Niet, daar staat mn huis niet echt op rememberquote:
Boor is wel weer helemaal de softy hèquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
Boor werd helemaal afgelikt
En hij vond het gewellllllllllllllldig
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink ook, ze zijn nu met zijn drieën 'zit' aan het doen met S
Ik zie hem er zo af sodemieteren hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Die foto's
Hou jij nou Boor zn poot vast?
Oh nee da's toeval, kijk maar op de andere foto's niet. Maar op een gegeven moment was hij zo van de wereld van gelukzaligheid dat hij bijna van schoot af lazerdequote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Die foto's
Hou jij nou Boor zn poot vast?
Zie, GMTAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee da's toeval, kijk maar op de andere foto's niet. Maar op een gegeven moment was hij zo van de wereld van gelukzaligheid dat hij bijna van schoot af lazerde
Please, ga door omnomnom, denkt boorquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Haar.... kijk dan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had wel echt gelik idd verwacht, met tongquote:
Op de allerbovenste foto werd Boor zijn oor vakkundig afgelebberd, maar ik knipte steeds net te laat om de tong er op te krijgenquote:
Tuinslang?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de tuinslang samen bedoel je?
Of een andere?
Huh? De wallen zijn toch 24/7 open?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Wat een gelebber
Zo, ik ben klaar met werken
Dan zit er niets anders op, er moet een filmpje komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de allerbovenste foto werd Boor zijn oor vakkundig afgelebberd, maar ik knipte steeds net te laat om de tong er op te krijgen
Volgens mij bedoelt ie die foto van Multiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een andere?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie die foto van Multi
Ben je lekker met jezelf bezigJa, een nieuw hondje is waaaay belangrijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Deze:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een andere?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie die foto van Multi
Ben je lekker met jezelf bezigOhhhhhhhhhhh jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry. Ik zit nog vol van de teckel van het gastgezin
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Als je je nog 1x gaat verontschuldigen ben ik genoodzaakt je te slaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh jezus
Sorry. Ik zit nog vol van de teckel van het gastgezin
BANquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Dat mag je er allemaal weer uit gaan schoppen
Ik heb het ook gemist hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Uitgerekend vanaaf internetmodemcrisis bij m'n ouders, heb ik de Live-thuiskomst moeten missen
Dat weet ze snel genoeg, want S heeft net drie keer 'zit' met haar geoefend (kon ze volgens het gastgezin nog niet) en nu gaat ze steeds overal als S haar aankijkt en niets zegt snel zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Op foto's van daar hebben we haar al op tuinslangen zien kauwen, op een halsband? Dat mag je er allemaal weer uit gaan schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |