ja hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 02:14 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
ja hoor.
mijn gedrag wisselt elke 2 seconden, ben ongesteld.klinkt spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
mijn mening veranderd daarentegen niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hou je ook van harentrekken en kneelknijpen?
Waar kon ik je mening ook alweer lezen? Ik kon het niet vinden.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:16 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
mijn mening veranderd daarentegen niet.
maargoed, die 'sensuele dingen' lijken me wel wat, maar niet te vaak en vastgebonden worden zou ik niet zomaar doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
Hou je ook van harentrekken en kneelknijpen (en andere verkrachtersseks)?
Of ben je meer van de sensuele dingen, zoals vastgebonden worden en keihard gespanked worden?
Deze keer mag het.quote:Op zondag 17 juli 2011 10:41 schreef Dipkip het volgende:
Wauw. Gewoon, wauw.
Het is dat ik geen PM's mag delen hier....![]()
![]()
Ik mag ze in ieder geval wel hier postenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:33 schreef Lithia het volgende:
Ik dacht dat je PMs mocht posten, zolang er niet verteld werd wie het schreef.
Als je de pm bedoelt die ik jou gestuurd heb met het kopie van die post, ik had gevraagd of je serieus zou willen reageren indien je het gelezen had. Als het weer eenquote:Op zondag 17 juli 2011 10:41 schreef Dipkip het volgende:
Wauw. Gewoon, wauw.
Het is dat ik geen PM's mag delen hier....![]()
![]()
Nou, ben jij even bijzonder zeg.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef bobbybob het volgende:
Er werd eerder gezegd dat haar trekken/keel dichtknijpen normaler is dan anale seks of sperma spuiten. Ik denk dat het andersom is, tenminste in mijn boek.
Ik denk dat hij geaait wilt worden.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou, ben jij even bijzonder zeg.
Wat wil je in godsnaam nog bereiken met dit gemiauw?
Volgens mij is dominantie juist precies het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid ...quote:Op zondag 17 juli 2011 15:19 schreef Dipkip het volgende:
Dominantie sluit gelijkwaardigheid ook niet uit.
Je hoeft niet gelijk te zijn om gelijkwaardig te zijn.
Dat dacht ik nou ook, maar mensen hanteren blijkbaar een extreem verschillende definitie voor dominantie.. in mijn vocabulaire is het dus ook gewoon een negatief woord.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Volgens mij is dominantie juist precies het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid ...
Niet dus.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef Klaudias het volgende:
Volgens mij is dominantie juist precies het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |