abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99568110
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2011 02:07 schreef Laarizzmarley het volgende:
gvd kut laptop.
Alles goed verder lief? :*
Rustig aan.
pi_99568165
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2011 02:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alles goed verder lief? :*
ja hoor.

mijn gedrag wisselt elke 2 seconden, ben ongesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99568172
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2011 02:14 schreef Laarizzmarley het volgende:

[..]

ja hoor.

mijn gedrag wisselt elke 2 seconden, ben ongesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt spannend
Rustig aan.
pi_99568181
Hou je ook van harentrekken en kneelknijpen (en andere verkrachtersseks)?
Of ben je meer van de sensuele dingen, zoals vastgebonden worden en keihard gespanked worden?
Rustig aan.
pi_99568194
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hou je ook van harentrekken en kneelknijpen?
mijn mening veranderd daarentegen niet. :)
pi_99568210
quote:
12s.gif Op zondag 17 juli 2011 02:16 schreef Laarizzmarley het volgende:

[..]

mijn mening veranderd daarentegen niet. :)
Waar kon ik je mening ook alweer lezen? Ik kon het niet vinden.
edit: o sorry, spoiller
Rustig aan.
pi_99568227
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hou je ook van harentrekken en kneelknijpen (en andere verkrachtersseks)?
Of ben je meer van de sensuele dingen, zoals vastgebonden worden en keihard gespanked worden?
maargoed, die 'sensuele dingen' lijken me wel wat, maar niet te vaak en vastgebonden worden zou ik niet zomaar doen.
  zondag 17 juli 2011 @ 03:31:48 #258
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_99569288
harentrekken mits met mate zeker lekker.
maar hele plukken uit de kop trekken natuurlijk niet.. moet er geen koppijn van gaan krijgen :)
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_99572025
Wauw. Gewoon, wauw.

Het is dat ik geen PM's mag delen hier.... :') :') :')
pi_99572583
Je mag ze wel doorsturen via pm? O-)
  zondag 17 juli 2011 @ 11:25:30 #261
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_99572750
Zal ik ruimte maken in mijn pm-box?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 17 juli 2011 @ 11:33:15 #262
333374 Lithia
Too serious
pi_99572888
Ik dacht dat je PMs mocht posten, zolang er niet verteld werd wie het schreef.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  zondag 17 juli 2011 @ 11:38:28 #263
222505 PP.
Heldt.
pi_99572976
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 10:41 schreef Dipkip het volgende:
Wauw. Gewoon, wauw.

Deze keer mag het.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_99573436
quote:
5s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:16 schreef Anne het volgende:
Je mag ze wel doorsturen via pm? O-)
pi_99573524
quote:
5s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:33 schreef Lithia het volgende:
Ik dacht dat je PMs mocht posten, zolang er niet verteld werd wie het schreef.
Ik mag ze in ieder geval wel hier posten

Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5

*gniffel*
pi_99576773
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 10:41 schreef Dipkip het volgende:
Wauw. Gewoon, wauw.

Als je de pm bedoelt die ik jou gestuurd heb met het kopie van die post, ik had gevraagd of je serieus zou willen reageren indien je het gelezen had. Als het weer een :') reactie wordt, laat dan maar zitten.

Oh en ik vind het trouwens wel een beetje raar dat de eerste reacties van vrouwen allemaal zeiden niet van haartrekken/strot dichtknijpen te houden totdat mensen begonnen te schelden met trutje en libelle.
is t nou zo'n ding geworden dat niemand durft een andere mening te hebben dan de grote groep.
t heeft niks met preuts te maken, 't is gewoon een mening of je het lekker vind.

Er werd eerder gezegd dat haar trekken/keel dichtknijpen normaler is dan anale seks of sperma spuiten. Ik denk dat het andersom is, tenminste in mijn boek. Spuiten/slikken/anaal/spanken vind ik cool, haar trekken/strot knijpen vind ik in de categorie iemand in zn bek roggelen/tuffen.
pi_99577970
Ja.
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
pi_99578820
Wat een topic :')
pi_99579057
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef bobbybob het volgende:
Er werd eerder gezegd dat haar trekken/keel dichtknijpen normaler is dan anale seks of sperma spuiten. Ik denk dat het andersom is, tenminste in mijn boek.
Nou, ben jij even bijzonder zeg.

Wat wil je in godsnaam nog bereiken met dit gemauw?
pi_99579217
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat wil je in godsnaam nog bereiken met dit gemiauw?
Ik denk dat hij geaait wilt worden.
Rustig aan.
pi_99579508
Wat ik niet snap he ...

Hoe kun je nu vallen voor een partner die dominant doet (in bed, maar voor mijn part ook buiten het bed) ... een partner die staat voor wat hij wil en doet wat hij wil, ongeacht wat jij er van vindt ...

Immers ... als jij het leuk vindt dat je partner dat doet ... dan is hij toch gelijk niet dominant meer?

Dan is het iets geworden waar je het samen mee eens bent. En ben je weer gelijkwaardig.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99579558
Dominantie sluit gelijkwaardigheid ook niet uit.

Je hoeft niet gelijk te zijn om gelijkwaardig te zijn.
pi_99579606
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:19 schreef Dipkip het volgende:
Dominantie sluit gelijkwaardigheid ook niet uit.

Je hoeft niet gelijk te zijn om gelijkwaardig te zijn.
Volgens mij is dominantie juist precies het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid ...
pi_99579683
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Volgens mij is dominantie juist precies het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid ...
Dat dacht ik nou ook, maar mensen hanteren blijkbaar een extreem verschillende definitie voor dominantie.. in mijn vocabulaire is het dus ook gewoon een negatief woord.

(je zou kunnen zeggen dat je baas dominant over je is, maar dat is slechts in letterlijke betekenis, en dominant zijn lijkt mij een woord dat je alleen in de sociale betekenis gebruikt)
Rustig aan.
pi_99579791
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef Klaudias het volgende:
Niet dus.

Als je een D/s relatie hebt ben je evenveel waard, maar je hebt verschillende rollen, je bent verschillend maar gelijk.
pi_99579802
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:27 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Niet dus.

Als je een D/s relatie hebt ben je evenveel waard, maar je hebt verschillende rollen, je bent verschillend maar gelijk.
In zijn voc ben je dan niet ''echt'' ondergeschikt/dominant, je speelt het slechts.
Rustig aan.
pi_99579871
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In zijn voc ben je dan niet ''echt'' ondergeschikt/dominant, je speelt het slechts.
Inderdaad. Misschien is onderhuids juist de slaaf/slavin wel de échte dominante partner.

"Als je niet mijn keel dichtknijpt en aan mijn haren trekt, dan vind ik je een beetje een mietje en geen echte man."
pi_99579886
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:30 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Inderdaad. Misschien is onderhuids juist de slaaf/slavin wel de échte dominante partner.

"Als je niet mijn keel dichtknijpt en aan mijn haren trekt, dan vind ik je een beetje een mietje en geen echte man."
Mooi verwoord :D
Rustig aan.
pi_99580479
Dat is precies het probleem ja, dat vrouwen meteen gaan zeiken van mietje/geen echte man.
Heeft het toch niks mee te maken. Ik vind haren trekken/knijpen/krabben ook helemaal niet mannelijk, meer vrouwelijk/kattig.

Ik heb gewoon liever mn handen op dr heupen/kont, volgens mij is dat veel mannelijker. Als je je armen dan zo verticaal gestrekt hebt lijken je schouders veel breder. Dat vind ik veel stoerder. Beetje zo onhandig klunzig je armen horizontaal gestrekt hebben met je poten in dr haar.

Ik vind het een beetje kinderachtig dat vrouwen zogou een man iets niet doet meteen mietje/homo is. Ik ga toch ook niet zeggen dat als een vrouw iets geils voorstelt dat ze een smerige slet is ofzo. Iedereen heeft toch gewoon zn voorkeuren of niet.

Maarja, als je tegen een chick zegt: "die shit vind ik niet geil" dan ben je meteen een pusssy.
Hoe kom je eronderuit dan als man ?

Dat is wel een punt, vrouwen hoeven niets te doen wat ze niet willen, die kunnen gewoon weigeren. Hoe pak je dat aan als man, "per ongeluk" dr botten breken en zeggen dat het per ongeluk ging in de ruige sfeer zodat je dr onderuit komt ofzo..... Je hoeft toch als man ook niet te doen wat je niet wilt of wel dan. 's wel een dikke dubbele moraal.
pi_99580622
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat wil je in godsnaam nog bereiken met dit gemauw?
Wat ben jij een gruwelijk vervelend mens, heb je niks beters te doen dan een paar honderd reacties meevolgen om slechts dat soort reacties te geven. Ik probeer gewoon een normale discussie te voeren, mn mening te geven en feedback te krijgen.

Wat is daar nou weer gemiauw aan.

En wat ik wil bereiken. Nouja, ik vond ook dat het topic zon beetje dood was, en stelde voor om het te laten verwijderen, maar daar waren de moderators het niet mee eens.

Als je me wilt afzeiken mag dat hoor, maar doe het dan onderbouwd met duidelijke argumenten.
Je mag alles tegen me zeggen, maar dat vage laffe getrol de hele tijd haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan.
pi_99580870
Jij voert geen normale discussie. Ik vind het bijzonder dat DIpkip zich nog zo lang inhield. Die argumenten tegen jou staan een paar pagina's terug allang genoemd.

Onvolwassen jochie.
pi_99581167
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Jij voert geen normale discussie. Ik vind het bijzonder dat DIpkip zich nog zo lang inhield. Die argumenten tegen jou staan een paar pagina's terug allang genoemd.

Onvolwassen jochie.
ik heb niemand uitgescholden uitgelokt, belachelijk gemaakt niks.
Ik snap oprecht niet wat ik verkeerd doe, ik geef alleen mn mening niks meer dan dat.

Leg mij maar uit wat ik verkeerd doe precies zodat ik het snap.
pi_99581631
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:10 schreef bobbybob het volgende:

[..]

ik heb niemand uitgescholden uitgelokt, belachelijk gemaakt niks.
Ik snap oprecht niet wat ik verkeerd doe, ik geef alleen mn mening niks meer dan dat.

Leg mij maar uit wat ik verkeerd doe precies zodat ik het snap.
Ik heb je al 10x uit proberen te leggen dat je wel degelijk mensen belachelijk maakt, en gvd als je dat niet snapt dan moet je maar professionele hulp gaan zoeken!
Lees mijn reacties vanaf zaterdag 22.57 nog maar eens, en neem ze maar serieus, want ik ben serieus.. jezus dat ik zoveel tijd aan je verspil terwijl je toch al verdoemt ben.... laat ik zeggen dat het komt omdat ik dit gewoon niet wil geloven....
Rustig aan.
pi_99581716
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb je al 10x uit proberen te leggen dat je wel degelijk mensen belachelijk maakt, en gvd als je dat niet snapt dan moet je maar professionele hulp gaan zoeken!
Ik geef gewoon mn mening. Als mensen dat beledigd zijn, is dat toch niet mijn schuld. Dat is toch het punt van een discussie, ik heb geen antwoorden gehad op de normale serieuze vragen die ik stel.
pi_99584189
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:26 schreef bobbybob het volgende:

[..]

Ik geef gewoon mn mening.
oneens, je brengt het als feit, en noemt mensen dus ook op de manier waarop je ''je mening verwoord'' nou dat is gewoon veel te direct, je brengt het niet als je mening, en GVD geloof nou maar gewoon dat ik hier de waarheid spreek, waarom denk je anders dat 90% van dit topic een haat aan je heeft gekregen?
quote:
Als mensen dat beledigd zijn, is dat toch niet mijn schuld.
Jawel, jij beledigd ze, met je geneuzel over dat iedereen hier gewoon verkracht wilt worden.
quote:
Dat is toch het punt van een discussie, ik heb geen antwoorden gehad op de normale serieuze vragen die ik stel.
je hebt genoeg antwoorden gehad, als jij nu nogmaals je vragen zou gaan stellen zou iedereen precies hetzelfde geantwoord hebben, je vind het alleen niet leuk dat je er niet in kan komen dat mensen niet zoals jou denken en wilt daar antwoord op hebben, nou weetje wat? jij bent gewoon niet open-minded genoeg, en zit alleen maar te haten op mensen die anders zijn, doe daar maar wat mee.

Een punt van een discussie, verschilt per discussie, bij jou als TS heeft het alleen totaal geen nut omdat jij niks met je antwoorden doet en het zelfs geen eens antwoorden noemt, slechts omdat je niet hoort wat je wilt horen.

Nou mijn advies is heel duidelijk, ga je is wat meer inleven in andere mensen en noem mensen niet naar beledigende termen als verkrachter.

(dit zeg ik allemaal alleen maar omdat ik een veel te aardig ben voor je overigens)
Rustig aan.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:46:37 #286
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99584222
Beiden zijn fijn :@

Maar het ligt er wel aan wat voor seks je op dat moment hebt!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_99584568
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:26 schreef bobbybob het volgende:

[..]

Ik geef gewoon mn mening. Als mensen dat beledigd zijn, is dat toch niet mijn schuld. Dat is toch het punt van een discussie, ik heb geen antwoorden gehad op de normale serieuze vragen die ik stel.
Dat heb je wel.
pi_99585211
Haren trekken: ^O^ ^O^ ^O^

Keel dichtknijpen: :N :N :N

Ik vind het heel opwindend als mijn vriend aan mijn haren trekt tijdens de seks en tijdens het zoenen, maar wel met mate want mijn haar mag wel vast blijven zitten!
S. 2014
J. 2016
pi_99585594
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik geloof niet in 'echte dominantie'. Die discussie is in KEL ook meerdere malen gevoerd.

Als het zo ver gaat dat de dominant (cq domina) werkelijk alles beslist en de ondergeschikte heeft geen enkele inbreng / stopwoord / whatever meer heb je het sowieso eerder over een slaaf / meester verhouding dan over dom / sub, en los daarvan kun je altijd nog stemmen met de voeten. En als je dat niet kunt vind ik het niet meer vallen binnen safe / consensual etcetera.

In het algemeen gesproken, in zeg 99% van de D/s relaties, is er gewoon sprake van gelijkwaardigheid. Sub kan immers alles veto-en en wordt vaak op handen gedragen ook al ziet dat er voor een buitenstaander niet zo uit.
pi_99585639
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik geloof niet in 'echte dominantie'. Die discussie is in KEL ook meerdere malen gevoerd.

Als het zo ver gaat dat de dominant (cq domina) werkelijk alles beslist en de ondergeschikte heeft geen enkele inbreng / stopwoord / whatever meer heb je het sowieso eerder over een slaaf / meester verhouding dan over dom / sub, en los daarvan kun je altijd nog stemmen met de voeten. En als je dat niet kunt vind ik het niet meer vallen binnen safe / consensual etcetera.

In het algemeen gesproken, in zeg 99% van de D/s relaties, is er gewoon sprake van gelijkwaardigheid. Sub kan immers alles veto-en en wordt vaak op handen gedragen ook al ziet dat er voor een buitenstaander niet zo uit.
Nou, die baas bij mijn werk die een beetje biggy staat te doen, en soms duwt.. ik hoef daar geen ruzie mee dus ik hou me gewoon in -> dominant alpha mannetje.
(en in zo een d/s relatie is het al een seksrelatie en als het goed is gaat dat altijd met wederzijdsgenoegen, zoals ik in mijn voorbeeld het omgekeerde bedoel)
Rustig aan.
pi_99585709
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
en in zo een d/s relatie is het al een seksrelatie
Da's onzin. En de rest van je post snap ik niet. Topic gaat over seks en staat in SEX, dan hebben we het toch over dominantie 'in bed' neem ik aan, niet over dominantie in het verkeer of op het werk of whateversss.
pi_99585753
ik heb iemand gehad die dat echt deed! Haren trekken. ik dacht wat gebeurt me nu? Ik heb m wel even duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben. wat denken ze wel? Zijn er echt mensen die denken dat vrouwen dit geil vinden?

rare wereld.
pi_99585859
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:39 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat vrouwen dit geil vinden?

rare wereld.
Pas maar op, de volgende likt je poepertje!
pi_99585866
Ik heb dit topic op een ander forum gepost om te kijken of ik nou echt de rare ben, maar daar kreeg ik dus echt gewoon hele normale serieuze reacties. Dusja.... ik denk niet dat het met mij te maken heeft. Erg raar dat die klootzak op het begin die zegt dat iedereen die het niet lekker vind perse preuts en een trutje zoveel prijs krijgt, en ik wel terwijl ik niemand een slet of een trut heb genoemt. Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat vrouwen nu niet meer durven een andere mening te hebben dan de grote groep omdat ze dan raar zijn, want voordat er gescholden werd met trutje waren er wel vrouwen die het niet aanstond.

Mijn mening is haren trekken is in de categorie iemand tuffen roggelen.
En ik heb inderdaard het idee dat als ik dat moet doen dat ik een verkrachter ben. Terwijl ik heel veel andere vormen van dominantie wel geil vind omdat er een ander idee achter zit. Het idee van harentrekken is vijandig en als tuffen roggelen, niet hetzelfde als handboeien,touwen. En ik vind het schokkend dat zoveel vrouwen daar op kicken, het zegt veel over de aard van de vrouw vind ik.
En het is moeilijk inderdaard om respect daarvoor te hebben, maar ik doe mn best en heb zeker geen vuile woorden gebruikt.
Nou dat is niet meer dan een mening, ik zou graag denken willen dat het anders was. Als iemand normaal zou reageren zou je kunnen zeggen: Nou dat ben ik niet met je eens want dat zit zo en zo. Ik vind het niet als tuffen rogellen, maar ik vind dit en dat meer als tuffen en roggelen.
pi_99586078
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef bobbybob het volgende:
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat vrouwen nu niet meer durven een andere mening te hebben dan de grote groep omdat ze dan raar zijn, want voordat er gescholden werd met trutje waren er wel vrouwen die het niet aanstond.
BS
quote:
Mijn mening is haren trekken is in de categorie iemand tuffen roggelen.
En ik heb inderdaard het idee dat als ik dat moet doen dat ik een verkrachter ben. Terwijl ik heel veel andere vormen van dominantie wel geil vind omdat er een ander idee achter zit. Het idee van harentrekken is vijandig en als tuffen roggelen, niet hetzelfde als handboeien,touwen. En ik vind het schokkend dat zoveel vrouwen daar op kicken, het zegt veel over de aard van de vrouw vind ik.
Fijn dat je je dan een rapist voelt, ik vind het niet vijandig als tuffel en roggellen, want de insteek lijkt voor mij duidelijk de seksuele lust en opwinding die het teweegbrengt, ik vind het niet schokkend dat veel vrouwen dat lekker vinden, en dat jij gelijk zegt dat het iets over de aard van een vrouw zegt geeft alleen maar aan dat je zo focking narrow-minded bent, dat zelfs een neo-nazi u tegen je zegt.
quote:
En het is moeilijk inderdaard om respect daarvoor te hebben, maar ik doe mn best en heb zeker geen vuile woorden gebruikt.
Je hebt zeker weten wel vuile woorden gebruikt, wat is dat voorn bullshit man? als ik jou een verkrachter noem dan is dat toch vies en gemeen?
quote:
Nou dat is niet meer dan een mening, ik zou graag denken willen dat het anders was. Als iemand normaal zou reageren zou je kunnen zeggen: Nou dat ben ik niet met je eens want dat zit zo en zo. Ik vind het niet als tuffen rogellen, maar ik vind dit en dat meer als tuffen en roggelen.
En een klein beetje fysieke pijn, en die overgeving die het teweegbrengt DAT wordt als aantrekkelijk en geil ervaren, en dat is al meerdere malen in dit topic gezegd hoor... shit man -.-
Rustig aan.
pi_99586206
Nouja, dit topic was toch dood de moderators wouden het zo graag levend houden.
Vandaar dat we misschien in herhaling vallen.
  zondag 17 juli 2011 @ 18:55:51 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99586221
Ruige seks!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_99586237
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:55 schreef Copycat het volgende:
Ruige seks!
Seks!
Rustig aan.
pi_99586274
.... en dan maar blijven zeiken over waarom ze geen respect krijgen die vrouwen :')
  zondag 17 juli 2011 @ 18:58:26 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99586289
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:57 schreef bobbybob het volgende:
.... en dan maar blijven zeiken over waarom ze geen respect krijgen die vrouwen :')
Je haalt zaken door de war.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_99586296
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:57 schreef bobbybob het volgende:
Wat lul je stom man, ben je een allochtoon die naroept dat je denkt dat ze geen respect krijgen?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')