ja hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 02:14 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
ja hoor.
mijn gedrag wisselt elke 2 seconden, ben ongesteld.klinkt spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
mijn mening veranderd daarentegen niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hou je ook van harentrekken en kneelknijpen?
Waar kon ik je mening ook alweer lezen? Ik kon het niet vinden.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:16 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
mijn mening veranderd daarentegen niet.
maargoed, die 'sensuele dingen' lijken me wel wat, maar niet te vaak en vastgebonden worden zou ik niet zomaar doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hou je ook van harentrekken en kneelknijpen (en andere verkrachtersseks)?
Of ben je meer van de sensuele dingen, zoals vastgebonden worden en keihard gespanked worden?
Deze keer mag het.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:41 schreef Dipkip het volgende:
Wauw. Gewoon, wauw.
Het is dat ik geen PM's mag delen hier....![]()
![]()
Ik mag ze in ieder geval wel hier postenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:33 schreef Lithia het volgende:
Ik dacht dat je PMs mocht posten, zolang er niet verteld werd wie het schreef.
Als je de pm bedoelt die ik jou gestuurd heb met het kopie van die post, ik had gevraagd of je serieus zou willen reageren indien je het gelezen had. Als het weer eenquote:Op zondag 17 juli 2011 10:41 schreef Dipkip het volgende:
Wauw. Gewoon, wauw.
Het is dat ik geen PM's mag delen hier....![]()
![]()
Nou, ben jij even bijzonder zeg.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef bobbybob het volgende:
Er werd eerder gezegd dat haar trekken/keel dichtknijpen normaler is dan anale seks of sperma spuiten. Ik denk dat het andersom is, tenminste in mijn boek.
Ik denk dat hij geaait wilt worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou, ben jij even bijzonder zeg.
Wat wil je in godsnaam nog bereiken met dit gemiauw?
Volgens mij is dominantie juist precies het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid ...quote:Op zondag 17 juli 2011 15:19 schreef Dipkip het volgende:
Dominantie sluit gelijkwaardigheid ook niet uit.
Je hoeft niet gelijk te zijn om gelijkwaardig te zijn.
Dat dacht ik nou ook, maar mensen hanteren blijkbaar een extreem verschillende definitie voor dominantie.. in mijn vocabulaire is het dus ook gewoon een negatief woord.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Volgens mij is dominantie juist precies het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid ...
Niet dus.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef Klaudias het volgende:
Volgens mij is dominantie juist precies het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid ...
In zijn voc ben je dan niet ''echt'' ondergeschikt/dominant, je speelt het slechts.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet dus.
Als je een D/s relatie hebt ben je evenveel waard, maar je hebt verschillende rollen, je bent verschillend maar gelijk.
Inderdaad. Misschien is onderhuids juist de slaaf/slavin wel de échte dominante partner.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In zijn voc ben je dan niet ''echt'' ondergeschikt/dominant, je speelt het slechts.
Mooi verwoordquote:Op zondag 17 juli 2011 15:30 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien is onderhuids juist de slaaf/slavin wel de échte dominante partner.
"Als je niet mijn keel dichtknijpt en aan mijn haren trekt, dan vind ik je een beetje een mietje en geen echte man."
Wat ben jij een gruwelijk vervelend mens, heb je niks beters te doen dan een paar honderd reacties meevolgen om slechts dat soort reacties te geven. Ik probeer gewoon een normale discussie te voeren, mn mening te geven en feedback te krijgen.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou, ben jij even bijzonder zeg.
Wat wil je in godsnaam nog bereiken met dit gemauw?
ik heb niemand uitgescholden uitgelokt, belachelijk gemaakt niks.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Jij voert geen normale discussie. Ik vind het bijzonder dat DIpkip zich nog zo lang inhield. Die argumenten tegen jou staan een paar pagina's terug allang genoemd.
Onvolwassen jochie.
Ik heb je al 10x uit proberen te leggen dat je wel degelijk mensen belachelijk maakt, en gvd als je dat niet snapt dan moet je maar professionele hulp gaan zoeken!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:10 schreef bobbybob het volgende:
[..]
ik heb niemand uitgescholden uitgelokt, belachelijk gemaakt niks.
Ik snap oprecht niet wat ik verkeerd doe, ik geef alleen mn mening niks meer dan dat.
Leg mij maar uit wat ik verkeerd doe precies zodat ik het snap.
Ik geef gewoon mn mening. Als mensen dat beledigd zijn, is dat toch niet mijn schuld. Dat is toch het punt van een discussie, ik heb geen antwoorden gehad op de normale serieuze vragen die ik stel.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb je al 10x uit proberen te leggen dat je wel degelijk mensen belachelijk maakt, en gvd als je dat niet snapt dan moet je maar professionele hulp gaan zoeken!
oneens, je brengt het als feit, en noemt mensen dus ook op de manier waarop je ''je mening verwoord'' nou dat is gewoon veel te direct, je brengt het niet als je mening, en GVD geloof nou maar gewoon dat ik hier de waarheid spreek, waarom denk je anders dat 90% van dit topic een haat aan je heeft gekregen?quote:
Jawel, jij beledigd ze, met je geneuzel over dat iedereen hier gewoon verkracht wilt worden.quote:Als mensen dat beledigd zijn, is dat toch niet mijn schuld.
je hebt genoeg antwoorden gehad, als jij nu nogmaals je vragen zou gaan stellen zou iedereen precies hetzelfde geantwoord hebben, je vind het alleen niet leuk dat je er niet in kan komen dat mensen niet zoals jou denken en wilt daar antwoord op hebben, nou weetje wat? jij bent gewoon niet open-minded genoeg, en zit alleen maar te haten op mensen die anders zijn, doe daar maar wat mee.quote:Dat is toch het punt van een discussie, ik heb geen antwoorden gehad op de normale serieuze vragen die ik stel.
Dat heb je wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:26 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mn mening. Als mensen dat beledigd zijn, is dat toch niet mijn schuld. Dat is toch het punt van een discussie, ik heb geen antwoorden gehad op de normale serieuze vragen die ik stel.
Ik geloof niet in 'echte dominantie'. Die discussie is in KEL ook meerdere malen gevoerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
In zijn voc ben je dan niet ''echt'' ondergeschikt/dominant, je speelt het slechts.
Nou, die baas bij mijn werk die een beetje biggy staat te doen, en soms duwt.. ik hoef daar geen ruzie mee dus ik hou me gewoon in -> dominant alpha mannetje.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik geloof niet in 'echte dominantie'. Die discussie is in KEL ook meerdere malen gevoerd.
Als het zo ver gaat dat de dominant (cq domina) werkelijk alles beslist en de ondergeschikte heeft geen enkele inbreng / stopwoord / whatever meer heb je het sowieso eerder over een slaaf / meester verhouding dan over dom / sub, en los daarvan kun je altijd nog stemmen met de voeten. En als je dat niet kunt vind ik het niet meer vallen binnen safe / consensual etcetera.
In het algemeen gesproken, in zeg 99% van de D/s relaties, is er gewoon sprake van gelijkwaardigheid. Sub kan immers alles veto-en en wordt vaak op handen gedragen ook al ziet dat er voor een buitenstaander niet zo uit.
Da's onzin. En de rest van je post snap ik niet. Topic gaat over seks en staat in SEX, dan hebben we het toch over dominantie 'in bed' neem ik aan, niet over dominantie in het verkeer of op het werk of whateversss.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
en in zo een d/s relatie is het al een seksrelatie
Pas maar op, de volgende likt je poepertje!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:39 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat vrouwen dit geil vinden?
rare wereld.
BSquote:Op zondag 17 juli 2011 18:43 schreef bobbybob het volgende:
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat vrouwen nu niet meer durven een andere mening te hebben dan de grote groep omdat ze dan raar zijn, want voordat er gescholden werd met trutje waren er wel vrouwen die het niet aanstond.
Fijn dat je je dan een rapist voelt, ik vind het niet vijandig als tuffel en roggellen, want de insteek lijkt voor mij duidelijk de seksuele lust en opwinding die het teweegbrengt, ik vind het niet schokkend dat veel vrouwen dat lekker vinden, en dat jij gelijk zegt dat het iets over de aard van een vrouw zegt geeft alleen maar aan dat je zo focking narrow-minded bent, dat zelfs een neo-nazi u tegen je zegt.quote:Mijn mening is haren trekken is in de categorie iemand tuffen roggelen.
En ik heb inderdaard het idee dat als ik dat moet doen dat ik een verkrachter ben. Terwijl ik heel veel andere vormen van dominantie wel geil vind omdat er een ander idee achter zit. Het idee van harentrekken is vijandig en als tuffen roggelen, niet hetzelfde als handboeien,touwen. En ik vind het schokkend dat zoveel vrouwen daar op kicken, het zegt veel over de aard van de vrouw vind ik.
Je hebt zeker weten wel vuile woorden gebruikt, wat is dat voorn bullshit man? als ik jou een verkrachter noem dan is dat toch vies en gemeen?quote:En het is moeilijk inderdaard om respect daarvoor te hebben, maar ik doe mn best en heb zeker geen vuile woorden gebruikt.
En een klein beetje fysieke pijn, en die overgeving die het teweegbrengt DAT wordt als aantrekkelijk en geil ervaren, en dat is al meerdere malen in dit topic gezegd hoor... shit man -.-quote:Nou dat is niet meer dan een mening, ik zou graag denken willen dat het anders was. Als iemand normaal zou reageren zou je kunnen zeggen: Nou dat ben ik niet met je eens want dat zit zo en zo. Ik vind het niet als tuffen rogellen, maar ik vind dit en dat meer als tuffen en roggelen.
Je haalt zaken door de war.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:57 schreef bobbybob het volgende:
.... en dan maar blijven zeiken over waarom ze geen respect krijgen die vrouwen
Wat lul je stom man, ben je een allochtoon die naroept dat je denkt dat ze geen respect krijgen?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:57 schreef bobbybob het volgende:
.... en dan maar blijven zeiken over waarom ze geen respect krijgen die vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |