Gisteren verkeerd gevallen in een plas water, nu doet het auw en loop ik mank.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Power Rangers.
[..]
Wat is er met je been?
Klinkt pijnlijk. Kusje op je voorhoofd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gisteren verkeerd gevallen in een plas water, nu doet het auw en loop ik mank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk. Kusje op je voorhoofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg. Dit is best wel sigwaardig
![]()
Ik probeerde een ruige piraat te imiteren.quote:
Ik heb niet eens aan een piraat gedacht toen ik dat las.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik probeerde een ruige piraat te imiteren.
Volgens mij schrijf je dat ook als aye aye. Maar ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb niet eens aan een piraat gedacht toen ik dat las.
O, zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij schrijf je dat ook als aye aye. Maar ja.
We krijgen twee kinderen, een jongen en een meisje, genaamd Jean en Joan.quote:
...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We krijgen twee kinderen, een jongen en een meisje, genaamd Jean en Joan.En dan krijgen we Jasper, zo.
Wat begrijp je niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
Ik begrijp er geen zak van, maar het zal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |