Ik zie het al voor me, zo'n groep Afrikanen die zich in een uur helemaal kapot rijden en dan omver vallenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, wie weet zijn het nog fantastische renners. Ik zou niet weten waarom niet, als ze goed begeleid worden.
Ja! Ik dacht al de hele tijd... hij lijkt op zo'n zanger...quote:
Was toch laatst zo'n groep Afrikanen overgevlogen die hier gingen trainen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, zo'n groep Afrikanen die zich in een uur helemaal kapot rijden en dan omver vallen
Niet meer, niet minderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
Jezus wat is dit, reclameblok voor de Rabobank?
quote:
Was dat niet op de Belg?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Was toch laatst zo'n groep Afrikanen overgevlogen die hier gingen trainen?
Was nog op SBS geloof ik.
Zij ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Contador_The_Best het volgende:
Pff, ik zou me rot schrikken als je naast zo'n vrouw wakker wordt. Pfff.
is nie erg, je mag er wezen:Dquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Contador_The_Best het volgende:
Pff, ik zou me rot schrikken als je naast zo'n een vrouw wakker wordt. Pfff.
twitter:martinbuit twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 01:00:47Edwin Winkels lijkt de rockende broer van Marco Borsato reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |