Wat moet daar dan gebeuren ? Knokken met de lokale bevolking ? Knokken met je eigen spelers ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:14 schreef Absurditeit het volgende:
Je zou ook nog kunnen denken dat er juist iets gebeurt als de ME zo belachelijk vertegenwoordigd is.
Dat bedoeld ie toch ook, normaal gebeurt daar geen ene reet, nu zie ik het wel weer gebeuren dat zo'n ME'er een charge uitvoert wanneer een supporter een groot doek ophangt of wanneer iemand net even ergens langs wil waar de ME'er in kwestie geen trek in heeft en dan breekt de figuurlijke pleuris weer uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat moet daar dan gebeuren ? Knokken met de lokale bevolking ? Knokken met je eigen spelers ?
Ik kan het echt niet volgen. Lijkt meer op uitdagen dan op handhaven.
Ik bedoelde meer dat er sowieso niets was gebeurd, maar dat als er vandaag iets zou gebeuren dat het tegen de politie is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat moet daar dan gebeuren ? Knokken met de lokale bevolking ? Knokken met je eigen spelers ?
Ik kan het echt niet volgen. Lijkt meer op uitdagen dan op handhaven.
Zeker omdat sommige zich nu alweer als een crimineel voelen en daar wel de nodige drankjes genuttigd zullen worden en dat bij sommige weleens in agressie kan overslaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er sowieso niets was gebeurd, maar dat als er vandaag iets zou gebeuren dat het tegen de politie is.
quote:EINDHOVEN – Georginio Wijnaldum mag dan naar PSV zijn vertrokken, zijn hart ligt nog altijd bij zijn vorige club. "Ik hou heel veel van Feyenoord, zal de club altijd blijven volgen," zegt de twintigjarige aanvallende middenvelder in het magazine van NUsport.
"Ik ben nu supporter van Feyenoord."
Ik weet niet of ze je het bij PSV in dank afzeggen dat je dat zegt…
"Nee? Ik denk dat de fans van PSV het wel begrijpen, omdat ik zo lang voor Feyenoord heb gevoetbald. Natuurlijk ga ik me nu 110 procent voor PSV geven, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds heel veel van Feyenoord hou. Door die club ben ik hier gekomen, dus dat is begrijpelijk."
Weet jij wat er 4 december op het programma staat?
"Feyenoord-PSV?"
Kijk je er tegenop?
"Ik kijk er naar uit! Terug naar de Kuip… Wow."
Enig idee wat je kunt verwachten?
"Geen flauw idee."
Misschien moet je een helm opzetten. Je zult ongetwijfeld het een en ander naar je hoofd krijgen.
"Ik hoop dat de Feyenoord-supporters tegen die tijd wel doorhebben dat ik ook aan Feyenoord heb gedacht en niet alleen aan mezelf."
"Soms denk ik er wel eens aan, hoor. Zo van: hoe zullen ze straks reageren als ik tegen ze speel? Gaan ze fluiten? Dat zou ik erg jammer vinden, want de Feyenoord-fans zitten nog steeds in mijn hart. Of ze dat nou geloven of niet."
quote:FR1908Nieuws FR1908Nieuws
Vreemde situatie bij #Feyenoord. Vlemmings en Lodewijks nemen de honneurs waar,maar zullen bij de aanstelling van een nieuwe trainer...
Lekker hoor.quote:FR1908Nieuws FR1908Nieuws
... de club zo goed als zeker gaan verlaten.Vlemmings en Lodewijks zijn zeer teleurgesteld in de spelers,en gaat zsm met de directie praten.
1 minute ago
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 15:40:13#Feyenoord heeft een bod van 14 miljoen op Jonathan de Guzman niet geaccepteerd. De RvC steunde hierin de directie. reageer retweet
Ergens toch niet zo gek? Ze hebben al die tijd goed met Mario gewerkt en zien hoe de spelers hem op een lullige manier weg werken. Jammer, maar dat is collateral damage.quote:
.. en what the fuck als dat waar is ..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 15:40:13#Feyenoord heeft een bod van 14 miljoen op Jonathan de Guzman niet geaccepteerd. De RvC steunde hierin de directie. reageer retweet
Dat is het verhaal ja. Maar als ik de Twitter-account van FR1908Nieuws een beetje volg was de interesse toch wel wat concreter dan nu genoemd werd. Naar aanleiding hiervan was Poelmann uit de RvC opgestapt, volgens FR1908Nieuws.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:46 schreef PIETR het volgende:
Jezus, over oude koeien gesproken. Er is nooit een officieel bod van 14 miljoen op de Guzman binnengekomen, dat weten we nou onderhand toch wel?
Die hebben het van Rijnmondradioquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is het verhaal ja. Maar als ik de Twitter-account van FR1908Nieuws een beetje volg was de interesse toch wel wat concreter dan nu genoemd werd. Naar aanleiding hiervan was Poelmann uit de RvC opgestapt, volgens FR1908Nieuws.
Volg dat account ook al een tijdje, en ze hebben het vaak bij het juiste eind. Dit verhaal is echter toch wel erg twijfelachtig ..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is het verhaal ja. Maar als ik de Twitter-account van FR1908Nieuws een beetje volg was de interesse toch wel wat concreter dan nu genoemd werd. Naar aanleiding hiervan was Poelmann uit de RvC opgestapt, volgens FR1908Nieuws.
Pas op hier maak je Paul boos meequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef Merkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |