Lees de tekst nog eens verder doorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef placeholder het volgende:
Ik zou gewoon de Kärcher door het hele huis halen.
Speciaal voor jou zal ik morgen, misschien vanavond 'na' foto's makenquote:
Dat was het ook, godzijdank hadden ze de moeite genomen te behangenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
terechten klacht, kan nog veel erger trouwens
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:22 schreef TeringHenkie het volgende:
MEER FOTO'S!
En wie submit dit even bij Geenstijl? Dit verdient landelijke media-aandacht
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:29 schreef Xxerxxes het volgende:
De buren zijn slim bezig.
Jullie in het huis al huurder. Jullie maken de boel schoon en daardoor kunnen zij een hogere prijs voor hun huis krijgen.
Win win
Het is is nog nooit zo brandschoon geweest, alleen 2 hele nare plekken zijn niet weg te krijgen uit de woonkamer, maargoed de vlekken geven ook niet af ofzo dus het kan niet echt kwaad, het is alleen lelijk. Morgen alles verkassen.quote:
Zie nog maar met een halve week tijd een nieuwe huurwoning te vinden. Begin volgende week is de sleuteloverdracht van ons huis.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Sterkte toegewenst aan je ouders, de komende vier maanden.Ik zou er terstond van hebben afgezien.
Daar is het laatste woord ook nog niet over gesproken. Word wel wat geregeldquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef IndianRose87 het volgende:
Gadverdamme zeg, dat zulke mensen zich niet schamen dat anderen hun troep moeten opruimen. Ik heb net gegeten en voel me inene gewoon niet goed![]()
Als huisbaas zijnde, mogen die vorige bewoners eigenlijk wel voor de kosten opdraaien van het schoonmaken of in elk geval korting op de huur geven..
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Daar is het laatste woord ook nog niet over gesproken. Word wel wat geregeld
ik geloofniet dat die mensen echt prettigeven eigenlijk..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:25 schreef IndianRose87 het volgende:
Zoo netjes hoor!
Dit topic doet me er trouwens ineens aan denken.. ik was vorig week een kamertje gaan bezichtigen, en wat ik daar aantrof(!!) doet me aan je before foto's denken![]()
Had me die hele dag gewoon down gevoeld over het feit dat er mensen zijn die prettig leven in al die ranzigheid.
Bel de politie, daar is een moord gepleegdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Dat was het ook, godzijdank hadden ze de moeite genomen te behangen
[..]
[ afbeelding ]
Dan geef ik vlak voordat we het huurhuis verlaten wel een FOKmeet bij mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef Dipkip het volgende:
Als die buren je niet compenseren voor deze rotklus, moet je fok laten langskomen om het huis in de oorspronkelijke staat terug te brengen als jullie er weer uit gaan.
Of een LAN-party met als regel "anything goes"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Dan geef ik vlak voordat we het huurhuis verlaten wel een FOKmeet bij mij.
Dat zei ik ook een keer voor de grap.. stond ineens een schaap tussen 25 computers..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:49 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Of een LAN-party met als regel "anything goes"
Heeft nooit op Funda gestaan. Ze wilden het pas in de verkoop doen als ze volledig waren overgekast naar het nieuwe huis zodat ze ruim de tijd hadden het enigszins bezienswaardig te maken, want ze beseften wel dat dit niet zou verkopen. Maar toen stonden wij aan de deur met de vraag of het tijdelijk ook te huren was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow ja , hoe staat dit huis in vredesnaam op funda? Alleen buitenpics ofzo of hebben ze zeer selectief foto's geplaatst
Een echte of zoeen opblaasbare met achteringang?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef linpunt het volgende:
Dat zei ik ook een keer voor de grap.. stond ineens een schaap tussen 25 computers..
Als je een varken neerzet gaat niemand meer slapen uit angst om opgegeten te worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat zei ik ook een keer voor de grap.. stond ineens een schaap tussen 25 computers..
En nu hebben jullie het in een dagje even funda waardig voor ze gemaaktquote:Heeft nooit op Funda gestaan. Ze wilden het pas in de verkoop doen als ze volledig waren overgekast naar het nieuwe huis zodat ze ruim de tijd hadden het enigszins bezienswaardig te maken, want ze beseften wel dat dit niet zou verkopen. Maar toen stonden wij aan de deur met de vraag of het tijdelijk ook te huren was.
PS3 LAN Party dan, ik game niet op de computer...(mac)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:49 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Of een LAN-party met als regel "anything goes"
Kerel, denk na, je hebt net op fok aan alle vrouwtjes laten zien dat je goed schoonmaakt. En dan wil je gaan gámen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef Tomatosalaat het volgende:
PS3 LAN Party dan, ik game niet op de computer...(mac)
Een echte, we hadden een mooie oude woonboederij gevonden.. hadden ze gewoon een schaap uit het weiland weten te plukken en op zolder weten te krijgen o_0quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een echte of zoeen opblaasbare met achteringang?
Er werd sowieso 2 dagen niet geslapenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Als je een varken neerzet gaat niemand meer slapen uit angst om opgegeten te worden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Een echte, we hadden een mooie oude woonboederij gevonden.. hadden ze gewoon een schaap uit het weiland weten te plukken en op zolder weten te krijgen o_0
[..]
Er werd sowieso 2 dagen niet geslapen
Ook weer naar beneden gebracht of...?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef linpunt het volgende:
Een echte, we hadden een mooie oude woonboederij gevonden.. hadden ze gewoon een schaap uit het weiland weten te plukken en op zolder weten te krijgen o_0
Neuken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kerel, denk na, je hebt net op fok aan alle vrouwtjes laten zien dat je goed schoonmaakt. En dan wil je gaan gámen?
Ik voelde me vandaag wel een beetje die ouwe tangen van RTL van 'Hoe schoon is jouw huis?'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:00 schreef female81 het volgende:
Dit had door Rob Geus gezien moeten worden.![]()
![]()
![]()
![]()
*fapfapfap*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:09 schreef Tomatosalaat het volgende:
Wilde al bijna met een potje pindakaas komen aanzetten en iedereen uitleggen dat als je de voegen daar goed mee insmeert en het laat intrekken en het vervolgens wegpoetst met een tandenborstel met tandpasta het weer brandschoon is.
Heb je die voegen in de badkamer zo gedaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:09 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Ik voelde me vandaag wel een beetje die ouwe tangen van RTL van 'Hoe schoon is jouw huis?'.
Wilde al bijna met een potje pindakaas komen aanzetten en iedereen uitleggen dat als je de voegen daar goed mee insmeert en het laat intrekken en het vervolgens wegpoetst met een tandenborstel met tandpasta het weer brandschoon is.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Dit is nou een goede OP: goed taalgebruik, foto's en vlot geschreven.
Nee. Helaas heb ik er geen foto van. Maar ik stond met een mondkapje, oud wit tshirt, zwembroek, kaplaarsen en bij gebrek aan een veiligheidsbril met een duikbril op mijn kop. Het spul dat ik gebruikte was vrij vluchtig en flink irriterend. En vervolgens met het stoomapparaat erop losquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heb je die voegen in de badkamer zo gedaan?
Zo'n chloorbasis spulletje denk ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Nee. Helaas heb ik er geen foto van. Maar ik stond met een mondkapje, oud wit tshirt, zwembroek, kaplaarsen en bij gebrek aan een veiligheidsbril met een duikbril op mijn kop. Het spul dat ik gebruikte was vrij vluchtig en flink irriterend. En vervolgens met het stoomapparaat erop los
Ja, inderdaad iets van een chloorbasis. Overal opsmeren, even in laten trekken, en daarna vol bovenop die schimmel met het stoomapparaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zo'n chloorbasis spulletje denk ik?
En omg in die keuken onder de koelkast... Wtf dat moet van 20 jaar niet schoonmaken zijnantieke stof
Pics van je huidige woning?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
Sinds ik het huis uit ben begin ik steeds meer te beseffen dat mijn ouderlijk huis ook een dergelijke rotzooi was.
Alleenstaande man + 2 oudere kinderen die alledrie geen fuck geven om schoonmaken en heel veel spullen hebben. Een paar foto's hadden zo gemaakt kunnen worden bij m'n pa thuis. Terwijl hij echt niet op z'n achterhoofd is gevallen.
Dat begin ik hoe langer hoe meer te beseffen. Nu woon ik gewoon in een standaard studentenwoning die naar verhouding best goed schoon is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |