Ja koop een goeie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik wil er een hoes voor kopen, tips?
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja koop een goeie.
Kerel, neem eens een gok. Je hoeft niet voor alles tips en trucs te vragen.
Mofi casequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.
Ja maar ook die kun je zelf wel vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heeft iemand interessante links ofzo.
Met de tijd en moeite die jij hebt gestopt in je posts hier had je al lang het antwoord kunnen vinden en allerlei applicaties kunnen downloaden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:17 schreef Kasanova_ het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Zal dadelijk even kijken.
En daaraan merk je het dus. Ik bedoel, het blijft een subjectieve ervaring, dus welk antwoord wil je precies? Ja je merkt het, maar je zegt zelf al dat dat je niet uitmaakt..quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef Veerboot het volgende:
Ik wil zo'n micro sd-kaartje gaan kopen voor in de telefoon. Maakt het nog uit of dat class 2, 4, 6 of 10 is? Ik snap dat class 10 sneller is dan 2, maar merk je dat verschil ook echt tijdens het gebruik van je telefoon? (Dat het iets langer duurt om er van de computer muziek e.d. naar toe te kopiëren maakt me niet zoveel uit.)
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef lateralize het volgende:
[..]
En daaraan merk je het dus. Ik bedoel, het blijft een subjectieve ervaring, dus welk antwoord wil je precies? Ja je merkt het, maar je zegt zelf al dat dat je niet uitmaakt..
http://nl.wikipedia.org/wiki/SD-kaart#Classesquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?
Ik merk wel verschil, eerst had ik een class2 kaartje, en nu class6, en apps geinstalleerd op sd starten wel sneller op. En grote bestanden kopieren gaat ook echt stukken sneller.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou, meer of je het ook op de telefoon zelf merkt. Dus als ik bijvoorbeeld een mp3 wil afspelen, duurt het dan langer voordat die begint te spelen op een class 2- dan op een class 4-kaartje?
Als je weleens high definition opnames wil maken en deze op je sd kaart op wil slaan moet je minimaal een klasse 6 hebben omdat het volgens mij 5 MB per seconde opvreet aan opname, doe je dat neit dan boeit het niet heel veel qua afspelen van mp3's of zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storagequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je weleens high definition opnames wil maken en deze op je sd kaart op wil slaan moet je minimaal een klasse 6 hebben omdat het volgens mij 5 MB per seconde opvreet aan opname, doe je dat neit dan boeit het niet heel veel qua afspelen van mp3's of zo.
Dan is het niet boeiend. Maar voor ¤50 heb je een 32 gig kaart die gewoon snel is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef netolk het volgende:
[..]
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storage
48GB totaal dus. Ik heb er nu 24 inzitten en dat is al meer dan voldoende.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef netolk het volgende:
Ja, idd of het nuttig is is een 2e want wat moet je nou met 32 Gig op je mobiel??
Zeker omdat je ook gewoon internet enzo er op hebt zitten
zit je net 2 classes onder de optimale snelheidquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef Veerboot het volgende:
Beter te veel dan te weinig, zeg ik altijd maar.32 GB-kaartje (class 4) is zojuist besteld.
hd-filmen doe ik niet aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
zit je net 2 classes onder de optimale snelheid.
Eh muziek er op zetten? Ik heb alleen al 20 GB muziek op mijn telefoon staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef netolk het volgende:
Ja, idd of het nuttig is is een 2e want wat moet je nou met 32 Gig op je mobiel??
Zeker omdat je ook gewoon internet enzo er op hebt zitten
Sowieso niet helemaal waar. Een klasse 4 kaartje haalt die 5MB/s ook. De klasse geeft aan welke snelheid er constant gehaald kan worden wanneer er simultaan geschreven en gelezen wordt (4MB/s bij klasse 4 dus). In het geval van hd filmen ben je over het algemeen alleen aan het schrijven naar je kaartje, waarbij de snelheid veel hoger ligt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef netolk het volgende:
[..]
Voor die opnames boeit het ook niet want die gaan standaard al op de USB-storage
Daarom staat er ook "ik vind"quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:56 schreef lateralize het volgende:
Sja dat is dus afhankelijk van wat je met dat kaartje doet.
Owja die USB-storage had ik er nog niet bij opgeteld...quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:51 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
48GB totaal dus. Ik heb er nu 24 inzitten en dat is al meer dan voldoende.
Snap ik, maar voor jou zal dat ook niet altijd geldenquote:
Nou volgens mij niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef lateralize het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor jou zal dat ook niet altijd geldenHet ligt eraan wat je doet met het kaartje, ook in jouw geval.
Hmm dat heb ik nog niet vaker gehoord, wat is er precies mis mee?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef TJV het volgende:
De lol was van korte duur, telefoon kan terug omdat de microfoon niet goed is. Yippieyayee.
Maps zit er toch standaard op?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb sygic navigatie en nederlandse map gedownload, nederlandse map was iets van 250 mb, ik heb net bij applicatie beheer sigic navigatie verwijderd, maar dat was maar 17 mb nog wat, hoe moet ik nu de nederlandse map verwijderen? Als het goed heb je 2 gig waar je applicatie op kunt installeren toch? Daar was dus sygic op geinstalleerd neem ik aan, maar waar is de map geinstalleerd/opgeslagen? Bij usb opslag neem ik aan? Maar nadat ik sygic verwijderd heb is er geen extra geheugen vrijgekomen bij usb opslag, apparaatgeheugen is van 1,68 naar 1.70 gig gegaan, dan is dus maar 20 mb?
Geluid klinkt ontzettend dof, is bijna niet verstaanbaar. Ik plug die headset erin en praat daarmee verder en nergens last van..quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef MetBas het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik nog niet vaker gehoord, wat is er precies mis mee?
Zo is het, wat je allemaal in 2 jaar kan verzamelen. Tevens kan je dat kaartje mits je na 2 jaar je telefoon niet zijn kwijtgeraakt in je volgende telefoon stoppen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef Veerboot het volgende:
Beter te veel dan te weinig, zeg ik altijd maar.32 GB-kaartje (class 4) is zojuist besteld.
Klinkt inderdaad als een fabrieksfout. Terugsturen dan maar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Geluid klinkt ontzettend dof, is bijna niet verstaanbaar. Ik plug die headset erin en praat daarmee verder en nergens last van..
En die paar milliseconden neem jij waar?.... knap!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Navigeren tussen verschillende verschillende bureaubladen hapert een klein beetje als er de weatherwidget, of youtubewidget op het bureaublad staat waar je naartoe navigeert, merken jullie dit ook of gaat het bij jullie wel gewoon vloeiend? Het is een hapering van een paar millieseconden, heel kort.
Thanks nog voor je reactie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://www.companionlink.(...)HNnqoCFQIj3godEGvR9w
Hoe ziet die er uit?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef _Flea_ het volgende:
Iemand al een keer de Veilige Stand gezien op de telefoon? Ik nu al 2x in korte tijd.
Gaat bij mij gewoon bijna altijd vloeiend hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef FoolWithMokey het volgende:
Navigeren tussen verschillende verschillende bureaubladen hapert een klein beetje als er de weatherwidget, of youtubewidget op het bureaublad staat waar je naartoe navigeert, merken jullie dit ook of gaat het bij jullie wel gewoon vloeiend? Het is een hapering van een paar millieseconden, heel kort.
Die van mij kan ook weer terug wegens steeds wegvallende verbinding. Alleen nog ff met Hi bellen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef TJV het volgende:
De lol was van korte duur, telefoon kan terug omdat de microfoon niet goed is. Yippieyayee.
Het zal je bevallenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:11 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage heeft vandaag z'n Vodafone abo verlengd (gevalletje in b4 the ripoff) en ontvangt binnenkort de SGS2
Ik heb hem al een maand en ik ga pas 16 augustus over op Vodafone.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef lateralize het volgende:
Hmm ben benieuwd wanneer ik 'm krijg. 31 augustus ga ik over van Hi naar Vodafone.. krijg ik mijn SGS2 ook dan pas?(jaja, ik kan het natuurlijk ook even aan het verkooppunt vragen, maar ik dacht misschien weet iemand hier dat
)
Hmm oke, maar hoe gebruik je 'm dan? Gewoon zonder 'bel functionaliteit'? Ik neem aan dat ze niet simlock vrij zijn..?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb hem al een maand en ik ga pas 16 augustus over op Vodafone.
16 of 17 juni, toen ik het abonnement afsloot heb ik hem mee gekregen.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:05 schreef lateralize het volgende:
[..]
Hmm oke, maar hoe gebruik je 'm dan? Gewoon zonder 'bel functionaliteit'? Ik neem aan dat ze niet simlock vrij zijn..?
:| waarom is dat vanzelfsprekend? Zo ver als ik weet is iedere telefoon die je bij een abo krijgt gelocked. Maar mooi om te horenquote:
Volgens mij is dit tegenwoordig alleen bij prepaid het geval. De toestellen die je bij een abonnement zogenaamd gratis krijgt betaal je gewoon zelf in de vorm van een duurder abonnement (versus simonly)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:35 schreef lateralize het volgende:
[..]
:| waarom is dat vanzelfsprekend? Zo ver als ik weet is iedere telefoon die je bij een abo krijgt gelocked. Maar mooi om te horen
Nou ik heb nog nooit een telefoon met een abonnement gehad die gelocked was, zowel bij HI, KPN als Vodafone. Gewoon zorgen dat je geen branded versie krijgt, die willen nog wel eens een simlock hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:35 schreef lateralize het volgende:
[..]
:| waarom is dat vanzelfsprekend? Zo ver als ik weet is iedere telefoon die je bij een abo krijgt gelocked. Maar mooi om te horen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:12 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik heb nu ook een paar dagen de S2 en bevalt uitstekend, mooi beeld, snel etc. alleen dat ding wordt af en toe zo verrekte heet, schijnt opgelost te gaan worden met nieuwe android versie, maar wanneer komt die
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nope volgens de berichten wordt het pas augustus, in mei zeiden ze ook juni en in juni zeiden ze juli dus hou rekening met mogelijke vertraging
Je kan proberen om de batterij er even uit te halen en er weer in te doen. En dan kijken of de batterij wel wil opladen. Als de batterij helemaal leeg is kan het even duren voordat je wat te zien krijgt en/of je hem aan kunt zetten.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:09 schreef Quito1 het volgende:
Help!
Mijn batterij is leeg en ik kan hem niet meer opladen. Zowel met de oplader als met de USB kabel pakt mijn toestel hem niet. Dit zal dus een probleem van het toestel moeten zijn lijkt me, iemand hier ervaring mee/oplossing voor?????
Daar krijg je spijt vanquote:Op zondag 31 juli 2011 12:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik krijg hem ook van de week, teminste hij ligt al klaar bij Vodafone alleen moeten die rukkers van T-mobile toestemming geven op nummerbehoud
Ga hem denk ik alleen wel direct te ruil aanbieden voor een tab 10.1
Waarom dan?quote:
Die rukkers van T-mobile hebben mij na wat twittercontact gelijk geholpen met nummerbehoudt in tegenstelling tot die rukkers van Typhone die het (denk ik) totaal vergeten zijn. Dus heb het zelf maar opgelost ipv te wachten op typhone met hun verrekte kut service.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik krijg hem ook van de week, teminste hij ligt al klaar bij Vodafone alleen moeten die rukkers van T-mobile toestemming geven op nummerbehoud
Ga hem denk ik alleen wel direct te ruil aanbieden voor een tab 10.1
Yep in combinatie met een custom fontquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat met die missed calls e.d is toch missed it?
Hmm even zien of missed it ook als apk te kopen is via ideal ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep in combinatie met een custom font
Nee dat hoeft niet... er zijn methoden voor om zonder CC een app te kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm even zien of missed it ook als apk te kopen is via ideal ofzo.
Edit: Zo te zien niet. Hmm dan moet ik bij iemand een CC regelen.
quote:
Oh ja vandaar die smiley....quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef MetBas het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij er niks mee? Niet altijd achter alles iets zoeken.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja vandaar die smiley....
En verder vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde het bericht heeft....
Het is totaal niet interessant dat een tegenhanger dezelfde functie heeft.
Wel strak, alleen valt je datum een beetje weg, je kan die ook een andere kleur geven of wit laten bijv. Maar erg mooi vind ik.quote:
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik merk gewoon op dat wel heel erg veel functies direct van de iPhone zijn gekopiëerd. Hierdoor zal het morgen makkelijk wennen zijn als ik het toestel haal![]()
Als jij er onzeker van wordt dat je toestel niet origineel is, is dat niet mijn probleem. Van mij mag de galaxy s2 zoveel mogelijk op de iPhone lijken.
Ja, nou lekker boeienquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.
Ik vind het gewoon niet nodig om zulke onbelangrijke zaken te benoemen in een speciaal topic over de Galaxy.
Ik wel. Lang leve de vrijheid van een openbaar forumquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar onzeker van worden. Ik heb hier zowel een iPhone als een Galaxy S2.
Ik vind het gewoon niet nodig om zulke onbelangrijke zaken te benoemen in een speciaal topic over de Galaxy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |