iehlllquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:07 schreef Joosterd het volgende:
Seks is lekkor maar kan soms wel een beetje vies zijn.
Ik ga in ieder geval nooit meer door de rode zee.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval nooit meer door de rode zee.
TOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH INFORMATIONquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon niet doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeiiiiiiiiiii ik wacht wel even ja.
MENSTRUATIEBLOED IS SOWIESO KANKER GOOR GADVERDAMME JEZUS CHRISTUS BAHHHHHHH. KOTSWEKKEND.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:09 schreef Joosterd het volgende:
En ik kan al zo slecht tegen bloed dat niet van mij zelf is.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MENSTRUATIEBLOED IS SOWIESO KANKER GOOR GADVERDAMME JEZUS CHRISTUS BAHHHHHHH. KOTSWEKKEND.![]()
Waaaaaaaaaaaaaaarom in hemelsnaam zou je gaan neuken als je ongesteld bent?! WHAT THE FUCK. Als ik ongesteld ben, heb ik daar echt geen verlangen naar.BAHHHHHHHHHHHHHHBAHBAHHHH.
IEHL niet 'het' doen hoor, da's gevaarlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef Joosterd het volgende:
Maandag en Dinsdag ga ik naar een klasgenote die met haar familie op de camping zit maar met slecht weer is het niet zo leuk.
QFT zieke shit..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MENSTRUATIEBLOED IS SOWIESO KANKER GOOR GADVERDAMME JEZUS CHRISTUS BAHHHHHHH. KOTSWEKKEND.![]()
Waaaaaaaaaaaaaaarom in hemelsnaam zou je gaan neuken als je ongesteld bent?! WHAT THE FUCK. Als ik ongesteld ben, heb ik daar echt geen verlangen naar.BAHHHHHHHHHHHHHHBAHBAHHHH.
je produceert het zelfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tering. Ik geraak er misselijk van.
Allee mannekes ik ook een klein beetje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tering. Ik geraak er misselijk van.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE DOOR HET VERHAAL VAN JOOST MET ZN RODE ZEE. BAH
Maar jij bent ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE DOOR HET VERHAAL VAN JOOST MET ZN RODE ZEE. BAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |