abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99560095
Ode aan Dipkip, eens met vrijwel elke post in dit topic.
pi_99560123
1 -weg-
  Boks-Chick zaterdag 16 juli 2011 @ 22:39:01 #228
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99560299
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:16 schreef bobbybob het volgende:
AAN DE MODERATORS

SLUIT DIT TOPIC AUB HET IS WEL GOED ZO IK KAN ZELF NIET VINDEN HOE JE JE EIGEN TOPIC MOET VERWIJDEREN
stop gewoon met reageren in dit topic. Na 300 posts sluit het vanzelf.
En voordat je weer een topic opent, denk even goed na wat je gaat opschrijven ;).
Het is een openbaar forum, er zullen altijd mensen zijn die niet jouw gedachtengoeden/gewoontes/gebruiken delen en er dus commentaar op zullen hebben.
lolwut
pi_99560560
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:39 schreef BrandX het volgende:

Het is een openbaar forum, er zullen altijd mensen zijn die niet jouw gedachtengoeden/gewoontes/gebruiken delen en er dus commentaar op zullen hebben.
Je zou maar geen commentaar op iemand hebben die het normaal vindt om jou slet te noemen of verkrachter :) :') :') :') (al dan niet indirect - en dat verwijt hij dan aan zijn leeftijd :') :') - en gaat er vrolijk mee door en is zich van geen kwaad bewust)
Rustig aan.
  Boks-Chick zaterdag 16 juli 2011 @ 22:47:14 #230
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99560663
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zou maar geen commentaar op iemand hebben die het normaal vindt om jou slet te noemen of verkrachter :) :') :') :') (al dan niet indirect - en dat verwijt hij dan aan zijn leeftijd :') :') - en gaat er vrolijk mee door en is zich van geen kwaad bewust)
is de 13.gif nou voor mij :?

dan snap jij mijn post niet, en vat je het woord commentaar op als iets negatiefs :').
lolwut
pi_99560992
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man. Ik heb NIEMAND een slet ooit genoemt.
En wat met mn leeftijd, iemand vroeg hoe oud ik was en ik zei hoe jong ik was en dat het misschien daar mee te maken heeft dat ik nog niet zo goed begrijp hoe seks in elkaar zit. Wat is daar zo beledigend aan ?
pi_99561002
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef BrandX het volgende:

[..]

is de 13.gif nou voor mij :?
Neehoor lief, niet voor jou :*
quote:
dan snap jij mijn post niet, en vat je het woord commentaar op als iets negatiefs :').
Ik vat het woord ''commentaar'' op als - er niet mee eens zijn + uitleg.
Et licht verder aan de context of het negatief is in mijn beleving.
Rustig aan.
pi_99561111
Je noemt het seksleven van een hele groep mensen lust voor verkrachting}

Jij: Dat is het toch ook.
Rustig aan.
pi_99561218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef bobbybob het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man. Ik heb NIEMAND een slet ooit genoemt.
En wat met mn leeftijd, iemand vroeg hoe oud ik was en ik zei hoe jong ik was en dat het misschien daar mee te maken heeft dat ik nog niet zo goed begrijp hoe seks in elkaar zit. Wat is daar zo beledigend aan ?
Integendeel. Ik wordt de hele tijd voor van alles uitgemaakt zonder dat ik iemand anders uitscheld. Mij hoor je niet piepen.

De reden dat ik dit topic verwijdert wil is omdat ik persoonlijke dingen over me eigen heb gezegt.
pi_99561270
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef bobbybob het volgende:
Nou nee niks....... Beetje raar idee dat je dan nog steeds verkrachtingsfantasien hebt.

NIET dat ik dat veroordeel ofzo... voordat ik weer allemaal haatreacties krijg.

Ik ben nog jonge calimero hea, ik ben/was nog een beetje naief sorry nog maar 18. ..... Dus neem het me niet kwalijk. Maar het is nu vrij duidelijk hoor over hoe vrouwen in elkaar zitten.
Rustig aan.
pi_99561390
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een mening..... ?
Ik legde eerder al uit waarom ik dat over mn leeftijd zei. Snap niet wat daar zo irritant aan is
pi_99561399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef bobbybob het volgende:

[..]

Integendeel. Ik wordt de hele tijd voor van alles uitgemaakt zonder dat ik iemand anders uitscheld. Mij hoor je niet piepen.

De reden dat ik dit topic verwijdert wil is omdat ik persoonlijke dingen over me eigen heb gezegt.
Snap jij het ff serieus ffs niet dat als je zegt dat mensen graag willen verkrachten, terwijl het gewoon normale mensen zijn, dat dit kwetsend is!?

Snap jij ook niet, dat je vrouwen die graag bij hun haren gepakt worden, het ook niet fijn vinden dat jij dan gelijk met termen smijt dat ze GRAAG VERKRACHT WORDEN

FFS man, zoek een psych op, al schiet je niet uit mag je toch wel ff wat beter je best doen in de sociale omgang, want zo ga je niet met mensen om, en zo beoordeel je geen mensen, dat is gewoon haten op iemand anders / arrogant, neerkijken op mensen... en ik weet niet wat ik als hatelijker ervaar.. schelden of dit.. ik denk dit.
Rustig aan.
pi_99561419
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef bobbybob het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een mening..... ?

Nee je brengt het als feit dat het een verkrachtersfantasie is.
Rustig aan.
pi_99561480
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef bobbybob het volgende:

[..]

Ik legde eerder al uit waarom ik dat over mn leeftijd zei. Snap niet wat daar zo irritant aan is
Nee dat over je leeftijd komt over alsof het opeens gerechtvaardigd is dat je zomaar dingen mag verkondigen als verkrachtersfantasie, en dat iedereen het daar maar mee eens moet zijn want het is tenslotte waarheid (ook al is dat niet je bedoeling, zo breng je het)
Rustig aan.
pi_99561557
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee je brengt het als feit dat het een verkrachtersfantasie is.
Waar maak jij je zo druk om, er waren allemaal chicks die zaten te grappen over hoe blij ze waren met hun "verkrachters".

En google het maar, vrouwen hebben verkrachtingsfantasieen, het is niet iets wat ik bedacht heb. Het is wel voorkomender dat je denkt. Maar daar gaat het voorderest niet om.
pi_99561629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dat over je leeftijd komt over alsof het opeens gerechtvaardigd is dat je zomaar dingen mag verkondigen als verkrachtersfantasie, en dat iedereen het daar maar mee eens moet zijn want het is tenslotte waarheid (ook al is dat niet je bedoeling, zo breng je het)
Wtf wat lul jij nou man. Zo breng ik het helemaal niet. Wat ik er mee bedoel letterlijk is dat ik dacht dat dat soort fantasien fetishen waren voor sommige mensen en dat blijkt dat het norm is en dat het een fetish is om dat NIET geil te vinden. En omdat iemand op mn leeftijd vroeg, gaf ik die en zei ik dat het er misschien mee te maken heeft dat ik het niet goed begrijp omdat ik vrij jong ben....
pi_99562550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef bobbybob het volgende:

[..]

Wtf wat lul jij nou man. Zo breng ik het helemaal niet.
Ik citeer jou hier verdomme:

''Nou nee niks....... Beetje raar idee dat je dan nog steeds verkrachtingsfantasien hebt.

NIET dat ik dat veroordeel ofzo... voordat ik weer allemaal haatreacties krijg.

Ik ben nog jonge calimero hea, ik ben/was nog een beetje naief sorry nog maar 18. ..... Dus neem het me niet kwalijk. Maar het is nu vrij duidelijk hoor over hoe vrouwen in elkaar zitten.''
Rustig aan.
pi_99562718
kingtoppie hou er maar gewoon over op, niet zoveel tijd aan die kleuter besteden. ;) Ik weet niet hoe oud hij is en het boeit me ook niet, maar ik gok 13.

Niemand zegt hier blij te zijn met hun verkrachters.. en enkel omdat een beetje dominant neuken wel eens leuk kan zijn betekend niet dat je als vrouw geen lieve, langzame seks wil.

Het is vrij normaal om dit soort fantasien te hebben maar het is.. ook heel erg normaal als je die niet hebt. Ik zou eerder raar opkijken als een vrouw mij verteld wel graag een verkrachtingsfantasie uit te willen beelden.
  zondag 17 juli 2011 @ 00:59:49 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_99566292
OMG
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_99567058
Topic van de avond. Ik heb hier smakelijk om moeten lachen. Wel willen spanken en vastbinden want dat is gewoon domineren, maar aan iemands haren trekken staat gelijk aan 'jij bent minder dan ik, dus ik trek aan je haren' of zelfs verkrachten? :') Aan iemands haren trekken (uiteraard zonder dat de plukken haar er bij uitvallen) is wat mij betreft net zo dominerend als spanken of vastbinden. Jij hebt dan als man de controle over waar de vrouw haar hoofd houdt. Laat je haar jou zoenen, je ballen likken of je pijpen, de keuze is aan jou. Persoonlijk: ik vind het sowieso prettig als mijn vriend aan m'n haren zit, of dat nou kroeliekroel lekker er door kriebelen/kammen is of een wat hardere ruk aan mijn haar tijdens de seks. In beide gevallen is er sprake van kippenvel en in het laatste geval een stukje overgave en vertrouwen.
I reject reality and substitute my own
pi_99567371
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 01:26 schreef CindieY het volgende:
Topic van de avond. Ik heb hier smakelijk om moeten lachen. Wel willen spanken en vastbinden want dat is gewoon domineren, maar aan iemands haren trekken staat gelijk aan 'jij bent minder dan ik, dus ik trek aan je haren' of zelfs verkrachten? :') Aan iemands haren trekken (uiteraard zonder dat de plukken haar er bij uitvallen) is wat mij betreft net zo dominerend als spanken of vastbinden. Jij hebt dan als man de controle over waar de vrouw haar hoofd houdt. Laat je haar jou zoenen, je ballen likken of je pijpen, de keuze is aan jou. Persoonlijk: ik vind het sowieso prettig als mijn vriend aan m'n haren zit, of dat nou kroeliekroel lekker er door kriebelen/kammen is of een wat hardere ruk aan mijn haar tijdens de seks. In beide gevallen is er sprake van kippenvel en in het laatste geval een stukje overgave en vertrouwen.
:D
Rustig aan.
pi_99567387
Hoe hard is die ruk?
Rustig aan.
pi_99567944
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:16 schreef bobbybob het volgende:
gewoon dr omgooien als een pannekoek.
dude? pak een pop ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:16 schreef bobbybob het volgende:

En ik weet dat vrouwen dat ook lekker vinden.
én wat voor 'vrouwen' waren dat wel niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99567999
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef bobbybob het volgende:

[..]

Waar maak jij je zo druk om, er waren allemaal chicks die zaten te grappen over hoe blij ze waren met hun "verkrachters".

En google het maar, vrouwen hebben verkrachtingsfantasieen, het is niet iets wat ik bedacht heb. Het is wel voorkomender dat je denkt. Maar daar gaat het voorderest niet om.
ook zijn er veel slachtoffers.
pi_99568038
gvd kut laptop.

[ Bericht 77% gewijzigd door Laarizzmarley op 17-07-2011 02:08:10 (fail) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')