ik vind Stenders geweldig. hun gelach is geloofwaardig, bij sommige anderen denk ik altijd dat het nep isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef Swomp het volgende:
Ik vind stenders vaak niks meer aan.... dat extreme gelach om hun eigen grappen etc.
Fapzequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:00 schreef Swomp het volgende:
Ik ben weer weg, ff fappen op die meid denk ik
ze liet net dr tieten zienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:00 schreef Swomp het volgende:
Ik ben weer weg, ff fappen op die meid denk ik
Geen idee... wellicht Effe Ekdom met Barend of Roosmarijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef _JdM_ het volgende:
Wat nu, als Michiel er volgende week ook niet is? MetmichielmetDomien en EffeEkdom met ??? Stenders?
fijn, kan ie daar t hele weekend over tweetenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef Paul-89 het volgende:
BREAKING :
Domien heeft een tiet aangeraakt !!
Da's niet zo bijzonder denk ik hoor. Tjibbe daarentegen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef Paul-89 het volgende:
BREAKING :
Domien heeft een tiet aangeraakt !!
Zelfs screenshots niet hierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef hole1988 het volgende:
ik denk niet dat dit op YT wordt toegestaan.
Joh, really?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef hole1988 het volgende:
ik denk niet dat dit op YT wordt toegestaan.
Ohja wacht, Domien heeft een vriendin.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's niet zo bijzonder denk ik hoor. Tjibbe daarentegen...
Roos doet 3v12... zou ze daar tijd voor hebben? Vast nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee... wellicht Effe Ekdom met Barend of Roosmarijn?
Rudy in de middag dan? Of Barend van Deelen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Roos doet 3v12... zou ze daar tijd voor hebben? Vast niet
denk dat Barend de meeste kans maakt. of misschien wel Bartje Arends!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rudy in de middag dan? Of Barend van Deelen?
Die flikkert nog wel es uit de kast.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ohja wacht, Domien heeft een vriendin.
Al wil dat natuurlijk niks zeggen.
Dat dat nog niet gebeurd is wel `n verrassing op zichquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die flikkert nog wel es uit de kast.
WUT?quote:
morgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef broer het volgende:
Ik heb even niet goed opgelet -- zou Stenders niet live vanaf de Zwarte Cross komen?
SPOILER: Vrijdag de 13 15-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |