Die J staat vast voor Jeffreyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:51 schreef Laysa het volgende:
Ja Kally heel veel plezier en gezelligheid vanmiddag...Kus voor D en J
hehehehequote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:53 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Hans komt net uit de dousche, zegt weet je wie er hier komen slapen, ik denk nou wie nemen mijn huis over, Take That, ik denk waar berg ik die, moest even nadenken, maar bedoelt op zijn werk
goedemorgen ben nog niet helemaal wakker..............
en hij is er echt niet blij meequote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:53 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Hans komt net uit de dousche, zegt weet je wie er hier komen slapen, ik denk nou wie nemen mijn huis over, Take That, ik denk waar berg ik die, moest even nadenken, maar bedoelt op zijn werk
goedemorgen ben nog niet helemaal wakker..............
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee voor de lekkere lieve ventjes van siep natuurlijk....maar voorruit jij ook 1
Ik zit ook mobielquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja lutje liefMaak jij dr een reeks van
Eindelijk vrij!quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eindelijk vrij!![]()
![]()
~
Het is zo goed om weer terug te zijn![]()
![]()
Maar morgen ben ik alweer weg, dan ga ik op vakantie
Keitof wannequote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk!
Keitof zoals jullie dat zeggen, en dan ben ik over 4 weken weer terug
We zitten dan ook op een camping hé? Dat is dan ook heel goedkoop, maar veel leuker dan hotels vind ikquote:
Kamperen is baasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We zitten dan ook op een camping hé? Dat is dan ook heel goedkoop, maar veel leuker dan hotels vind ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrolijkheid!
Ohja, dat wist ik trouwens welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nopes, komende week wel kindervakantieweek hier, zin in(Als kindje hè, niet als begeleider
)
Oh kut, ik ben nog niet wakkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik trouwens welWel lief doen tegen de begeleiders hé?!
De mannen als in Ian met de jongens?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:23 schreef Kally het volgende:
Tnx laylay, ik heb de mannen weggestuurd voor boodschappen, ik heb rust
Hey Mop die neem ik wel even lekker lepeltje lepeltjequote:
Ik heb je quote gewoon aangepast hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh kut, ik ben nog niet wakkerJe snapt wat ik bedoel!
Ohquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb je quote gewoon aangepast hoor![]()
Je hebt trouwens mail
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:23 schreef Kally het volgende:
Tnx laylay, ik heb de mannen weggestuurd voor boodschappen, ik heb rust
Jij lijkt DK welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:51 schreef iBenny het volgende:
Was ff naar de dokter vanwege mijn knie, die door een val van de trap van de week helemaal dik en warm is
Smurfjequote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij lijkt DK wel![]()
kusje dr op![]()
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUteeeeeeeeeeeeeeeeee....heel de dag tour![]()
Ohw ja, zo... ja, daar heb ik ook wel last vanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heeft ook elke keer van die vreemde acties waarmee hij blesures op,loopt
Goed geconcludeerdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Hee, dit is deel 1337!
En ja Lays, zin in!!!! Jij gaat ook kijken natuurlijk?
Ja...wel ff eerst douchen en boodschapjes halen...en dan komt mams ook meekijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef Lutte het volgende:
Hee, dit is deel 1337!
En ja Lays, zin in!!!! Jij gaat ook kijken natuurlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |