. Maar vergeet niet dat je lichaam wanneer je ziek bent en herstellende, veel meer energie verbruikt dan wanneer je helemaal gezond bent he. Kan dus zijn dat je je verkijkt op je gewicht nu.
pi_99912171
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:13 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad wel wat mogelijkheden voor deze week. Doordat ik de baas heb verteld dat ik per 1 november ga vertrekken ontkom ik wel enigzins aan de zakelijke verplichtingen zoals studie. Enige waar ik me nu druk om hoef te maken is mijn volgende werkgever.

Drop en keelpastilles is inderdaad wel erg veel suiker voor je lichaam. Maar vergeet niet dat je lichaam wanneer je ziek bent en herstellende, veel meer energie verbruikt dan wanneer je helemaal gezond bent he. Kan dus zijn dat je je verkijkt op je gewicht nu.
Dat is ook waar natuurlijk.

Zou het ook niet erg vinden hoor. Liever zo snel mogelijk weer fit; ik heb het idee dat als ik door ga zoals ik nu bezig ben ik vanzelf op die 80.0 uit ga komen. Een weekje een terugval maakt dan niet zoveel uit.
pi_99932232
Ik wil binnenkort eens beginnen met hardlopen als het zulk slecht weer blijft..Als ik met dit weer ga fietsen zit ik onder de bagger na afloop. Nu heb ik al dat programma 'start to run' gedownload, alleen lijkt me dat in het begin erg makkelijk. Dat is intervaltraining die in totaal 30 minuten duurt. Als ik MTB doe ik min of meer af een intervaltraining van een uur. Misschien dat ik een paar lessen ga skippen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of gewoon vanaf het begin volgen?

En freddeh, als je zwaarder wordt maar wel dunner dan neemt je spiermassa toe en je vetpercentage af. Dat is eigenlijk nog belangrijker dan gewicht, want met meer spieren gaat je rustverbranding omhoog en ga je uiteindelijk meer en makkelijker afvallen.
Nog even over een nieuwe baan: wat voor soort baan ben je op zoek?
pi_99934071
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:48 schreef the85mc het volgende:
Ik wil binnenkort eens beginnen met hardlopen als het zulk slecht weer blijft..Als ik met dit weer ga fietsen zit ik onder de bagger na afloop. Nu heb ik al dat programma 'start to run' gedownload, alleen lijkt me dat in het begin erg makkelijk. Dat is intervaltraining die in totaal 30 minuten duurt. Als ik MTB doe ik min of meer af een intervaltraining van een uur. Misschien dat ik een paar lessen ga skippen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of gewoon vanaf het begin volgen?

En freddeh, als je zwaarder wordt maar wel dunner dan neemt je spiermassa toe en je vetpercentage af. Dat is eigenlijk nog belangrijker dan gewicht, want met meer spieren gaat je rustverbranding omhoog en ga je uiteindelijk meer en makkelijker afvallen.
Nog even over een nieuwe baan: wat voor soort baan ben je op zoek?
Ja, die eerste lessen zijn idd wel erg makkelijk. Waar heb je het voor gedownload? Iphone? Want dan zijn er bijvoorbeeld ook programma's beschikbaar zoals Nike Running. Daar zitten een aantal verschillende schema's in, ook voor wat meer gevorderden.
pi_99935682
Ik heb dat gedownload op de pc, ik wilde het over gaan zetten op mn telefoon. Ik heb een android telefoon, zijn daar ook goede apps voor, zoals Nike running? je hebt onderhand zoveel apps dat je door de bomen het bos niet meer ziet..
pi_99949661
Ik ben het met th85mc eens wat betreft hardlopen. Het weer is de laatste tijd gewoon matig tot slecht, en we hebben dit jaar al een korte, vervroegde zomer gehad. Het ziet er naar uit dat het voorlopig in ieder geval matig blijft, dus ook ik denk er over om hardlopen op te gaan pakken. M'n lichaam kan wel wat extra verbranden op sommige dagen.

Opvallend overigens dat ik vanochtend op de weegschaal stond en hij gaf al .5 minder aan dan gisteren. Zou kunnen inhouden dat m'n lichaam waanzinnig hard aan het verbranden was, wat wel mijn lage energiepeil van gisteren weer zou kunnen verklaren.
Momenteel voel ik me goed, dus wie weet heb ik vanavond nog een reserve over.
pi_99949995
Had m'n weegmomentje vandaag: 83.0. Bij het spieken vrijwel de hele week 82.x zien staan maar helaas dus vandaag net niet.. Toch niet ontevreden. Week was verre van ideaal met weinig sport en vrij veel eten.

Vanavond sowieso fietsen, hoe slecht het weer ook is. Hopelijk word het volgende week toch iets beter want ik ben van plan volgende week zaterdag m'n grootste-afstand-op-de-fiets-record te gaan verbeteren :P

Freddeh kun je de sheet weer ff updaten?
pi_99950196
Geupdate. Ik zou me er niet te druk om maken Knut, je bent .4 afgevallen deze week :)
pi_99954427
Met gps lopen en tracken kan prima met runkeeper, dat is een fijne app daarvoor. Voor mezelf kan het ook geen kwaad gezien deze zomerse temperaturen, echte kleding voor in de regen heb ik ook niet.

Wel gewogen dus, 84.4 daar mag dus wel wat af.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_99955302
Ik heb je ook in de lijst gezet hoor! :)
pi_99976609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:57 schreef Freddeh het volgende:
Ik heb je ook in de lijst gezet hoor! :)
Nog gefietst/gelopen/gesquat Freddeh? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')