Die J staat vast voor Jeffreyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:51 schreef Laysa het volgende:
Ja Kally heel veel plezier en gezelligheid vanmiddag...Kus voor D en J
hehehehequote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:53 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Hans komt net uit de dousche, zegt weet je wie er hier komen slapen, ik denk nou wie nemen mijn huis over, Take That, ik denk waar berg ik die, moest even nadenken, maar bedoelt op zijn werk
goedemorgen ben nog niet helemaal wakker..............
en hij is er echt niet blij meequote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:53 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Hans komt net uit de dousche, zegt weet je wie er hier komen slapen, ik denk nou wie nemen mijn huis over, Take That, ik denk waar berg ik die, moest even nadenken, maar bedoelt op zijn werk
goedemorgen ben nog niet helemaal wakker..............
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee voor de lekkere lieve ventjes van siep natuurlijk....maar voorruit jij ook 1
Ik zit ook mobielquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja lutje liefMaak jij dr een reeks van
Eindelijk vrij!quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eindelijk vrij!![]()
![]()
~
Het is zo goed om weer terug te zijn![]()
![]()
Maar morgen ben ik alweer weg, dan ga ik op vakantie
Keitof wannequote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk!
Keitof zoals jullie dat zeggen, en dan ben ik over 4 weken weer terug
We zitten dan ook op een camping hé? Dat is dan ook heel goedkoop, maar veel leuker dan hotels vind ikquote:
Kamperen is baasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We zitten dan ook op een camping hé? Dat is dan ook heel goedkoop, maar veel leuker dan hotels vind ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrolijkheid!
Ohja, dat wist ik trouwens welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nopes, komende week wel kindervakantieweek hier, zin in(Als kindje hè, niet als begeleider
)
Oh kut, ik ben nog niet wakkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik trouwens welWel lief doen tegen de begeleiders hé?!
De mannen als in Ian met de jongens?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:23 schreef Kally het volgende:
Tnx laylay, ik heb de mannen weggestuurd voor boodschappen, ik heb rust
Hey Mop die neem ik wel even lekker lepeltje lepeltjequote:
Ik heb je quote gewoon aangepast hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh kut, ik ben nog niet wakkerJe snapt wat ik bedoel!
Ohquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb je quote gewoon aangepast hoor![]()
Je hebt trouwens mail
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:23 schreef Kally het volgende:
Tnx laylay, ik heb de mannen weggestuurd voor boodschappen, ik heb rust
Jij lijkt DK welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:51 schreef iBenny het volgende:
Was ff naar de dokter vanwege mijn knie, die door een val van de trap van de week helemaal dik en warm is
Smurfjequote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij lijkt DK wel![]()
kusje dr op![]()
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUteeeeeeeeeeeeeeeeee....heel de dag tour![]()
Ohw ja, zo... ja, daar heb ik ook wel last vanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heeft ook elke keer van die vreemde acties waarmee hij blesures op,loopt
Goed geconcludeerdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Hee, dit is deel 1337!
En ja Lays, zin in!!!! Jij gaat ook kijken natuurlijk?
Ja...wel ff eerst douchen en boodschapjes halen...en dan komt mams ook meekijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Hee, dit is deel 1337!
En ja Lays, zin in!!!! Jij gaat ook kijken natuurlijk?
Gezellig!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...wel ff eerst douchen en boodschapjes halen...en dan komt mams ook meekijken
Zwabber on the road.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
En weer in de trein, zwabber op tournee
Wuut?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
Van Leeuwarden naar Maassluis met een omweg via Amsterdam Zuid
En daarvoor moet je helemaal omrijden ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet nog even een fles absinth halen in Amsterdam
Goedkope baggerabsinth kan je overal krijgen, maar voor het goeie spul moet een speciaalzaak hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daarvoor moet je helemaal omrijden ?
Welke waar?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goedkope baggerabsinth kan je overal krijgen, maar voor het goeie spul moet een speciaalzaak hebben
De slijterij heet Ton Overmars http://www.tonovermars.nl/quote:
Ah, die bij het vondelpark in de buurt!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De slijterij heet Ton Overmars http://www.tonovermars.nl/
De absinth heet Duplais Verte, plaatje moet je zelf even googlen want kan de link niet kopieren
Jup!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, die bij het vondelpark in de buurt!
Jawelquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:49 schreef iBenny het volgende:
Ik ben naar de bioscoop
[..]
Dan ken ik 'm
..geen idee waarvan eigenlijk
Als je je dat niet meer kan herinneren heb je daar iets gekocht en meteen opgedronkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:49 schreef iBenny het volgende:
Ik ben naar de bioscoop
[..]
Dan ken ik 'm
..geen idee waarvan eigenlijk
Maar iedereen heeft een zwarte omafiets, dan ben ik tussen 2000 fietsen in een te kleine fietsenstalling wel even aan het zoekenquote:
Komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
Word net wakker met m'n bakkes wijd open, charming
Ohja, die is ook binnenkort. De vierdaagse.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:59 schreef Laysa het volgende:
Moe![]()
Maar en boodschappen gedaan en huis gedaan en de afwas en verpleegster gespeeld en de Nijmeegse 4daagse vlag hangt
De feesten beginnen vandaag...de wandeltocht Dinsdagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, die is ook binnenkort. De vierdaagse.
Die feesten zijn wel tof. Ben er twee jaar terug eens geweest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
De feesten beginnen vandaag...de wandeltocht Dinsdag
ja is ook...Alleen dit jaar kunnen we helaas nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die feesten zijn wel tof. Ben er twee jaar terug eens geweest.
Ah, nicequote:
Pro niet, toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, nice
Maar kun je niet beter wachten op de nieuwe macbook serie?
Die komt binnenkort uit dacht ik
Nope... is de Macbook Air afaik... Anders ga ik huilen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet dat er nieuwe macs uitkomen, of de pro ertussen zit weet ik eigenlijk niet
Je hebt gelijk... Macbook Air, Mac en iOS Lion worden aangekondigd volgende weekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope... is de Macbook Air afaik... Anders ga ik huilen.
Krijg je die er niet bij als je hem volgende week koopt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
Lion staat niet op mijn macbook, natuurlijk!
Ohw, gaat het inmiddels al wat beter met 'm?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook wel goed, net thuis van die vriend. En flink gaar
Jep. Lekker bier gedronken en radio gemaakt voor 3,5 luisteraarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gaat het inmiddels al wat beter met 'm?
Hoe laat was dat dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep. Lekker bier gedronken en radio gemaakt voor 3,5 luisteraar
ff relax dus...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep. Lekker bier gedronken en radio gemaakt voor 3,5 luisteraar
Toch niet dat punkuurtje?quote:
Nu kan ik vredig stervenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima! Je hebt het trouwens gemaakt, de autocorrect kent 'VH' voort _O
Dat was zo goed.quote:
Ik miste je al opeens in het topicquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was zo goed.
Ik moest naar bed omdat ik al twee dagen niet goed had geslapen, maar volgende keer ben ik er vol bij!
Ik ga niet dood voordat ik vol heb kunnen genieten van m'n pensioen.quote:
Oh das fijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik miste je al opeens in het topic
Het was idd wel leuk, alleen veel te weinig luisteraars. Normaal zitten er 10+ man te luisteren en te reageren in het topic
[..]
Ik ga niet dood voordat ik vol heb kunnen genieten van m'n pensioen.
Volgende keer gooi ik het ook in dit topic. Je show spammen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:21 schreef Bellatrix het volgende:
Laat je het wel weten wanneer je weer draait? Ik ben niet altijd in das topique.
Foto?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi! Rolf heeft een broertje, David, zonder breedbek.. Maar met vriendin.
Moet je even op Twitter kijken, hij heeft hem gementioned.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Foto?
Lekker bij de bezorgbeer besteld
Geen zin om te koken en net thuis van een verjaardag
Jij hebt het beter geregeld jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga dit kutweer ontvluchten volgende week
Heb het echt gehad hier
america, fuck yeahquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef Patje1987 het volgende:
Heb het echt gehad hier
Snap ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef Patje1987 het volgende:
Heb het echt gehad hier
Lievv dat ik in je koffer magquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef Patje1987 het volgende:
Heb het echt gehad hier
Rondreizenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snap ikNaar welke streek ga je in de US of A? Of ga je rondreizen?
Hahaquote:
Zo lastig is het toch niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan echt niet met itunes omgaan, ik haat dat programma zo erg.
Download Sharepod, superhandigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Dan al.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 1,5 week en dan krijgen wij ook zomer
Zeggen ze
Ik kan er ook niet mee omgaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik dacht dat we de zomer al hadden gehad in Aprilquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 1,5 week en dan krijgen wij ook zomer
Zeggen ze
ik ook nietquote:
Ijsjesmeetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Bella kom jij ook naar de ijsjesmeet 22-07 om 14:00 uur
In Utrecht
Heb je link?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Bella kom jij ook naar de ijsjesmeet 22-07 om 14:00 uur
In Utrecht
nee er is geen topicquote:
...en Jofunu Kunquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee er is geen topic
Maar het is in Utrecht en Benny komt, en ik, en knetter, en valhallen en Morpheus en....
wacht Benny plaats jij het lijstje even
beebquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[Radio 49] #412 Foute muziek en Verdomde Vaders..
[..]
Hola
NICE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:36 schreef Patje1987 het volgende:
Jofu gaat een ijsje scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een kinder ijsje he, anders raakt zijn buikje zo vol.
tissue aangeeftquote:
Iets anders nu.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog steeds harry potter, of iets anders?
nou ik zit lekker droog op mijn bank maar met ochtendjas is toch niet normaal in juliquote:
Leuk is idd anders. Zul je zien dat het September en Oktober weer heerlijk weer isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik zit lekker droog op mijn bank maar met ochtendjas is toch niet normaal in juli
denk ik ook, ondertussen lees ik deze topicreeks echt leuk gedaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leuk is idd anders. Zul je zien dat het September en Oktober weer heerlijk weer is
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:52 schreef ValHallen het volgende:
Vanavond van 22:00 - 23:00:
DJ VH1 (HAHAHAHA snap je hem, ValHallen1) Proudly presents: De jeugdsentiment show. Alleen maar nummers die hip waren toen ik in groep 8/brugklas/2e zat. Komt dat luisteren mensen!
We gaan op je liggen.quote:
quote:
zou het aan de gebruiker kunnen liggen ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
itunes gaat eraf, ik ben er klaar mee incompetent aidsprogramma.
Nee dit ligt absoluut aan itunes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:00 schreef crv het volgende:
[..]
zou het aan de gebruiker kunnen liggen ?
Ik deed er ook niet aan maar moest er muziek op zetten, ga nu even naar alternatieven zoeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe al lang niet meer aan Itunes. Dat programma is zo dom.
ok, ja zo heeft alles en iedereen zijn beperkingenquote:
Winamp 1D. Heerlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik doe al lang niet meer aan Itunes. Dat programma is zo dom.
quote:
quote:
Afleidingsmanouvrequote:
Kwartet?quote:
Zo blijf ik jullie kwijtraken...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom is dit geen reeks?
Wil de minderjarige dader zich melden bij de badmeester!
My body is ready.quote:
daarna niet meerquote:
en ik verveel de de tering en heb het koud en wil koffie maar geen zin om op te staanquote:
Ik heb een verjaardag achter de rugquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is nog geeneens half acht, doe je goed.
verklaart een hoopquote:
Zo erg zal het niet zijn, ik ga doseren!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarna niet meerdan moet ik je de trap opslepen
en pleur je wel ergens op een luchtbed
nu alquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik verveel de de tering en heb het koud en wil koffie maar geen zin om op te staan
van jou hou ik zoveelquote:
Ik ga zo eten en koffie drinkenquote:
en je post dit om ... ?quote:
www.google.com en dan intiepen "strand Italie"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ok mensjes die wel eens in Italie zijn geweest
We willen een week rondreizen in Italie, Rome, Florence en Venetie. (daar heb ik de hotelletjes al van gevonden)
Wij willen ook nog een weekje strand doen, maar ik heb geen flauw idee waar ik dan op moet zoeken
Ik kom nooit Italie en ben er ook nog nooit geweestHeet dat Toscane ofzo
Of iemand anders tips? Moet wel warm zijn en het zeewater ook
Rimini.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ok mensjes die wel eens in Italie zijn geweest
We willen een week rondreizen in Italie, Rome, Florence en Venetie. (daar heb ik de hotelletjes al van gevonden)
Wij willen ook nog een weekje strand doen, maar ik heb geen flauw idee waar ik dan op moet zoeken
Ik kom nooit Italie en ben er ook nog nooit geweestHeet dat Toscane ofzo
Of iemand anders tips? Moet wel warm zijn en het zeewater ook
ferquote:
rimini, daar zit toch al die jeugd enzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Rimini.
Anders zou ik het ook niet weten.
Toscane is meer binnenland.
Hoe is het met de franse man ?quote:
Overrated, vooral. Leuk in zo'n bootje zitten hoor, mooie omgeving. Maar echt geweldig was het dan ook weer niet.quote:
Ik ken geen andere bekende italiaanse badplaats.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
rimini, daar zit toch al die jeugd enzo
dus dat zou in 1 dagje kunnen? Ik wil het wel gezien hebben enzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Overrated, vooral. Leuk in zo'n bootje zitten hoor, mooie omgeving. Maar echt geweldig was het dan ook weer niet.
wel, ik zit me in mijn hotel te vervelen eigenlijkquote:
en met je vrouw ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
wel, ik zit me in mijn hotel te vervelen eigenlijk
dat gaat steeds beter gelukkigquote:
we willen starten in Rome, dan Florence en dan Venetie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Rimini was heel leuk! Veel jongeren maar ook weer niet overdreven veel. Vanuit daar gingen we naar San Marino en Venetie. Al zijn Rome en Florence daar weer ver vandaan.
goed om te horenquote:
vlieg je toch door naar spanjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we willen starten in Rome, dan Florence en dan Venetie.
Of andersom maar wil daarna echt een week strandvakantie. Maar wil ook niet tussen de zuipende en feestende jongeren zitten
Met de eigen auto of gaan jullie een Fly 'n Drive doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we willen starten in Rome, dan Florence en dan Venetie.
Of andersom maar wil daarna echt een week strandvakantie. Maar wil ook niet tussen de zuipende en feestende jongeren zitten
pfff neem je de ferryquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We willen met de auto op vakantie
eigen autoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Met de eigen auto of gaan jullie een Fly 'n Drive doen?
Hitlerbier?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
2 keer naar Venetie geweest. Leuke huizen, maar stervensdruk en het stinkt daar.
Rimini is zeker tof, Hitlerbier kopen
Echt zo'n vrijstaatje dus. Ben er nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, in San MarinoDaar hadden ze echt raar spul. Wel toffe stad trouwens
Rare mensen daar jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had juist Mussolini bier.
Maar echt overal zag je Hitler en Mussolini, werd er gek van
Uit welke tekenfilm komt je avatar?quote:
Het ligt op een berg. Dus eigenlijk is een berg het hele land.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt zo'n vrijstaatje dus. Ben er nog nooit geweest.
Dexter's lab > The Justice friends > ValHallenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uit welke tekenfilm komt je avatar?
quote:
Aha geen wonder dat het bekend overkwam.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dexter's lab > The Justice friends > ValHallen
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was echt geweldig jaDaar kunnen zo'n 25 mensen in. Heb je het circuit ook gezien?
San Marino speelt toch ook gewoon mee in de Serie A?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was echt geweldig jaDaar kunnen zo'n 25 mensen in. Heb je het circuit ook gezien?
Het ligt nogal verdekt. Wij zijn er naartoe gelopen omdat F1 gek in de vriendenkringquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee.Of misschien wel gezien maar niet in me opgenomen.
Serie Cquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
San Marino speelt toch ook gewoon mee in de Serie A?
Ik denk dat ik deze week ook nog wel gaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Kal, ik denk dat je jongens Cars 2 ook wel leuk vinden... Het is niet zo heel zoetsappige als het eerste deel
Oke!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze week ook nog wel ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |