Nee, veel te druk (vooral in m'n hoofd). Wat me wel opvalt - ik ben nu een paar dagen achtereen op de weegschaal gaan staan - is dat ik nu al weer op 94.7 zit. Terwijl ik maandagochtend op 95.6 zat. Terwijl ik dit weekend NIETS raars gegeten heb, of weinig bewogen heb. Het lijkt net of m'n lichaam in het weekend automatisch aankomt, en dan alles er weer uit gooit door de week. Zul je zien dat ik a.s. maandag gewoon weer op 95.6 (of zelfs nóg hoger) zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog gefietst/gelopen/gesquat Freddeh?
Ik kan me niet voorstellen dat ik in het weekend te weinig beweeg, ben altijd wel bezig met van alles. Behalve dat heb ik een zittend beroep, dus zou je juist in het weekend moeten merken dat er wat vanaf gaat. Daarnaast heb ik zeker weten afgelopen weekend minder gegeten dan een normale werkdag. Dat vind ik het vreemde.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Klinkt alsof je in de weekenden toch iets meer moet doen / minder eten. Als je binnenkort gaat klussen aan je nieuwe woning komt dat eerste iig al goed
Denk dat dat de clou is inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:28 schreef the85mc het volgende:
Je moet een dieet, of eigenlijk een levensstijl zien te krijgen die je lange tijd vol kunt houden.
Snack-a-Jacks!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef scoloo het volgende:
Mooi dieet 85mc en ik ben het er ook mee eens dat het makkelijker is als het een levensstijl wordt. Ben alleen wel benieuwd wat jij 's avonds neemt als je honger hebt. Ik zelf neem dan meestal nog wat magere kwark.
Geen idee. Koolhydraat/eiwit/rechtsdraaiende omega 3 zuren doe ik allemaal niet aan. Ik eet met mate waarvan ik denk dat het gezond isquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:35 schreef scoloo het volgende:
Hee das ook een goede. Nog niet aan gedacht. Zitten daar niet veel koolhydraten in?
Ik ben best een noob wat dat soort dingen betreft hoor. Maar dat rechtsdraaiend, is dat iets serieus' of onzinnigquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef scoloo het volgende:
Haha vooral dat rechtsomdraaiend vind ik belangrijk.
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kwam dit tegen over de snoeptomaatjes:
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=848
Dus 3.1 gram koolhydraten per 100 gram. Geen idee of dat veel is
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=3483quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:16 schreef scoloo het volgende:
nou zover ik weet is dat rechtsdraaiend niks. Ik heb er iig nog nooit van gehoorden ach als je het niet weet kan je het net zo goed vragen toch?
Maar die koolhydraten 's avond breek je 's nachts toch heel slecht af?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:41 schreef the85mc het volgende:
Vandaag mijn eerste marathon gefietst! Iets meer dan anderhalf uur onderweg, kreeg onderweg telefoon en dan fiets je vanzelf minder hard. Lekker rustig beginnen en dan opbouwen. Ging mooi!
En 's avonds heb ik het ook wel eens moeilijk, ik probeer dan wat kwark te eten, of fruit. Soms als ik echt flinke trek krijg een boterham met kipfilet. Ik heb normaal geen koekjes of andere snacks in huis dus dan moet ik wel iets gezonds pakken..
En over koolhydraten in tomaten: die zijn best prima. Dat zijn waarschijnlijk langzame koolhydraten en die zijn wel prima. Probeer suikers te vermijden zoals in frisdrank enzo. Die hebben een hoge GI waarde en die zorgen voor een snelle stijging in je bloedsuiker. Als je op GI waarden googlet kom je van alles erover tegen:
http://lmgtfy.com/?q=glychemische+index&l=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |