xDDquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef thavinca het volgende:
Al 3 nachten niet gebaggert :'''''( me internet had een kater van de nachten ervoor xD
Heulemaal niet. Gewoon neuken om er bij te horen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Brownies het volgende:
[..]
ja zo los je het niet op! dat is een vette one night stand en daarna ben je nog gefrustreerder!
slaaplkkr sgatjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Oceanview het volgende:
NOU HEY SLAPEN DOEI
KUSJES ZOMERMEISJE
en de rest.
Met Penisbaard zelf nogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet eckte tijden met Pixie Twizu Lysdexie Lindgren enzo missen
Omdat jij een waerde bent.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En de rest vd baggeraars niet opnoemen, teleurstellend weer.
Ik mis ze Flippiee en MYV. Harde tijden toen ook al was ik noobiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
Penissnor himself.quote:
Neh niet echt..:P anders zou ik daar volop reageren..heb daar zo nu en dan wat gepost meeste dames hangen daar 24/7 rond en checken alle posts en reageren daar ook op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij post in Sexy en gewaagd, heb je ook een beetje aandacht nodig?
quote:
Zie je wel... je loopt wegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Oceanview het volgende:
NOU HEY SLAPEN DOEI
KUSJES ZOMERMEISJE
en de rest.
nou ik wil wel, maar het is gewoon om je te helpenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Gewoon neuken om er bij te horen.
Ik mis wel wat namen van een jaar terugquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
OWquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daarom.
http://www.encyclo.nl/begrip/waerde
quote:
Napoleonfourquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Penissnor himself.
XIIY mag ook wel genoemd worden als pro-nachtbaggeraar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |