Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Was dus vanavond uit eten... van 5 uur tot 9.
En om 6.30 had de ober door dat ik echt niet na 4 biertjes omviel dus kwam hij steeds heel jolig vragen of ik nog een biertje wilde.
Ja dus... na een biertje of 8 ging hij mij helemaal raar aankijkenWas wel de enige van de 60 uitgenodigden die steeds drinken had
Maar dat is niet de bedoeling he? van dit topic want het gaat niet over drank
Jawel dat gaat het welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Was dus vanavond uit eten... van 5 uur tot 9.
En om 6.30 had de ober door dat ik echt niet na 4 biertjes omviel dus kwam hij steeds heel jolig vragen of ik nog een biertje wilde.
Ja dus... na een biertje of 8 ging hij mij helemaal raar aankijkenWas wel de enige van de 60 uitgenodigden die steeds drinken had
Maar dat is niet de bedoeling he? van dit topic want het gaat niet over drank
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
Mn vriendje zat te googelen op orgamisms... ik dacht dat ie op orgasms zat te googelen... en ik heb niet eens gedronken...
Oui ouiquote:
Best lang zo'n bus, vooral in de breedtequote:
quote:
Heel soms lees ik wel even in dieet, dat durf ik welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh, sigme, ik zie dat de links niet mee kopiëren, moet je je toch even in dieet wagen. Maar als je je best doet kun je voorkomen dat je meer dan de OP ziet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |