abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103713994
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:*
nou mocht je hem nog zien verwen hem dan maar ff goed.
pi_103714027
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Eh... ja hoor cat :*
O+

Wordt zijn poot weer slechter ja? Nu er meer haan KIPgewicht boven zit?
Dan is het wat dat betreft misschien ook wel beter. En hij heeft inderdaad een prachtleventje gehad, genoeg aandacht van iedereen voor wel 10 kippelevens. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:54:56 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_103714263
Aww Peukie...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_103715665
Peukie O+ , een kort maar goed leven gehad.
Tombo :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:56:40 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103716432
Peuk ;( Wat jammer...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:08:09 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_103716846
Peuk -O-

En ja Tombo, that's life, but life sucks wel es :*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_103717610
Peuk wat sneu. Verwen hem nog maar lekker mocht je hem nog zien.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:58:40 #158
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_103723268
:o ;( :'(

Is alles wel ge-dubbelcheckt? :(
Weten we zeker dat het een haantje is?

Is het niet gewoon een heel erg "butchy-pot-wijfie"? 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desperate, grasping at straws here, i know. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_103723751
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
:o ;( :'(

Is alles wel ge-dubbelcheckt? :(
Weten we zeker dat het een haantje is?

Is het niet gewoon een heel erg "butchy-pot-wijfie"? 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desperate, grasping at straws here, i know. ;(
helaas ;(

Jij nog ruimte voor een Haan? O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:16:37 #160
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_103723940
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

helaas ;(

Jij nog ruimte voor een Haan? O+
Ruimte wel, welwillende buren niet. :{
Mijn vader heeft eens (voordat hij wegging) geprobeerd hier twee pauwen te houden, sindsdien is voor de buurtjes elke vogel die ook maar enigszins geluid maakt al teveel. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 30 oktober 2011 @ 03:02:15 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103731746
Huh? Dus nu gaat zo'n beest gewoon dood?

Wat een vreemde dierenliefde, die kippenhouderij. -O-

En tombolafan, hier begint jouw rol pas echt, na al je vrolijke verslagen. Natuurlijk gaat Peuk niet naar de haaien, je hebt hem verdorie fatsoenlijk leren lopen. Zoek nu een tehuis voor hem, doe alles wat je kan. Schakel FOK! in, PM de PR-afdeling, zet advertenties.

Een beetje schokschouderend cocluderen dat that life is, gaat niet meer op. Je hebt Peuk gedeeld met ons en dus is hij niet langer de ongetwijfeld zoveelste haan die naar de slachtbank moet. Doe verdorie Iets. :{ peuk is ook van FOK! En dat is jóuw schuld.

[ Bericht 63% gewijzigd door Duderinnetje op 30-10-2011 03:12:14 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 06:28:42 #162
155227 crew  Guppy
dus
pi_103732871
Maar hij krijgt ook steeds meer last van z'n poot ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_103732916
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2011 03:02 schreef Duderinnetje het volgende:

En tombolafan, hier begint jouw rol pas echt, na al je vrolijke verslagen. Natuurlijk gaat Peuk niet naar de haaien, je hebt hem verdorie fatsoenlijk leren lopen. Zoek nu een tehuis voor hem, doe alles wat je kan. Schakel FOK! in, PM de PR-afdeling, zet advertenties.

Een beetje schokschouderend cocluderen dat that life is, gaat niet meer op. Je hebt Peuk gedeeld met ons en dus is hij niet langer de ongetwijfeld zoveelste haan die naar de slachtbank moet. Doe verdorie Iets. :{ peuk is ook van FOK! En dat is jóuw schuld.
Peuk gaat toch niet gewoon dood? Daar moet een handje bij geholpen worden hoor.

Ik verbaas me toch altijd over dit soort hypervals sentiment. Tientallen, duizenden, miljoenen slecht behandelde dieren met een weerzinwekkend leven en een weerzinwekkende dood waarvan je best weet dat ze zo leven en sterven is geen reden tot ongemak, maar een dier met een plaatje en een naam en een goed leven en een goed einde: oproep tot meelij, medogen, emotie, moreel beroep, tranen en tuiten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103733132
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2011 03:02 schreef Duderinnetje het volgende:

hij gaat niet 'gewoon dood' :{
als we hem meteen dood gemaakt hadden toen bleek dat zn poot slecht was,
zonder ook maar iets te proberen ermee,
DAN had je een punt gehad. Maar ik heb mn ziel en zaligheid
in dat beest gestoken :{w het risico bestond dat het een mannetje was, en dan stond het vervolg al vast.
quote:

Ah, dus als ik iets op het forum zet dan hebben alle posters beslissingsrecht? :')

als je vanaf het begin meegelezen had dan zou je gezien hebben dat ik met heel mijn hart hoopte dat het een vrouwtje was :{

feit blijft dat hij steeds moeilijker gaat lopen, steeds meer op de zijkant van zijn poot. Dat is niet iets wat geaccepteerd wordt door een nieuwe groep kippen, iets raars houdt in dat je de pispaal wordt. --> hij kan dus niet naar de groep waarin zijn ouders zitten zonder dat ie daar sneu sterft

kippen zijn groepsdieren dus hem alleen ergens bij iemand zonder buren zetten is ook heel sneu.

En die poot blijft lastig, want Peuk is nog niet uitgegroeid dus er zal alleen maar meer gewicht op komen waardoor hij nog slechter zal gaan lopen.

Ja, ik vind het heel kut maar ik vreesde het de laatste tijd al, dus misschien dat ik daarom minder hysterisch reageer dan misschien verwacht werd. Maar ik vind het echt heel jammer ;(

Kom niet aan bij mij dat hij zielig is en dat ik nu FOK! verschuldigd ben nog iets te proberen :r

kijk eerst eens naar alle anonieme kippen (en eieren) die bij mensen op hun bord liggen, daar zit VEEL meer dierenleed achter dan bij deze haan die een extra kans kreeg. En dat maakt niet uit omdat ze geen naam hebben? :')

Ik voel me niet schuldig want ik heb alles geprobeerd. Tip: Klik op 'stop volgen' en maak van Peuk de zoveelste anonieme haan, kennelijk scheelt dat :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:01:57 #165
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103734169
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2011 06:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Peuk gaat toch niet gewoon dood? Daar moet een handje bij geholpen worden hoor.

Ik verbaas me toch altijd over dit soort hypervals sentiment. Tientallen, duizenden, miljoenen slecht behandelde dieren met een weerzinwekkend leven en een weerzinwekkende dood waarvan je best weet dat ze zo leven en sterven is geen reden tot ongemak, maar een dier met een plaatje en een naam en een goed leven en een goed einde: oproep tot meelij, medogen, emotie, moreel beroep, tranen en tuiten.
Zeg, hou op met je moralistische toontje. Zo werkt dat nu eenmaal: een bepaald dier kan sentiment oproepen terwijl je de volgende in de pan gooit. Dat is het hele concept van huisdieren.

Overigens zijn de andere kippen ook reden tot ongemak voor mij, maar daar gaat het nu niet over.

Azijnpisser.

En wat jammer van zijn pootje tombola.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 10:33:51 #166
155227 crew  Guppy
dus
pi_103734758
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zeg, hou op met je moralistische toontje. Zo werkt dat nu eenmaal: een bepaald dier kan sentiment oproepen terwijl je de volgende in de pan gooit. Dat is het hele concept van huisdieren.

Overigens zijn de andere kippen ook reden tot ongemak voor mij, maar daar gaat het nu niet over.

Azijnpisser.

Toch heeft Sigme wel een punt. Je zou er eens over na kunnen denken als je een kipfiletje in je winkelmandje gooit.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 10:39:12 #167
163650 Greys
pi_103734882
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Toch heeft Sigme wel een punt. Je zou er eens over na kunnen denken als je een kipfiletje in je winkelmandje gooit.
Sure. En tóch is een kuiken dat je met de hand hebt groot gebracht en waar je spalkjes voor hebt lopen rommelen iets anders dan het anonieme kipfiletje in je winkelmandje, hoe je het ook wendt of keert.

En daarbij... wie zegt dat Tombo niet bv biologische kipfiletjes koopt? :? Of wie je ook bedoelt met 'je' in de zin 'Je zou er eens over na kunnen denken'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 10:43:44 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_103735001
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Sure. En tóch is een kuiken dat je met de hand hebt groot gebracht en waar je spalkjes voor hebt lopen rommelen iets anders dan het anonieme kipfiletje in je winkelmandje, hoe je het ook wendt of keert.

En daarbij... wie zegt dat Tombo niet bv biologische kipfiletjes koopt? :? Of wie je ook bedoelt met 'je' in de zin 'Je zou er eens over na kunnen denken'.
Ik bedoelde Duderinnetje, die nogal pinnig reageerde op Sigme. Een (biologische) kip is net zo goed ook een kuikentje geweest. Kijk, dat je vlees eet, moet iedereen voor zich weten, maar omdat zo'n filetje anoniem is, is het anders? Vind ik niet per se.

Het is ook absoluut een kuiken waar je een band mee hebt. Of in ieder geval Tombo. En volgens mij vindt zij het al erg zat. Om dan zo te reageren...
Maar het was ook iets wat al vanaf het begin vaststond, en daar is Tombo ook nooit onduidelijk over geweest.
pi_103735743
Volgende keer het kuikentje laten 'seksen' oftewel zeker weten dat je een kip hebt :7

Misschien een ongepaste vraag, in dat geval excuses, maar ga je zijn dood en leven nog 'nuttig' maken door het vlees te gebruiken?
pi_103737870
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Azijnpisser.

En wat jammer van zijn pootje tombola.
Het is hypersentiment wanneer jij je persoonlijk betrokken voelt bij een kipje dat in werkelijkheid voor jou even anoniem is als al die anderen. Het is niet jouw huisdier, het is jouw valse sentiment. Lekker inhakken op iemand die geprobeerd heeft een kuikentje te redden door vals en gemeen sentiment. Secreet.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103738043
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Jeuh bitchfight.
Ach ja, ik hou al op.

Succes met het uitmaken van de peuk.
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 12:39:13 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_103738530
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ach ja, ik hou al op.

Ja godver, nou zit ik cola op m'n scherm :')
pi_103745101
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ach ja, ik hou al op.

Nou en dit vind ik dan weer niet nodig -O- , o wat ben jij grappig maar niet heus.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 31 oktober 2011 @ 02:15:30 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103773568
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jij hebt geen idee wat ik op dat vlak uitvoer. Zou je me beter kennen, dan zou je weten dat je aanname, en die van sigme, lachwekkend zijn.

Mij stoort het dat je kennelijk pas om een kip haan mag geven als je ook elk kipfiletje van je bord veegt. Dát is pas hypocrisie. In China eten ze honden. Zullen we die nu ook maar gewoon afschaffen? Want anders is het toch wel wat hypocriet, niet waar?

Doodvermoeiend, mensen die almaar op een zelfgekroond superieur meta-niveau om zich heen kijken.

Naar hè, mensen.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')