Want het is zo gek dat ik verwacht dat we gewoon van een zeer matige ploeg als NAC winnen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Jammer dat jouw logica niet opgaat, want als je dergelijke wedstrijden gewoon altijd ff wint, sta je aan het eind van de rit 5e ofzo. En we weten allebei dat dat nagenoeg onmogelijk is met dit materiaal.
Er kan wel in Breda gewonnen worden, maar zeker is dat allerminst. Dan zou je ook kunnen verwachten dat je altijd wel ff wint in Nijmegen, Arnhem, Almelo en Doetinchem. En toch zul je het daar ook zomaar lastig kunnen krijgen en punten verspelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want het is zo gek dat ik verwacht dat we van gewoon van een zeer matige ploeg als NAC winnen?
Als matige ploeg zijnde zou ik daar inderdaad niet zomaar vanuit gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want het is zo gek dat ik verwacht dat we gewoon van een zeer matige ploeg als NAC winnen?
Hij heeft absoluut de kwaliteiten. Verder is het gewoon een loslopende gek natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat is waar, maar bij andere clubs heeft hij prima resultaten behaald en werd er ook goed gevoetbald. Laat het bij Feyenoord dan aan beide partijen hebben gelegen, maar dat hij kwaliteiten heeft als trainer heeft hij al bij meerdere clubs aangetoond.
Tuurlijk je kunt overal verliezen, dat is voetbal. Maar een wedstrijdje tegen een zeer matige ploeg als NAC moet je gewoon kunnen winnen hoor. Zeker als je gewoon een goede trainer voor de ploeg hebt staan moet je die andere wedstrijden ook kunnen winnen die jij noemt. Al verwacht ik van Vitesse dat ze het komend seizoen beduidend beter zullen doen dan het afgelopen seizoen. Maar normaal gesproken moet je als Feyenoord toch gewoon naar de Graafschap gaan, ook met deze selectie, om te winnen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Er kan wel in Breda gewonnen worden, maar zeker is dat allerminst. Dan zou je ook kunnen verwachten dat je altijd wel ff wint in Nijmegen, Arnhem, Almelo en Doetinchem. En toch zul je het daar ook zomaar lastig kunnen krijgen en punten verspelen.
Misschien schatten wij de kwaliteiten van dit Feyenoord dan wel heel anders in. Jij doet net alsof het heel vanzelfsprekend is dat je aankomend seizoen ff wint in Breda, in Nijmegen en op een regenachtige zondagmiddag op een uitverkochte Vijverberg in Doetinchem. Ik moet dat nog maareens zien. Natuurlijk kan het wel gebeuren en moet je ook met dat idee aan zo'n wedstrijd beginnen, maar je zult zien dat het nog erg tegen kan vallen in de uitwedstrijden tegen zulke ploegen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk je kunt overal verliezen, dat is voetbal. Maar een wedstrijdje tegen een zeer matige ploeg als NAC moet je gewoon kunnen winnen hoor. Zeker als je gewoon een goede trainer voor de ploeg hebt staan moet je die andere wedstrijden ook kunnen winnen die jij noemt. Al verwacht ik van Vitesse dat ze het komend seizoen beduidend beter zullen doen dan het afgelopen seizoen. Maar normaal gesproken moet je als Feyenoord toch gewoon naar de Graafschap gaan, ook met deze selectie, om te winnen?
We hebben een jaar lang geen uitwedstrijd gewonnen (maart tot maart) en dan deze verwachtingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk je kunt overal verliezen, dat is voetbal. Maar een wedstrijdje tegen een zeer matige ploeg als NAC moet je gewoon kunnen winnen hoor. Zeker als je gewoon een goede trainer voor de ploeg hebt staan moet je die andere wedstrijden ook kunnen winnen die jij noemt. Al verwacht ik van Vitesse dat ze het komend seizoen beduidend beter zullen doen dan het afgelopen seizoen. Maar normaal gesproken moet je als Feyenoord toch gewoon naar de Graafschap gaan, ook met deze selectie, om te winnen?
quote:'Drenthe wil terug naar Feyenoord'
AMSTERDAM – Royston Drenthe zou terug willen keren naar zijn oude club Feyenoord. De Nederlander mag vertrekken bij Real Madrid, maar weigert een overgang naar de Portugese topclub Benfica.
Volgens de Spaanse sportkrant AS wil Drenthe de club uit Madrid alleen verlaten voor een terugkeer naar Rotterdam. Real ziet hem het liefst zo snel mogelijk vertrekken, maar wil wel een transfersom ontvangen voor de overbodig geworden middenvelder.
Benfica zou Drenthe een contract van vijf jaar hebben aangeboden, waarbij de Nederlander zijn salaris van Real Madrid zou behouden.
Drenthe heeft volgens de krant geen zin in een overstap naar Portugal en zou zelfs bereid zijn salaris in te leveren om naar Feyenoord te kunnen terugkeren.
De voormalig speler van het gedegradeerde Hercules Alicante wil met een overstap naar de Kuip zijn carrière nieuw leven in blazen.
Obstakel
Een groot obstakel voor een eventuele overstap naar Feyenoord vormt de transfersom. De in financiële moeilijkheden verkerende club kan deze normaal gesproken niet betalen.
Drenthe speelde eerder tussen 2005 en 2007 voor Feyenoord. Real Madrid nam de speler daarna voor dertien miljoen over.
Volgens mij hebben ze niet door dat zo'n 90% blij is met het ontslag van Beenquote:
Muitend Feyenoord speelt gelijk in Barendrecht?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:55 schreef Lastpost het volgende:
Je weet nu al hoe de krant van morgen opent.
Sjongejonge zeg, vraag me echt af wie dan zo'n beslissing neemt en op basis van welke informatie. Voetbal wordt echt met de dag triester.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |