Is gewoon mogelijk, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je goed af gaat, ik heb je helemaal niks aangedaan. Dus ik snap niet vanwaar die vijandigheid jegens ondergetekende. Ik ben overigens totaal niet onbezorgd. Ik heb wel zorgen, alleen die benadruk ik niet. En ik zie dingen van de positieve kant als het even kan. Mijn wereldbeeld is ook totaal niet simplistisch, daar ken je mij ook niet goed genoeg voor.
-quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Sam ga niet zo doen dan.
Oh dat sam ga niet zo doen was tegen die user..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dastan heet ik. En ik begrijp Jasper niet.
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
Jaspers tweede naam wordt Etsu. En is een foutje tijdens het seksen van Jan en KB.
O, mijn fout.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat sam ga niet zo doen was tegen die user..toevallig.
Hebben we ook niet! Laat dat duidelijk zijn bitte.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Dastan het volgende:
O, ik dacht dat ze nog niet gesekst hadden.
Oké, gelukkig maar. Je wil immers niet een slaaf van de lust worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hebben we ook niet! Laat dat duidelijk zijn bitte.
Stel je voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, gelukkig maar. Je wil immers niet een slaaf van de lust worden.
Tja, zo gaat dat ja. 't Is ook wel sociaal wenselijk om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan wil het wel denk ik, ook al zegt hij dat hij best wil wachten.
Tja...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat ja. 't Is ook wel sociaal wenselijk om dat te zeggen.
Nee, dan verlagen wij ons tot de primitieve mens, de oerdriften die wij uit onze beschaafde geciviliseerde wereld hebben verbannen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja...
Ik ben raar. Maar ik moet me niet overgeven aan lust.
Nou, verbannen? Alles draait om seks tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dan verlagen wij ons tot de primitieve mens, de oerdriften die wij uit onze beschaafde geciviliseerde wereld hebben verbannen.
Dat is dan ook geen onderdeel van onze beschaafde en geciviliseerde wereld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, verbannen? Alles draait om seks tegenwoordig.
Met ons bedoel je jezelf en ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen onderdeel van onze beschaafde en geciviliseerde wereld.
En ieder ander die zich aansluit bij ons verzet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met ons bedoel je jezelf en ik?
O.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
En ieder ander die zich aansluit bij ons verzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |